1
Enquiry period
with 03.02.2020 14:17
to 06.02.2020 16:00
2
Bidding period
with 06.02.2020 16:00
to 10.02.2020 10:00
3
Auction
11.02.2020 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 28 000 MDL
Period of clarifications: 3 Feb 2020, 14:17 - 6 Feb 2020, 16:00
Submission of proposals: 6 Feb 2020, 16:00 - 10 Feb 2020, 10:00
Auction start date: 11 Feb 2020, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1.1. Emiterea recomandărilor personalului de deservire pentru modificarea parametrilor de funcționare, asistență în stabilirea parametrilor de funcționare.
1.2. Consultarea personalului de deservire pe chestiunile de exploatare.
2.1. Verificarea registrelor de exploatare a cazangeriei
2.2. Verificarea stării echipamentului cazangeriei și a sistemului de încălzire cu scopul respectării parametrilor de funcționare a acestora.
2.3. Verificarea functionarii panou de comanda, si modificarea parametrilor de lucatu a insalatiilor.
2.4. Controlul presiunii gazului.
2.5. Controlul presiunii agentului termic în sistemul de încălzire
2.6. Verificarea stării tehnice a echipamentului de gaz al arzătorului
2.7. Verificarea etanșeității tuturor conexiunilor a echipamentului de gaz, utilajelor și instrumentelor de măsură.
2.8 Inspectarea şi controlul stării de funcţionare a armăturii de închidere a gazului;
2.9. Verificarea declanșării: detectorului de gaze și a supapei de închidere a gazului
2.10. Controlul funcţionării mecanismelor de siguranţă şi de închidere şi dispozitivelor automate de reglare şi securitate.
2.11. Verificarea siguranței a supapei de evacuare
2.12. Verificarea funcționalității pompelor de circulație
2.13. Testarea sursei de alimentare
2.14. Inspectarea cazanului și a arzătorului în stare de funcționare
2.15. Examinarea exterioară a conductei de gaz de la boiler până la intrarea în coșul de fum
2.16. Controlul presiunii aerului în rezervoarele de expansiune
2.17. Verificarea supapelor
2.18. Inspecția vizuală a stării utilajului
2.19. Testarea sistemului de control
2.20. Controlul funcționării dulapului de comandă
Perioada deservirii Ianuarie-Aprilie, Octombrie-Decembrie
Asigurarea serviciilor și efectuarea lucrărilor de:
- Deservirea tehnica conform “Cerințe Minime de Securitate
Privind Exploatarea Sistemelor de Distribuție a Gazelor Combustibile Naturale” HG №522 din 12.07.2017 p.687 o data in luna.
- Deservirea tehnica generală semestrială (o data în 6 luni);
- Deservirea tehnica anuala la inceputului sezon de incalzire (o data în 12 luni);
-Intervenții operative prin personal de specialitate în cazul opririi sau funcționarii defectuoase in timp de 1 ora.;
-Dispecerat permanent 24/24.
Perioada de deservire: februarie – aprilie 2020 și noiembrie – aprilie 2021, la solicitarea beneficiarului
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
The contact person
Full name
Beiu Svetlana
Contact phone
022-10-90-70
Purchase data
Date created
3 Feb 2020, 14:08
Date modified
4 Feb 2020, 8:36
Estimated value (without VAT)
28 000 MDL
The minimum downward of the price
280 MDL
Achizitii.md ID
21018959
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Contract period
12 Feb 2020 14:16 - 31 Dec 2020 14:16
List of positions
1)
Title
Servicii de deservirea tehnică cazangeriei CPV: 50531200-8 - Gas appliance maintenance services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Simbol
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Primalora SRL

Normalized price: 27 000 MDL
Status: Winner
Reason: 1. A accepta oferta spre examinare. 2. A declara câștigătoare oferta conform textului prezentei decizii ca fiind singurul participant și oferta fiind conformă cerințelor minime solicitate și la cel mai mic preț fără TVA. 3. A anunța operatorul economic participant despre decizia luată.
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications