Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
28.01.2020 09:59
to 03.02.2020 10:00
to 03.02.2020 10:00
2
Bidding period
with
03.02.2020 10:00
to 12.02.2020 10:00
to 12.02.2020 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
750 377,97 MDL
Period of clarifications:
28 Jan 2020, 9:59 - 3 Feb 2020, 10:00
Submission of proposals:
3 Feb 2020, 10:00 - 12 Feb 2020, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație capitală a căminului nr. 2 al Centrului Sportiv de Pregătire a Loturilor Naționale, situat în Chișinău, bd. Decebal 72/2, destinat cazării sportivilor.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Decebal 72/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Jan 2020, 9:59
Date modified
31 Jan 2020, 11:26
Achizitii.md ID
21018588
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The best cost - quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_lucrari 2020.semnat.pdf
documentatia_standard_lucrari 2020.semnat.pdf
Documents history
-
documentatia_standard_lucrari 2020.semnat.pdf
documentatia_standard_lucrari 2020.semnat.pdf
ID: 21928a82-ff75-4335-892c-17dfc0c45a76
Bidding Documents
-
documentatia_standard_lucrari 2020.semnat.pdf
documentatia_standard_lucrari 2020.semnat.pdf
ID: 21928a82-ff75-4335-892c-17dfc0c45a76
Bidding Documents
-
documentatia_standard_lucrari 2020.semnat.pdf
documentatia_standard_lucrari 2020.semnat.pdf
ID: 21928a82-ff75-4335-892c-17dfc0c45a76
Bidding Documents
Bidding Documents
31.01.20 11:26
anunt de participare (1).semnat.pdf
anunt de participare (1).semnat.pdf
Documents history
-
anunt de participare (1).semnat.pdf
anunt de participare (1).semnat.pdf
ID: b35109c0-773a-4788-b4fc-8190c11bb7d0
tenderNotice
-
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
ID: b35109c0-773a-4788-b4fc-8190c11bb7d0
tenderNotice
-
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
ID: b35109c0-773a-4788-b4fc-8190c11bb7d0
tenderNotice
tenderNotice
31.01.20 11:26
Date:
28 Jan 2020, 10:03
Question's name:
Calitate pret
Question:
Cum d_stră puteti pune criteriul calitate pret,daca oricum pentru suma atribuiti 80 de puncte???
Answer (28 Jan 2020, 11:34):
În conformitate cu art. 26, (alin.) 12, lit. b) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, în cazul aplicării criteriilor de atribuire prevăzute la alin. (3) lit. c) și d), ponderea minimă pe care elementul de preţ o are în cadrul criteriului de atribuire a contractului de achiziţii publice/acordului-cadru, pentru contractele de achiziţii publice de lucrări este 80%;
Date:
28 Jan 2020, 10:18
Question's name:
Criteriul de evaluare?
Question:
Buna ziua criteriul de evaluare cred ca e gresit, ar fi bine de redactat .
Answer (28 Jan 2020, 11:38):
În conformitate cu art. 26, (alin.) 3, lit. b) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, pentru determinarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic în conformitate cu prevederile alin. (2), autoritatea contractantă are dreptul de a aplica unul dintre următoarele criterii de atribuire:
a) preţul cel mai scăzut;
b) costul cel mai scăzut;
c) cel mai bun raport calitate-preţ;
d) cel mai bun raport calitate-cost.
Date:
29 Jan 2020, 08:12
Question's name:
Cazier juridic al ofertantului
Question:
Ce fel de document se are in vedere? Unde intreprinderea are posibilitate sa-l obtina?
Answer (29 Jan 2020, 08:43):
Serviciul tehnologii informaţionale al MAI
str. Iacob Hâncu 3A, mun. Chişinău
Telefon de contact. 0-22-255-155
Date:
29 Jan 2020, 16:45
Question's name:
Anunt de particpare
Question:
punct 3.21 la care anume materiale solicitati sa fie prezentate certificate de conformitate?
Answer (30 Jan 2020, 16:18):
Certificate de calitate a principalelor materiale utilizate;
Date:
29 Jan 2020, 16:55
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
poz. 87 CF50B acest simbol norma este pentru tencuielii la pereti pentru aplicarea tencuielii la tavane exista alt simbol norma ! Modificati conform normativelor in vigoare!
Answer (30 Jan 2020, 15:16):
Documentația de deviz a fost verificată de către verificatorul de proiecte. Vă rugăm să respectați caietul de sarcini.
Date:
30 Jan 2020, 15:25
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Apelati va rog la specialist in domeniu si nu incalcati normativele tehnice! Sunt abateri grave! Rusine la devizier si la verificator! In car in care nu va conformati cu legislatia apelam la ANSC ! Solicitati sa respectam caietul de sarcini care este cu abateri? In loc sa corectati greselile si sa multumiti pentru verificare gratuita !
Answer (30 Jan 2020, 15:53):
A fost transmisă documentația de deviz spre verificare suplimentară. Vă mulțumim.
Date:
30 Jan 2020, 16:24
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Deci la discretia antreprenorului?
Answer (31 Jan 2020, 11:17):
Certificat de calitate la toate materialele de construcție folosite de către Dvs la executarea lucrărilor.
Date:
31 Jan 2020, 11:27
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Stimata Autoritatea Contractanta apreciati va va rugam frumos ! La principale materiale sau la toate? La fiecare tintă și șurub? Va faceti de râs! Un mic master clas ! Se indica de exemplu la amestecuri uscate, adezive, geamuri termopan și etc!
Answer (31 Jan 2020, 16:10):
La principalele materiale utilizate.
Date:
31 Jan 2020, 15:40
Question's name:
clarificare
Question:
buna ziua ! imi explicati va rog ce se subintelege prin, borderoul documentelor?
Answer (31 Jan 2020, 16:18):
Lista documentelor/cerințelor pe care le-ati inclus în oferta prezentată.
Date:
31 Jan 2020, 16:40
Question's name:
clarificare
Question:
aveti in vedere cistigatorul sa le prezinte in original?
Answer (31 Jan 2020, 16:47):
Nu. Pregătiti o lista la actele care vor fi depuse electronic prin intermediul SIA RSAP
Date:
31 Jan 2020, 17:21
Question's name:
clarificare
Question:
mersi pentru raspun
Answer (3 Feb 2020, 08:30):
Cu placere.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK