1
Enquiry period
with 12.02.2020 11:00
to 13.02.2020 12:00
2
Bidding period
with 13.02.2020 12:00
to 21.02.2020 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 23 000 MDL
Period of clarifications: 12 Feb 2020, 11:00 - 13 Feb 2020, 12:00
Submission of proposals: 13 Feb 2020, 12:00 - 21 Feb 2020, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

1. Servicii de întreținere:
1.1. Verificarea stării suprafețelor exterioare și de lucru a pieselor/obiectelor.
1.2. Revizia cablului electric pe marginea integrității izolării electrice, densitatea conexiunilor, măsurării parametrilor rețelei de alimentare.
1.3. Verificarea rezistenței izolației – o dată la 6 (șase) luni.
1.4. Curățarea condensatoarelor a utilajului frigorific cu ajutorul compresorului de aer sau cu apă.
1.5. Verificarea fiabilității fixării ventilatoarelor, conductelor de refrigerare, schimbătorului de căldură, becurilor de căldură TPB, senzorilor de temperatură, întărirea tuturor elementelor a răcitorului de aer.
1.6. Monitorizarea și testarea blocurilor electrice de control a utilajului și configurarea lor.
1.7. Verificarea regimelor tehnologice și parametrilor de bază a utilajului.
1.8. Monitorizarea corectitudinii încărcării suprafeței de expunere a utilajului frigorific cu marfă.
1.9. Monitorizarea privind vaporizarea freonului și lichidarea cauzei.
2. Servicii de reparație:
2.1. Realimentarea sistemei cu freon, agent de răcire.
2.2. Repararea blocului de comandă.
2.3. Schimbarea sau repararea ventilatoarelor.
2.4. Schimbarea sau repararea compresoarelor.
2.5. Schimbarea filtrelor de aer.
2.6. Schimbarea sau repararea elementelor de fixare a ușilor.
2.7. Schimbarea garniturilor din cauciuc.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
The contact person
Full name
Lăcrămioara Crudu
Contact phone
022 857 239
Purchase data
Date created
12 Feb 2020, 10:23
Date modified
12 Feb 2020, 11:00
Estimated value (without VAT)
23 000 MDL
Achizitii.md ID
21019520
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Contract period
23 Feb 2020 10:40 - 31 Dec 2020 10:48
List of positions
1)
Title
Servicii de întreținere și reparație a utilajului frigorific CPV: 50500000-0 - Repair and maintenance services for pumps, valves, taps and metal containers and machinery
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
formulare garanții.docx
Bidding Documents
12.02.20 11:00
documente obligatorii.pdf documente obligatorii.pdf
Bidding Documents
12.02.20 11:00
contract model.doc
Draft contract - special conditions
12.02.20 11:00
deservirea utilajului frigorific și a condiționerelor.docx
Technical Specifications
12.02.20 11:00

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Arbustum

Normalized price: 15 500 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications