1
Enquiry period
with 21.02.2020 11:15
to 24.02.2020 10:00
2
Bidding period
with 24.02.2020 10:00
to 27.02.2020 10:00
3
Auction
with 28.02.2020 14:00
to 28.02.2020 14:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 40 000 MDL
Period of clarifications: 21 Feb 2020, 11:15 - 24 Feb 2020, 10:00
Submission of proposals: 24 Feb 2020, 10:00 - 27 Feb 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Serviciile vor fi prestate în conformitate cu Anunțul de participare.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Iovu
Contact phone
022259610
Purchase data
Date created
21 Feb 2020, 11:15
Date modified
21 Feb 2020, 12:58
Achizitii.md ID
21020192
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare .pdf anunt_de_participare .pdf
Bidding Documents
21.02.20 11:15
Date:
21 Feb 2020, 12:58
Question's name:
descriere detaliata la oferta
Question:
va rog frumos sa precizati cantitate de oameni pentru care este preconizata oferta
Answer (21 Feb 2020, 14:41):
Operatorul economic va prezenta oferta (meniu) pentru 1 persoană/masă în conformitate cu specificațiile menționate în Anunțul de participare. Suma pentru 1 persoană/masă nu trebuie să depășească pragul prevăzut în HG nr.101 din 30.01.2018.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.