Status Cancelled
Estimated value without VAT 2 420 000 MDL
Period of clarifications: 14 Feb 2020, 17:03 - 24 Feb 2020, 11:30
Submission of proposals: 24 Feb 2020, 11:30 - 1 Mar 2020, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrari de reparatie si reconstructie a incaperilor fostului gimnaziu pentru amplasarea grupelor de copii a gradinitei din s. Salcuta
Information about the cancellation
The reason of cancellation
S-a emis o greseala cu privire la licitatia electronica, care nu se permite la procedura de licitatia conform legislatiei in vigoare.
Date of cancellation
20 Feb 2020, 8:54
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4323, MOLDOVA, Căuşeni, s.Sălcuţa, str.Pavel Creangă nr 33
Web site
---
The contact person
Full name
Novac Ion
Contact phone
069057826
Purchase data
Date created
14 Feb 2020, 17:03
Date modified
20 Feb 2020, 8:54
Achizitii.md ID
21019736
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
17 Feb 2020, 09:23
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Va rog sa atasati forma word a caietului de sarcini.
Answer (18 Feb 2020, 10:20):
Va rog, sa imi scrieti posta Dsta electronica pentru a va expedia Documentul solicitat in Word
Date:
17 Feb 2020, 11:20
Question's name:
Actualizarea devizului
Question:
Considerind faptul ca caietul de sarcini a fost elaborat in anul 2016 si pina in prezent au fost suportate modificari cit si a indicatorilor de pret cit si a celor fiscali, se prevede actualizarea devizului la preturile curente? De exemplu, asigurarea sociala si medicala in caietul de sarcini este 27.5% in timp ce acestea au fost diminuate la 22.5%.
Answer (18 Feb 2020, 09:00):
Proiectul a fost verificat si in baza actului de verificare a fost afisat devizul de cheltuieli . Concursul consta in aplicarea tuturor modificarilor la plati conform solicitarilor Dstra.
Date:
18 Feb 2020, 09:19
Question's name:
tipul licitatiei...
Question:
va fi si licitatie cu scadere de pret???
Date:
18 Feb 2020, 13:06
Question's name:
Actualizarea devizului
Question:
In conformitate cu art 4 (2) al Legii 131/2015 privind achizitiile publice: Valoarea estimată a contractului de achiziţii publice se determină înainte de iniţierea procedurii de atribuire a contractului respectiv. Această valoare trebuie să fie valabilă la momentul transmiterii spre publicare a anunţului de participare. Considerind faptul ca din anul 2016 au fost modificari de norme si de legislatie (ordinul nr. 864 din 12.05.2017al MCDR, ordinul nr 10/1-0086 din 15.06.2018 al MEI RM) devizul urmeaza sa fie actualizat la situatia actuala de preturi, normative si legislatie. In caz contrar ne rezervam dreptul la contestatie. Deasemenea Va sugeram sa consultati legislatia referitor la licitatia elecronica care nu este compatibila cu licitatia deschisa si nici nu intruneste conditiile necesare pentru petrecerea acesteia.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.