Public procurement
21019950
Lotul 1 Servicii de suport şi modificare Sistemului Informațional „Protecția Socială”
1
Enquiry period
with 18.02.2020 15:53
to 04.03.2020 15:00
to 04.03.2020 15:00
2
Bidding period
with 04.03.2020 15:00
to 26.03.2020 10:00
to 26.03.2020 10:00
3
Auction
with 27.03.2020 14:00
to 27.03.2020 14:09
to 27.03.2020 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
2 640 000 MDL
Period of clarifications:
18 Feb 2020, 15:53 - 4 Mar 2020, 15:00
Submission of proposals:
4 Mar 2020, 15:00 - 26 Mar 2020, 10:00
Auction start date:
27 Mar 2020, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Servicii de suport şi consultanţa pentru SW aplicative (Anexa 1):
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate in SW aplicative prin modificarea componentelor SW sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ.
Servicii de modificarea in softul aplicativ (Anexa 1):
• Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniile respective.
• Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniile respective.;
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
• Îmbunătăţirea formelor de raportare:
i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare;
ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte;
iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor;
iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor.
• Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
• Consultanţă privind modificările realizate.
Nivelul serviciilor la Lotul 1:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• Oracle Database Specialists
• Business Analitic
• Programator platforme ORACLE/Microsoft - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, Java Eclipse, tehnologiile Web Services, .NET, Designer UI/UX
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul total preconizat pentru Servicii de suport tehnic și modificare SII CNAS constituie 55 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate in SW aplicative prin modificarea componentelor SW sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ.
Servicii de modificarea in softul aplicativ (Anexa 1):
• Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniile respective.
• Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniile respective.;
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
• Îmbunătăţirea formelor de raportare:
i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare;
ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte;
iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor;
iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor.
• Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
• Consultanţă privind modificările realizate.
Nivelul serviciilor la Lotul 1:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• Oracle Database Specialists
• Business Analitic
• Programator platforme ORACLE/Microsoft - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, Java Eclipse, tehnologiile Web Services, .NET, Designer UI/UX
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul total preconizat pentru Servicii de suport tehnic și modificare SII CNAS constituie 55 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
2 Mar 2020, 14:55
Estimated value (without VAT)
2 640 000 MDL
The minimum downward of the price
26 400 MDL
Achizitii.md ID
21019950
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform Documentației de Atribuire
Contract period
1 Apr 2020 03:00 - 31 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de suport şi consultanţa pentru SW aplicative
CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Servicii de modificarea in softul aplicativ
CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Docum Stand mentenanța 2020 modif-converted.semnat
Bidding Documents
Documentația Standard actualizată
2.03.20 14:55
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
DAAC System Integrator SRL
Normalized price:
2 247 200 MDL
Status:
Cancelled
Intru vizualizarea ofertei următoare
30.03.20 15:26
Reason: Intru vizualizarea ofertei următoare
