1
Enquiry period
with 03.02.2020 10:05
to 25.02.2020 11:00
2
Bidding period
with 25.02.2020 11:00
to 06.03.2020 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 651 000 MDL
Period of clarifications: 3 Feb 2020, 10:05 - 25 Feb 2020, 11:00
Submission of proposals: 25 Feb 2020, 11:00 - 6 Mar 2020, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Vopsea marcaj, diluant și microbile reflectorizante
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
The contact person
Full name
Maria Gaja
Contact phone
47-11-65
Purchase data
Date created
3 Feb 2020, 10:05
Date modified
17 Feb 2020, 16:35
Achizitii.md ID
21018922
CPV
44800000-8 - Vopsele, lacuri şi masticuri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Vopsea marcaj, diluant
Budget: 3351000.0 MDL
Active
Microbile reflectorizante
Budget: 300000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
fișa de date.semnat.pdf fișa de date.semnat.pdf
Bidding Documents
3.02.20 10:05
anunț de participare modificat.semnat.pdf anunț de participare modificat.semnat.pdf
tenderNotice
17.02.20 16:35
duae modificat.semnat.pdf duae modificat.semnat.pdf
Bidding Documents
17.02.20 16:35
Date:
4 Feb 2020, 12:55
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua in privinta experientei similare si indeplinirea contractului 75%, pu procurarea vopselei de marcaj nu necesita litenta speciala pu import si comercializare de aici rezulta ca se limiteaza participarea participantilor si se incalca Legea 131 din 2015 art 7:(c);(h);(i) ..... art 15 al 1(e) si al 2 (a,b)....art 17 p.9((9) Autoritatea contractantă are obligaţia de a respecta principiul proporţionalităţii atunci cînd stabileşte criteriile de calificare şi selecţie, precum şi nivelul cerinţelor minime pe care ofertanţii/candidaţii trebuie să le îndeplinească.)solicitam respectuos modificarea caietului de sarcini.
Answer (7 Feb 2020, 08:40):
Legea 131 privind achizițiile publice din 03.07.2015 Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională prevede: (1) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de bunuri, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: a) lista principalelor livrări de bunuri similare efectuate în ultimii 3 ani, conținînd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca aceștia din urmă sînt autorități contractante sau clienți privați. Livrările de bunuri se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat și, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obținerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea livrărilor de bunuri se realizează printr-o declarație a operatorului economic. La fel, art. 14 capacitatea tehnică și/sau profesională al documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri aprobată prin ordinul Ministerului Finanțelor nr.173 din 05.10.2018 prevede expres: 1. În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții de bunuri, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informaţii sunt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: a) o listă a principalelor livrări de bunuri similare efectuate în ultimii 3 ani, conţinînd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Livrările de bunuri se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat şi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obţinerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea livrărilor de bunuri se realizează printr-o declaraţie a operatorului economic.
Date:
4 Feb 2020, 13:25
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
In privinta copiei contractului si a documentelor ce atesta indeplinirea acestuia prin facturi fiscale sau acte de verificare a decontarilor se incalca integritatea agentului economic ;conform Legei 131 din 2015 art 22(a) este destul ca agentul economic sa prezinte o declaratie,ati incurcat procurarea bunurilor cu prestarea serviciilor.Solicitam respectuos modificarea caietului de sarcini.
Answer (7 Feb 2020, 08:40):
Legea 131 privind achizițiile publice din 03.07.2015 Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională prevede: (1) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de bunuri, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: a) lista principalelor livrări de bunuri similare efectuate în ultimii 3 ani, conținînd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca aceștia din urmă sînt autorități contractante sau clienți privați. Livrările de bunuri se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat și, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obținerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea livrărilor de bunuri se realizează printr-o declarație a operatorului economic. La fel, art. 14 capacitatea tehnică și/sau profesională al documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri aprobată prin ordinul Ministerului Finanțelor nr.173 din 05.10.2018 prevede expres: 1. În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții de bunuri, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informaţii sunt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: a) o listă a principalelor livrări de bunuri similare efectuate în ultimii 3 ani, conţinînd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Livrările de bunuri se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat şi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obţinerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea livrărilor de bunuri se realizează printr-o declaraţie a operatorului economic.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.