Select the type of procedure
Commercial procurement
21018521
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
39 022 991 MDL
Period of clarifications:
27 Jan 2020, 14:53 - 3 Feb 2020, 10:00
Submission of proposals:
3 Feb 2020, 10:00 - 6 Feb 2020, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Achiziționarea serviciilor responsabilului tehnic pentru lucrările de Construcția str.Livădarilor din or.Codru, reparația str.Izvoarelor, str-la 1 Izvoarelor or.Codru mun.Chișinău
Information about the cancellation
The reason of cancellation
greseli de procedura
Date of cancellation
29 Jan 2020, 15:54
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
27 Jan 2020, 14:53
Date modified
29 Jan 2020, 15:54
Achizitii.md ID
21018521
MTender ID
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
29 Jan 2020, 09:34
Question's name:
Anunt
Question:
Anterior tenderul se numea ”Construcția str.Livădarilor din or.Codru, reparația str.Izvoarelor, str-la 1 Izvoarelor din or.Codru”. Acuma ”Achiziționarea serviciilor responsabilului tehnic....” Se achiziționează doar serviciile responsabilului tehnic sau lucrarile de constructie?
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK