Public procurement
21018765
Servicii de paza fizica
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
523 410 MDL
Period of clarifications:
30 Jan 2020, 10:15 - 4 Feb 2020, 10:00
Submission of proposals:
4 Feb 2020, 10:00 - 11 Feb 2020, 10:00
Auction start date:
12 Feb 2020, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1.Obiectul Caietului de sarcini:
Achiziţii de servicii pază fizică şi protecţie complexă, intervenţie rapidă pentru obiectele Companiei din perimetrele Casa Radio din str.Mioriţa1 şi Complexul TV din şos. Hânceşti 64.
Participanții la achiziție pot fi: agenți economici cu un număr de angajați la întreprindere nu mai mic de 200 de unități, care au o activitate în domeniu de cel puțin 5 ani, dispun de cel puțin 10 unități de transport cu un efectiv de nu mai puțin de 5 echipaje mobile în mun. Chișinău, cu un număr de nu mai puțin de 4 gardieni antrenați la un post de pază reieșind din normele orelor de lucru conform Codului Muncii.
Participanții vor prezenta: copia certificatului de înregistrare, copia licenţei pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2020), extrasele din ordinul de angajare în serviciu a gardienilor planificați pentru efectuarea serviciului de pază la obiectele Companiei, copia ultimului act de control efectuat de către MAI, vor prezenta minium 4 scrisori de recomandare. (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă).
1.1. Pază şi protecţie
Serviciul pază asigură:
a) paza proprietăţii contra accesului neautorizat sau a ocupării abuzive a teritoriilor si obiectelor Companiei.
b) paza proprietății contra furturi, distrugeri, incendii, precum şi altor acţiuni producătoare de pagube materiale;
c) controlul primirii sau expedierii bunurilor materiale ale Companiei la intrare-ieșire de la obiectele Casa Radio şi Televiziunea inclusiv şi verificarea tuturor unităţilor de transport (salon,compartiment bagaje);
d) evidenţa accesului autorizat al angajaților, vizitatorilor și a unităților de transport la intrare-ieșire la obiectele Casa Radio şi Televiziunea.
1.2. Obligaţiile de bază ale prestatorului de servicii pază
- să asigure paza obiectivelor companiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână
- să deţină autorizaţie legală (licenţă) pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2020).
- să aibă în dotare nu mai puțin de 5 unități de transport pentru executarea intervențiilor operative în mun. Chișinău, (confirmare);
- să asigure paza obiectului cu personal de specialitate atestat şi autorizat conform prevederilor legale, cu vârsta între 30 și 55 ani, apt din punct de vedere al stării sănătății, cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale şi cazier juridic, echipat în uniformă tip, dotat cu lanternă și mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice – (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă);
- să păzească obiectul, bunurile primite la pază şi să asigure integritatea lor.
- să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condiţiilor contractuale;
- să colaboreze cu Compania în ce privește optimizarea (elaborarea) şi avizarea planurilor de pază;
- să supravegheze permanent obiectul păzit, să cunoască punctele vulnerabile din perimetrul obiectului pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Companiei;
- să asigure regimul de trecere la turnichete cu cartelele de acces sau permise autorizate,
- să verifice primirea şi scoaterea bunurilor materiale pe teritoriul şi de pe teritoriul obiectului păzit, să verifice unitățile de transport, permisul de scoatere a bunurilor despre ce să efectueze înscrieri în registru;
- să informeze conducerea despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate;
- în caz de avarii produse la rețelele electrice, termice, de apă și canalizare, la izbucnirea incendiului sau în orice alte situații excepționale care sunt de natură să producă pagube, să apeleze la serviciul 112 și să întreprindă măsuri pentru limitarea consecințelor, să informeze imediat responsabilii din Companie.
- sa someze şi după situație să rețină persoanele cu un comportament neadecvat care au pătruns neautorizat la obiectul păzit, sau cele aflate în stare de ebrietate despre ce să informeze serviciul 112.
- să monitorizeze în timp real semnalele sistemelor tehnice de securitate existente la postul de pază.
- să accepte cazul de forță majoră (ca împrejurare constrângătoare) în cazul întârzierii cu plata serviciilor din lipsa finanțării serviciului de către Ministerul de Finanţe
1.3 Posturile de pază şi amplasarea lor
Postul nr.1: post fix - intrarea centrală prin turnichet la TV, punctul de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei.
Între orele 20.00-08.00 este antrenat și la control-acces intrare/ieșire transport la obiectul păzit.
Postul nr.2: post fix/mobil, - intrarea/ieșire transport TV, regim de asigurare trecere a transportului 24 / 24 ore, la intervale de 40-60 minute pe parcursul turei fiind înlocuit de gardianul postului nr.1 asigură patrularea edificiilor pe perimetrul teritoriului TV, asigură funcția de şef de tură, coordonează şi controlează activitatea celorlalte două posturi.
Postul nr.3: post fix - intrarea în Casa Radio, punct de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, prin turnichet cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei.
2.Monitorizare şi intervenţie rapidă
- agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru monitorizarea serviciului de pază.
- gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate de la distanţă sau la faţa locului, prin mijloace de comunicaţii, prin intermediul grupului de intervenţie.
- dispeceratul la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă (sunet la telefon)
după situație va alerta şi direcționat cel mai apropiat echipaj de intervenţie.
Timpul de intervenţie va fi de maximum 5 minute.
Achiziţii de servicii pază fizică şi protecţie complexă, intervenţie rapidă pentru obiectele Companiei din perimetrele Casa Radio din str.Mioriţa1 şi Complexul TV din şos. Hânceşti 64.
Participanții la achiziție pot fi: agenți economici cu un număr de angajați la întreprindere nu mai mic de 200 de unități, care au o activitate în domeniu de cel puțin 5 ani, dispun de cel puțin 10 unități de transport cu un efectiv de nu mai puțin de 5 echipaje mobile în mun. Chișinău, cu un număr de nu mai puțin de 4 gardieni antrenați la un post de pază reieșind din normele orelor de lucru conform Codului Muncii.
Participanții vor prezenta: copia certificatului de înregistrare, copia licenţei pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2020), extrasele din ordinul de angajare în serviciu a gardienilor planificați pentru efectuarea serviciului de pază la obiectele Companiei, copia ultimului act de control efectuat de către MAI, vor prezenta minium 4 scrisori de recomandare. (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă).
1.1. Pază şi protecţie
Serviciul pază asigură:
a) paza proprietăţii contra accesului neautorizat sau a ocupării abuzive a teritoriilor si obiectelor Companiei.
b) paza proprietății contra furturi, distrugeri, incendii, precum şi altor acţiuni producătoare de pagube materiale;
c) controlul primirii sau expedierii bunurilor materiale ale Companiei la intrare-ieșire de la obiectele Casa Radio şi Televiziunea inclusiv şi verificarea tuturor unităţilor de transport (salon,compartiment bagaje);
d) evidenţa accesului autorizat al angajaților, vizitatorilor și a unităților de transport la intrare-ieșire la obiectele Casa Radio şi Televiziunea.
1.2. Obligaţiile de bază ale prestatorului de servicii pază
- să asigure paza obiectivelor companiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână
- să deţină autorizaţie legală (licenţă) pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2020).
- să aibă în dotare nu mai puțin de 5 unități de transport pentru executarea intervențiilor operative în mun. Chișinău, (confirmare);
- să asigure paza obiectului cu personal de specialitate atestat şi autorizat conform prevederilor legale, cu vârsta între 30 și 55 ani, apt din punct de vedere al stării sănătății, cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale şi cazier juridic, echipat în uniformă tip, dotat cu lanternă și mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice – (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă);
- să păzească obiectul, bunurile primite la pază şi să asigure integritatea lor.
- să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condiţiilor contractuale;
- să colaboreze cu Compania în ce privește optimizarea (elaborarea) şi avizarea planurilor de pază;
- să supravegheze permanent obiectul păzit, să cunoască punctele vulnerabile din perimetrul obiectului pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Companiei;
- să asigure regimul de trecere la turnichete cu cartelele de acces sau permise autorizate,
- să verifice primirea şi scoaterea bunurilor materiale pe teritoriul şi de pe teritoriul obiectului păzit, să verifice unitățile de transport, permisul de scoatere a bunurilor despre ce să efectueze înscrieri în registru;
- să informeze conducerea despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate;
- în caz de avarii produse la rețelele electrice, termice, de apă și canalizare, la izbucnirea incendiului sau în orice alte situații excepționale care sunt de natură să producă pagube, să apeleze la serviciul 112 și să întreprindă măsuri pentru limitarea consecințelor, să informeze imediat responsabilii din Companie.
- sa someze şi după situație să rețină persoanele cu un comportament neadecvat care au pătruns neautorizat la obiectul păzit, sau cele aflate în stare de ebrietate despre ce să informeze serviciul 112.
- să monitorizeze în timp real semnalele sistemelor tehnice de securitate existente la postul de pază.
- să accepte cazul de forță majoră (ca împrejurare constrângătoare) în cazul întârzierii cu plata serviciilor din lipsa finanțării serviciului de către Ministerul de Finanţe
1.3 Posturile de pază şi amplasarea lor
Postul nr.1: post fix - intrarea centrală prin turnichet la TV, punctul de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei.
Între orele 20.00-08.00 este antrenat și la control-acces intrare/ieșire transport la obiectul păzit.
Postul nr.2: post fix/mobil, - intrarea/ieșire transport TV, regim de asigurare trecere a transportului 24 / 24 ore, la intervale de 40-60 minute pe parcursul turei fiind înlocuit de gardianul postului nr.1 asigură patrularea edificiilor pe perimetrul teritoriului TV, asigură funcția de şef de tură, coordonează şi controlează activitatea celorlalte două posturi.
Postul nr.3: post fix - intrarea în Casa Radio, punct de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, prin turnichet cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei.
2.Monitorizare şi intervenţie rapidă
- agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru monitorizarea serviciului de pază.
- gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate de la distanţă sau la faţa locului, prin mijloace de comunicaţii, prin intermediul grupului de intervenţie.
- dispeceratul la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă (sunet la telefon)
după situație va alerta şi direcționat cel mai apropiat echipaj de intervenţie.
Timpul de intervenţie va fi de maximum 5 minute.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
30 Jan 2020, 9:57
Date modified
2 Mar 2020, 12:01
Estimated value (without VAT)
523 410 MDL
The minimum downward of the price
5 234,10 MDL
Achizitii.md ID
21018765
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Contract period
1 Mar 2020 10:01 - 31 Dec 2020 10:01
List of positions
1)
Title
1.Obiectul Caietului de sarcini: Achiziţii de servicii pază fizică şi protecţie complexă, intervenţie rapidă pentru obiectele Companiei din perimetrele Casa Radio din str.Mioriţa1 şi Complexul TV din şos. Hânceşti 64. Participanții la achiziție pot fi: agenți economici cu un număr de angajați la întreprindere nu mai mic de 200 de unități, care au o activitate în domeniu de cel puțin 5 ani, dispun de cel puțin 10 unități de transport cu un efectiv de nu mai puțin de 5 echipaje mobile în mun. Chișinău, cu un număr de nu mai puțin de 4 gardieni antrenați la un post de pază reieșind din normele orelor de lucru conform Codului Muncii. Participanții vor prezenta: copia certificatului de înregistrare, copia licenţei pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2020), extrasele din ordinul de angajare în serviciu a gardienilor planificați pentru efectuarea serviciului de pază la obiectele Companiei, copia ultimului act de control efectuat de către MAI, vor prezenta minium 4 scrisori de recomandare. (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă). 