1
Enquiry period
with 05.02.2020 15:33
to 13.02.2020 09:13
2
Bidding period
with 13.02.2020 09:13
to 20.02.2020 09:13
3
Auction
21.02.2020 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 375 000 MDL
Period of clarifications: 5 Feb 2020, 15:33 - 13 Feb 2020, 9:13
Submission of proposals: 13 Feb 2020, 9:13 - 20 Feb 2020, 9:13

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de reparația Utilajului tehnologic şi frigorific
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
The contact person
Full name
Negru Ludmila
Contact phone
022-44-53-87
Purchase data
Date created
5 Feb 2020, 15:33
Date modified
11 Feb 2020, 9:13
Achizitii.md ID
21019101
CPV
50500000-0 - Servicii de reparare şi de întreţinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal şi a maşinilor
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae servicii.doc
Bidding Documents
DUAE
5.02.20 15:33
dets r 2020 utilaj.rtf
Bidding Documents
Utilaj
5.02.20 15:33
documentatia_standard_cop.doc
Bidding Documents
Documentatia standart
5.02.20 15:33
anunt de participare repar utilaj.pdf anunt de participare repar utilaj.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
7.02.20 10:06
Date:
10 Feb 2020, 17:34
Question's name:
Documete de calificare
Question:
Va rugam respectuos sa prezentati, sau sa atasati un exemplu de aviz de participare la licitatie eliberat de catre Ministerul Economiei. Un astfel de document in documentatia standart pentru participare la procedura COP, nu exista. Ce fel de document e acesta? De ce il solicitati? Participarea la licitatie este libera si posibilia pentru toti OE doritori, prin intemediul platformelor online.
Answer (11 Feb 2020, 08:10):
Avizul este eliberat de către Ministerul Economiei şi Infrastructurii şi anume Agenţia pentru supraveghere tehnică. Documentul dat şi actele pentru eliberarea acestuia le găsiţi pe ast.gov.md.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.