1
Enquiry period
with 19.02.2020 10:33
to 20.02.2020 14:00
2
Bidding period
with 20.02.2020 14:00
to 24.02.2020 10:30
3
Auction
25.02.2020 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 43 000 MDL
Period of clarifications: 19 Feb 2020, 10:33 - 20 Feb 2020, 14:00
Submission of proposals: 20 Feb 2020, 14:00 - 24 Feb 2020, 10:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de deservire tehnică a cazangeriei

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
The contact person
Full name
Valentina Ursu
Contact phone
0(22)820221
Purchase data
Date created
19 Feb 2020, 10:33
Date modified
19 Feb 2020, 17:10
Achizitii.md ID
21019999
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.docx
tenderNotice
19.02.20 10:33
Servicii de deservire tehnică a cazangeriei
Date:
19 Feb 2020, 17:10
Question's name:
Nerespectarea legislatiei
Question:
In conformitate cu ,,LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice'', conform Articolul 31. Informarea şi atribuirea contractului de achiziţii publice (1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a informa operatorii economici implicaţi în procedura de atribuire despre deciziile referitoare la rezultatul selecţiei, la rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achiziţii publice sau de încheiere a acordului-cadru, la admiterea într-un sistem dinamic de achiziţie, la rezultatul concursului de soluţii ori, după caz, la anularea procedurii de atribuire şi eventuala iniţiere ulterioară a unei noi proceduri, în scris şi cît mai curînd posibil, dar nu mai tîrziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea acestora. (5) În cadrul comunicării prevăzute la alin. (1), autoritatea contractantă are obligaţia de a informa ofertanţii/candidaţii care au fost respinşi sau a căror ofertă sau candidatură nu a fost declarată cîştigătoare/acceptată despre motivele care au stat la baza deciziei respective după cum urmează: a) fiecărui candidat respins – motivele concrete care au stat la baza deciziei de respingere a candidaturii sale; b) pentru fiecare ofertă respinsă – motivele concrete care au stat la baza deciziei de respingere, detaliindu-se argumentele în temeiul cărora oferta a fost considerată inacceptabilă şi/sau neconformă, îndeosebi elementele ofertei care nu au corespuns cerinţelor de funcţionare şi performanţă prevăzute în caietul de sarcini; Va rugam initial sa comunicati despre motivul anularii de dvs a achizitiei cu aceeasi denumire Servicii de deservire tehnică a cazangeriei din data de 17.02.2020 si motivul micsorarii sumei ofertei, cu toate ca este exact acelasi utilaj si conditii.
Answer (20 Feb 2020, 09:03):
Prin prezenta, vă aducem la cunoștință, că sub incidența Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07 2015 sunt contractele de achiziţii publice, a căror valoare estimată, fără taxa pe valoarea adăugată, este egală cu sau mai mare decît următoarele praguri: a) pentru contractele de achiziţii publice de bunuri şi servicii, altele decît cele menționate la lit. c) – 200000 de lei. Deci procedura dată nu cade sub incidența Legii vizate de Dvs. Operatorul economic câștigător în sistem a încărcat toată documentația incorect și diferența prețului din ofertele prezentate la concurs este mai mare de 10000 lei, de aceea s-a decis anularea procedurii. Valoare estimativă a procedurii inițial a fost prevăzută pentru un an – 12 luni.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.