1.1. Pază şi protecţie Serviciul pază asigură: a) paza proprietăţii contra accesului neautorizat sau a ocupării abuzive a teritoriilor si obiectelor Companiei. b) paza proprietății contra furturi, distrugeri, incendii, precum şi altor acţiuni producătoare de pagube materiale; c) controlul primirii sau expedierii bunurilor materiale ale Companiei la intrare-ieșire de la obiectele Casa Radio şi Televiziunea inclusiv şi verificarea tuturor unităţilor de transport (salon,compartiment bagaje); d) evidenţa accesului autorizat al angajaților, vizitatorilor și a unităților de transport la intrare-ieșire la obiectele Casa Radio şi Televiziunea. 1.2. Obligaţiile de bază ale prestatorului de servicii pază - să asigure paza obiectivelor companiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână - să deţină autorizaţie legală (licenţă) pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2020). - să aibă în dotare nu mai puțin de 5 unități de transport pentru executarea intervențiilor operative în mun. Chișinău, (confirmare); - să asigure paza obiectului cu personal de specialitate atestat şi autorizat conform prevederilor legale, cu vârsta între 30 și 55 ani, apt din punct de vedere al stării sănătății, cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale şi cazier juridic, echipat în uniformă tip, dotat cu lanternă și mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice – (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă); - să păzească obiectul, bunurile primite la pază şi să asigure integritatea lor. - să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condiţiilor contractuale; - să colaboreze cu Compania în ce privește optimizarea (elaborarea) şi avizarea planurilor de pază; - să supravegheze permanent obiectul păzit, să cunoască punctele vulnerabile din perimetrul obiectului pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Companiei; - să asigure regimul de trecere la turnichete cu cartelele de acces sau permise autorizate, - să verifice primirea şi scoaterea bunurilor materiale pe teritoriul şi de pe teritoriul obiectului păzit, să verifice unitățile de transport, permisul de scoatere a bunurilor despre ce să efectueze înscrieri în registru; - să informeze conducerea despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate; - în caz de avarii produse la rețelele electrice, termice, de apă și canalizare, la izbucnirea incendiului sau în orice alte situații excepționale care sunt de natură să producă pagube, să apeleze la serviciul 112 și să întreprindă măsuri pentru limitarea consecințelor, să informeze imediat responsabilii din Companie. - sa someze şi după situație să rețină persoanele cu un comportament neadecvat care au pătruns neautorizat la obiectul păzit, sau cele aflate în stare de ebrietate despre ce să informeze serviciul 112. - să monitorizeze în timp real semnalele sistemelor tehnice de securitate existente la postul de pază. - să accepte cazul de forță majoră (ca împrejurare constrângătoare) în cazul întârzierii cu plata serviciilor din lipsa finanțării serviciului de către Ministerul de Finanţe 1.3 Posturile de pază şi amplasarea lor Postul nr.1: post fix - intrarea centrală prin turnichet la TV, punctul de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei. Între orele 20.00-08.00 este antrenat și la control-acces intrare/ieșire transport la obiectul păzit. Postul nr.2: post fix/mobil, - intrarea/ieșire transport TV, regim de asigurare trecere a transportului 24 / 24 ore, la intervale de 40-60 minute pe parcursul turei fiind înlocuit de gardianul postului nr.1 asigură patrularea edificiilor pe perimetrul teritoriului TV, asigură funcția de şef de tură, coordonează şi controlează activitatea celorlalte două posturi. Postul nr.3: post fix - intrarea în Casa Radio, punct de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, prin turnichet cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei. 2.Monitorizare şi intervenţie rapidă - agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru monitorizarea serviciului de pază. - gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate de la distanţă sau la faţa locului, prin mijloace de comunicaţii, prin intermediul grupului de intervenţie. - dispeceratul la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă (sunet la telefon) după situație va alerta şi direcționat cel mai apropiat echipaj de intervenţie. Timpul de intervenţie va fi de maximum 5 minute.
