1
Enquiry period
with 18.02.2020 13:45
to 20.02.2020 13:00
2
Bidding period
with 20.02.2020 13:00
to 24.02.2020 10:00
3
Auction
with 25.02.2020 14:00
to 25.02.2020 14:36
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 125 166,66 MDL
Period of clarifications: 18 Feb 2020, 13:45 - 20 Feb 2020, 13:00
Submission of proposals: 20 Feb 2020, 13:00 - 24 Feb 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Mobilier pentru blocul de operații (et.14) - conform caietului de sarcini anexat
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Full name
Dorina Mamaliga
Contact phone
022403697
Purchase data
Date created
18 Feb 2020, 13:45
Date modified
18 Feb 2020, 14:24
Achizitii.md ID
21019913
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Bidding Documents
18.02.20 13:45
tabel oferta.xlsx
Bidding Documents
18.02.20 13:45
Lot.1 - Mobilier pentru blocul de operații
Date:
18 Feb 2020, 14:24
Question's name:
Dulap pentru haine 55 buc
Question:
Dulap pentru haine 55 buc - partea de sus este un dulap cu usa, ce este in partea de jos? Raft deschis sau usa? Daca este usa ce fel de deschidere laterala sau in jos? Multumesc anticipat
Answer (18 Feb 2020, 14:58):
Partea de jos reprezintă o nișă fără ușă din față (pentru pantofi) care concomitent servește drept suport de sezut pentru utilizator.
Date:
18 Feb 2020, 16:50
Question's name:
mobilier
Question:
Buna ziua.Publicati va rog formulare F3.1 , F4.1 , F4.2 , DUAE, Multumesc
Answer (19 Feb 2020, 08:49):
Bună ziua, Conform art.2 , alin. (1), lit. a) și alin.(4) al Legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, prezenta lege se aplică contractelor de achiziţii publice, cu excepţia celor specificate la art. 5, a căror valoare estimată, fără taxa pe valoarea adăugată, este egală cu sau mai mare decît următoarele praguri: a) pentru contractele de achiziţii publice de bunuri şi servicii, altele decît cele menționate la lit. c) – 200000 de lei. Totodată, alin.(4), menționează că „Contractele de achiziţii publice a căror valoare estimată, fără taxa pe valoarea adăugată, nu depăşeşte pragurile menţionate la alin. (1) sînt reglementate de Regulamentul achiziţiilor publice de valoare mică, aprobat de Guvern”. Astfel, pentru procedura publicată la care valoare nu depășește pragul prevăzut de lege, nu necesită completarea formularelor solicitate precum și a DUAE-ului.
Date:
19 Feb 2020, 12:59
Question's name:
Specificatii
Question:
Buna ziua. In dulapul 55buc.- in interior ce este? cuier sau bara pentru haine?
Answer (19 Feb 2020, 13:12):
Bună ziua, În interiorul dulapului vor fi incluse 2-3 cuiere.
Date:
19 Feb 2020, 13:33
Question's name:
Specificatii
Question:
Buna ziua! În caietul de sarcini la pozitia ,,Panou pentru protecție de la brancadă" este indicata cantitatea de 65 m.l., pe cînd în anunțul de participare s-a indicat 1 buc. Care este cantitatea corectă?
Answer (19 Feb 2020, 13:42):
Bună ziua, ne cerem scuze pentru eroarea din anuntul de participare, CORECT este 65 m.l conform caietului de sarcini. Vă mulțumim!
Date:
19 Feb 2020, 13:52
Question's name:
Termenul de valabilitate
Question:
Care este termenul de valabilitate a ofertelor? În caietul de sarcini nu este menționat. Mulțumim!
Answer (19 Feb 2020, 14:08):
Dat fiind faptul că procedura de achiziție este de valoare mică și nu cade sub incidența Legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, grupul de lucru nu a indicat un termen stabilit de valabilitate a ofertelor.
Date:
19 Feb 2020, 15:28
Question's name:
Buna ziua
Question:
Anunt de participare, p.12, subpunctul 4: Ce dovezi sunt necesare pentru a fi prezentate? Certificatul ISO? Certificat de conformitate?
Answer (19 Feb 2020, 15:56):
Buna ziua! Conform „Anunțului de participare”, pct.12, subpunctul 4, trebuie să prezentați dovezi pentru conformitatea produsului („Certificat de conformitate”, „Certificat ISO”). Vă mulțumim.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.