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Qualification documents
Date of download:
25.03.20 16:43
Opening date:
27.03.20 14:09
Eligibility documents
Date of download:
25.03.20 16:43
Opening date:
27.03.20 14:09
Financial proposal
Date of download:
25.03.20 16:43
Opening date:
27.03.20 14:09
2
Participant(s) name(s):
S&T IT Services
Normalized price:
2 295 000 MDL
Status:
Winner
Conform deciziei grupului de lucru
07.04.20 16:29
Reason: Conform deciziei grupului de lucru
Qualification documents
deciziadeatribuire102mentenanțasicnas2020_semnat.pdf
ID: bf375e71-606e-4415-8d9c-567a54b9b820
Award Notification
7.04.20 16:29
Documents provided with the proposal
certificat iso 9001.signed.pdf
certificat iso 9001.signed.pdf
ID: 00eaed47-6453-4f7d-9aeb-36feaa65919e
Qualification documents
Date of download:
26.03.20 09:25
Opening date:
30.03.20 15:26
op gar cnas 23.03.20.signed.pdf
op gar cnas 23.03.20.signed.pdf
ID: 1430d06a-a761-4ff9-9020-d372690e9442
Qualification documents
Date of download:
26.03.20 09:25
Opening date:
30.03.20 15:26
echipa vol 2.zip
ID: 29431d8b-8e0c-4162-8211-4c72a243d235
Qualification documents
Date of download:
26.03.20 09:27
Opening date:
30.03.20 15:26
4.2 specificații de preț.signed.pdf
4.2 specificații de preț.signed.pdf
ID: 29760d6b-b232-4c67-9109-bdd64b020142
Financial proposal
Date of download:
26.03.20 09:28
Opening date:
30.03.20 15:26
fy20-oraclepartnermember-bass systems(1).signed.pdf
fy20-oraclepartnermember-bass systems(1).signed.pdf
ID: 6518ba91-2c99-486a-adf8-7b3bb9ce3b31
Qualification documents
Date of download:
26.03.20 09:25
Opening date:
30.03.20 15:26
scrisoare de recomandare min sanatatii siaas.signed.pdf
scrisoare de recomandare min sanatatii siaas.signed.pdf
ID: 6afe0daf-c551-4cc9-bce4-0374fab5a589
Qualification documents
Date of download:
26.03.20 09:25
Opening date:
30.03.20 15:26
Qualification documents
Date of download:
26.03.20 09:25
Opening date:
30.03.20 15:26
3.1 formularul ofertei.signed.pdf
3.1 formularul ofertei.signed.pdf
ID: 7d843003-373f-41f8-9a8b-3342c22ed3bc
Financial proposal
Date of download:
26.03.20 09:28
Opening date:
30.03.20 15:26
extras_s&t it services s.r.l._2020_02_28.signed.pdf
extras_s&t it services s.r.l._2020_02_28.signed.pdf
ID: 8ab31453-d3b6-43a4-8867-e4f7025246eb
Qualification documents
Date of download:
26.03.20 09:25
Opening date:
30.03.20 15:26
certificate iso 27001.signed.pdf
certificate iso 27001.signed.pdf
ID: 9066123e-cfbb-4965-b7ff-dd299ed0794a
Qualification documents
Date of download:
26.03.20 09:25
Opening date:
30.03.20 15:26
3.7 formularul experientei similare.signed.pdf
3.7 formularul experientei similare.signed.pdf
ID: a592a235-f16e-44ed-8803-19d6a9dc3288
Qualification documents
Date of download:
26.03.20 09:25
Opening date:
30.03.20 15:26
echipa vol 1.zip
ID: ac909844-158c-49c9-8e6a-79186d7ef6f5
Qualification documents
Date of download:
26.03.20 09:27
Opening date:
30.03.20 15:26
4.1 specificaţii tehnice.signed.pdf
4.1 specificaţii tehnice.signed.pdf
ID: b3f514a4-c834-478d-b82b-c1ce21d164fd
Qualification documents
Date of download:
26.03.20 09:25
Opening date:
30.03.20 15:26
scrisoare de recomandare serviciul vamal asycuda.signed.pdf
scrisoare de recomandare serviciul vamal asycuda.signed.pdf
ID: b78cb8cf-8b22-4ddb-85a7-41eece8c6c59
Qualification documents
Date of download:
26.03.20 09:25
Opening date:
30.03.20 15:26
Qualification documents
Date of download:
26.03.20 09:25
Opening date:
30.03.20 15:26
decizie asp statut s&t it services s.r.l.signed.pdf
decizie asp statut s&t it services s.r.l.signed.pdf
ID: cf8af832-9de9-481b-8d0e-caae279d32af
Qualification documents
Date of download:
26.03.20 09:25
Opening date:
30.03.20 15:26
Qualification documents
Date of download:
26.03.20 09:25
Opening date:
30.03.20 15:26
certificat lipsa datorii.signed.pdf
certificat lipsa datorii.signed.pdf
ID: f164ffc2-2093-4bc8-941d-453f5d2c195c
Qualification documents
Date of download:
26.03.20 09:25
Opening date:
30.03.20 15:26
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK