1
Enquiry period
with 17.02.2020 11:32
to 22.02.2020 10:30
2
Bidding period
with 22.02.2020 10:30
to 28.02.2020 10:30
3
Auction
with 02.03.2020 14:00
to 02.03.2020 14:45
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 474 990 MDL
Period of clarifications: 17 Feb 2020, 11:32 - 22 Feb 2020, 10:30
Submission of proposals: 22 Feb 2020, 10:30 - 28 Feb 2020, 10:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achizitionarea mobilierului
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, Soldanesti, str. Pacii nr.24
Web site
---
The contact person
Full name
Valentina Chihai
Contact phone
027225120
Purchase data
Date created
17 Feb 2020, 11:32
Date modified
17 Feb 2020, 15:16
Achizitii.md ID
21019786
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Achizitionarea Mobilier
Budget: 474990.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
30043490_1 (2) (1).jpg
Bidding Documents
17.02.20 11:32
caiet de sarcini (1).doc
Bidding Documents
17.02.20 11:32
documentatia standard (2) (1).docx
Bidding Documents
17.02.20 11:32
specificatie tehnica (1).doc
Bidding Documents
17.02.20 11:32
specificatii de pret mobila (1).xlsx
Bidding Documents
17.02.20 11:32
duae (1) (1).docx
Bidding Documents
17.02.20 11:37
schite mobilier.pdf schite mobilier.pdf
Bidding Documents
17.02.20 15:16
Date:
17 Feb 2020, 13:10
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna ziua. Perioada de depunere a ofertelor 22-25 februarie coincide cu 2 zile de weekend, iar pe data de 25 februarie termenul limita e la 10.30. Ramine practic doar 1 zi- cea de 24 februarie pentru a depune oferta, ceea ce este un termen destul de restrins.
Answer (17 Feb 2020, 13:21):
Buna ziua. Am modificat perioada depunerii ofertelor.
Achizitionarea Mobilier
Date:
17 Feb 2020, 15:01
Question's name:
schițe
Question:
Încărcați va rog schițele mobilierului multumesc !
Answer (17 Feb 2020, 15:17):
Am incarcat schitele pentru mobilier.
Date:
18 Feb 2020, 10:28
Question's name:
mobilier
Question:
Buna ziua.Incarcati va rog datele bancare p-ru transfer "garantiei bancare" 1%.Multumesc.
Answer (18 Feb 2020, 10:51):
IMSP Spitalul Raional Soldanesti BC,,Moldindconbank,,SA fil.Soldanesti MOLDMD2X355 c/f 1003606015521 TVA 8800218 IBAN: MD05ML000000000225195535
Date:
18 Feb 2020, 23:39
Question's name:
Mobilier
Question:
Buna ziua am vrut sa concretizez, eu cum am citit documentele si am inteles ca materialu PAL trebuie sa fie de la EGGER si toata balamali sa fie de la GTV si sa inchida lent! Eu corect am inteles?
Answer (19 Feb 2020, 08:41):
Cum este indicat in specificatia tehnica.
Date:
19 Feb 2020, 10:42
Question's name:
Specificatii
Question:
Cu referirere la semnarea si stampilarea documentelor de depunere pe fiecare pagina. Conform legislatiei in vigoare, a fost introdusa semnatura electronica, Respectiv nu este nevoie ca documentele sa fie printate, semnate si stampilate pe fiecare pagina, si apoi iar scanate si incarcate pe platforma. Acest lucru este de domeniul trecutului. Putem utiliza semnatura electronica?
Answer (19 Feb 2020, 11:47):
Da puteti utiliza semnatura electronica.
Date:
19 Feb 2020, 13:38
Question's name:
Neplatitori de TVA
Question:
cum completam oferta daca nu suntem platirori de TVA?
Answer (19 Feb 2020, 16:16):
Indicati una si aceesi suma. Atasati un document ca nu sunteti platitor de TVA.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.