CPV: 79713000-5 - Guard services
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare paza.signed.pdf
anunt_de_participare paza.signed.pdf
tenderNotice
30.01.20 10:15
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Detașamentul de Paza Paramilitara
Normalized price:
690 980 MDL
Status:
Disqualified
The bid is unacceptable
20.02.20 16:07
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Reason: The bid is unacceptable
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
duae-alfinsemnat.pdf
ID: 055a8eaf-860d-4b0a-9b0e-96fc8aeb6677
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
licentadeactivitateoriginalsemnat.pdf
ID: 07af4ff6-9413-4a72-961f-33fa8cbf3c15
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
certificatcnassemnat.pdf
ID: 0935e6be-b8c2-4957-a3b4-37c2eadb044f
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
anexanr1contractebapa-canalrsemnat.pdf
ID: 0e74853d-200c-4c92-b1bb-401b9e6d1edf
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
certificatdeinregistraresemnat.pdf
ID: 12e5dc1f-38d4-4887-b147-4b55891b5764
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
f-33semnat.pdf
ID: 207c5b6e-1528-4861-9a2e-c5232fc03ae0
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
certificatdesalariulunarsemnat.pdf
ID: 272bf9ae-6e12-4d70-b047-88687dd54a36
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
experianta-5anisemnat.pdf
ID: 34d762ab-f8a4-4b76-99cc-e1a07fe11bb7
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
duae-dppsemnat.pdf
ID: 482d9a88-29c1-4f10-842e-382ef469dc2f
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
garantiabancarasemnat.pdf
ID: 48a1168f-e664-4fd4-bec0-20608ac9f65f
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
f31semnat.pdf
ID: 4e4e1de0-5dbf-4bd5-b4cd-faaeb1472227
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
raportfinanciar2018semnat.pdf
ID: 4fad11f4-e8b3-488a-bb37-4e4369e01dad
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
f-34semnat.pdf
ID: 64ee0355-46ef-4f44-ba01-d1cab07d7b70
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
extrasdinregistrusemnat.pdf
ID: 65254c86-ee54-4d51-8c0e-3c722c6443d5
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
certificat-fiscsemnat.pdf
ID: 6b85f78f-2d52-424f-bc7a-2b50a8c4fb37
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
listaautomobilelorsemnat.pdf
ID: 8f37c236-8c22-4133-a7b2-46e85ab88a07
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
uniformadeserviciusemnat.pdf
ID: 92c6d43c-e878-496c-8b59-8b57b89df65d
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
grupaoperativasemnat.pdf
ID: 94c5437f-e495-48ab-b60f-417c1cdadda1
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
pasaporttehnicsemnat.pdf
ID: 9618fc26-b8ea-422c-86e0-d868182d92bd
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
infomatiecualfinsemnat.pdf
ID: 98df0f1c-573d-4960-959b-4a3811721ac7
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
f42semnat.pdf
ID: 9e6d7307-f94a-46b5-888a-b2f737e3bbe2
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
certificatbancarsemnat.pdf
ID: a015b681-40c7-4214-ad26-8891303a9a07
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
declaratieechipamenttehnicsemnat.pdf
ID: b504ae07-4e7e-46ea-9c4a-393e32aac4e7
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
despeceratsemnat.pdf
ID: cfa67c4f-c0f0-4a73-8493-355109614523
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
contractcualfinsemnat.pdf
ID: dec83eb2-5c4c-4d07-81be-53e3faa29aa0
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
anexa6semnat.pdf
ID: e464df6a-d3bd-44de-88eb-e3d5b84a12c1
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
f41semnat.pdf
ID: f6188c46-b485-464c-8c7a-67328b66f134
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
f35semnat.pdf
ID: fd13a4ae-e652-4116-a2ed-4d86bfa7194c
Documents of submission
Date of download:
11.02.20 08:05
Opening date:
11.02.20 10:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK