Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
03.02.2020 10:17
to 07.02.2020 09:57
to 07.02.2020 09:57
2
Bidding period
with
07.02.2020 09:57
to 09.02.2020 09:57
to 09.02.2020 09:57
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
60 000 MDL
Period of clarifications:
3 Feb 2020, 10:17 - 7 Feb 2020, 9:57
Submission of proposals:
7 Feb 2020, 9:57 - 9 Feb 2020, 9:57
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Rechizite de Birou
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Feb 2020, 10:17
Date modified
3 Feb 2020, 12:16
Achizitii.md ID
21018928
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare rechizite 2020.semnat.pdf
anunt de participare rechizite 2020.semnat.pdf
Bidding Documents
Rechizite de Birou
3.02.20 10:17
Rechizite de Birou
Date:
3 Feb 2020, 12:16
Question's name:
Rugaminte
Question:
Rugam sa anexati la licitatie si specificatia in format Word sau Excel pentru usurinta formarii ofertei de pret! Multumesc!
Answer (3 Feb 2020, 14:23):
Reeșind din faptul că procedura dată este reglementată în temeiul Hotărîrii Guvernului nr. 665 din 27.05.2017, Cu privire la aprobarea Regulamentului achiziţiilor publice de valoare mică, nu necesită a fi atașată documentația standart unde sunt prevăzute aceste formulare (F4.1 și F4.2) Cerințele tehnice solicitate sunt indicate în anunț. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Date:
4 Feb 2020, 11:36
Question's name:
Concretizare
Question:
Rugam sa excludeti din lista poz. 1- stampila cu semnatura personala intrucat nu toti ofertantii dispun de posibilitatea efectuarii stampilei la comanda. Ar fi binevenit sa faceti pentru poz.1 un lot aparte. Multumesc!
Answer (4 Feb 2020, 12:35):
Cu parere de rau, dar nu putem exclude nimic din anuntul de participare, toate bunurile enumerate in anunt sunt necesare institutiei. Va multumim pentru intelegere
Date:
4 Feb 2020, 12:13
Question's name:
Concretizarea marfei
Question:
Poz. 1 Confectionarea stampilelor personale se efectueaza de companii de profil special, unde au licetie si autorizatii de confectionare si inregistrarea stampilelor. Va rugam sa includeti pozitia data ca lot separat.
Answer (4 Feb 2020, 12:36):
Cu parere de rau, dar nu putem exclude nimic din anuntul de participare, toate bunurile enumerate in anunt sunt necesare institutiei. Va multumim pentru intelegere
Rechizite de Birou
Date:
4 Feb 2020, 22:08
Question's name:
marfa
Question:
lotul 1 - poz 9 - mapa portofoliu - nu este indicat format sau dimensiuni - verificati va rog
Answer (6 Feb 2020, 09:57):
Mapa portofoliu pentru documente format A4
Rechizite de Birou
Date:
4 Feb 2020, 22:10
Question's name:
marfa
Question:
lotul 1 - poz 9 - mapa portofoliu - in desctierea indicati din piele ecologica - avet in vedere piele naturala ?
daca este vorba de piele artificiala - ea nu poate fi ecologica
Answer (5 Feb 2020, 09:11):
Mapa portofoliu pentru documente format A4
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK