Status Cancelled
Estimated value without VAT 570 850 MDL
Period of clarifications: 5 Feb 2020, 12:07 - 10 Feb 2020, 10:00
Submission of proposals: 10 Feb 2020, 10:00 - 13 Feb 2020, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Mobilier pentru IMSP Spitalul Raional Șoldănești
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Indicarea valorii estimative gresite
Date of cancellation
10 Feb 2020, 16:06
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, Soldanesti, str. Pacii nr.24
Web site
---
The contact person
Full name
Valentina Chihai
Contact phone
027225120
Purchase data
Date created
5 Feb 2020, 12:07
Date modified
10 Feb 2020, 16:06
Achizitii.md ID
21019081
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Mobilier
Budget: 570850.0 MDL
Cancelled
Date:
5 Feb 2020, 13:23
Question's name:
mobilier
Question:
Buna ziua.In anunti de participare in punctul 11 este indicata declaratie de proprie raspundere conform formularului F3.5.Dar continutul formularului F3.5 este "Garanţie de bună execuţie (F3.5)",coform listei documentelor pentru achizitii bunurilor.Explicati va rog.
Answer (5 Feb 2020, 15:47):
prezentati garantia de buna executie
Date:
5 Feb 2020, 14:45
Question's name:
mobilier
Question:
Buna ziua.In anunti de participarein tabelul cu descriere mobilierului ,in punctul 9 "Mobila,pentru cabinet proceduri" este stipulat 6 seturi de mobila,sau 6 dulapuri( conform schitei 3 sus si 3 jos)
Answer (5 Feb 2020, 15:43):
Buna ziua! 6 seturi a cite 6 dulapuri (trei sus si trei jos)
Date:
6 Feb 2020, 08:45
Question's name:
Mobilier
Question:
Buna ziua.In anunti de participare in tabelul cu descriere mobilierului ,in punctul 9 ,Mobila,pentru cabinet proceduri; este stipulat 6 seturi de mobila a cite 6 dulapuri, dar valoarea estimativa este 8750 lei fara TVA pentru 1 set (trei dulapuri sus si trei jos).Explicati va rog.
Answer (6 Feb 2020, 09:00):
Valoarea estimativa este indicata pentru 1 bucata.
Date:
6 Feb 2020, 08:49
Question's name:
mobilier
Question:
Dupa leagea "achizitii publice", formularul F3.5 "Garantia de buna executie" se depune dupa auction , dupa desemnarea cistigatorului de catre comisia de lucru benificiarului, catre firma cistigator .Explicati va rog.
Answer (6 Feb 2020, 09:02):
corect, cel care o sa fie desemnat cistigator, la incheierea contractului va prezenta garantia de buna executie
Date:
6 Feb 2020, 11:26
Question's name:
Mobilier
Question:
Prezentati va rog datele bancare d-ra pentru achitare "garantiei bancare" in valoare 1% din valoarea ofertei fara tva.,conform "documentatiei standard" sectiunea 3 "Pregatire ofertelor,subpunct 3.3
Answer (6 Feb 2020, 13:01):
Datele bancare: MD05ML000000000225195535 Cod fiscal: 1003606015521
Date:
6 Feb 2020, 13:42
Question's name:
tender
Question:
prezentati va rog codul bancii (ca exemplu MOBBMD468),multumesc
Answer (6 Feb 2020, 15:33):
MOLDMD2X535
Date:
7 Feb 2020, 09:50
Question's name:
Specificatii
Question:
Buna ziua. In anunt de participare , p15.2 indicati ca la formularul F3.3 trebuie de anexat copiile documentelor declarate. Care anume documente trebuie anexate? Fiindca conform formularul F3.3, se poate de anexat doar raportul financiar, dar raportul financiar este deja solicitat de dumneavoastra in p15 subpunctul 13.
Answer (7 Feb 2020, 14:16):
Prezentati raportul financiar
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.