1
Enquiry period
with 16.01.2020 12:57
to 26.01.2020 13:00
2
Bidding period
with 26.01.2020 13:00
to 06.02.2020 13:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 132 000 MDL
Period of clarifications: 16 Jan 2020, 12:57 - 26 Jan 2020, 13:00
Submission of proposals: 26 Jan 2020, 13:00 - 6 Feb 2020, 13:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Numărul de servicii necesare periodice: 2 (una la 6 luni).
Numărul de intervenții la solicitarea beneficiarul în afara de cele periodice: maxim 2.

CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE
 evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare;
 evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare;
 verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.).

OPERAȚIUNI GENERALE:
 curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt executate de către operator, tehnician);
 controlul și eventual o noua reglare a aparatului;
 înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le recomandă a fi înlocuite periodic.

OPERAȚIUNI MECANICE:
 verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare;
 eliminarea jocurilor la părțile mecanice;
 curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare.

OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ:
 verificarea tensiunilor de alimentare;
 verificarea conexiunilor electrice;
 verificarea cablurilor de masă;
 curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente;
 verificarea funcționării motoarelor;
 verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc;
 verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul).

DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR.

LOCUL DE PRESTARE:
 service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea contractanta.

TERMEN DE EXECUȚIE:
 timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării.

GRAFIC DE PRESTARE:
 reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini și graficul prestabilit.

CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR:
 recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și dacă echipamentul medical este funcțional;
 raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții prestatorului și cei ai beneficiarului;
emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în apropierea limitelor specificate admise.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. C. Virnav 13
Web site
---
The contact person
Full name
Cuznetov Tatiana
Contact phone
+37379705053
Purchase data
Date created
Date modified
16 Jan 2020, 12:57
Estimated value (without VAT)
132 000 MDL
Achizitii.md ID
21018018
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or. Сhişnău, str. C.Vîrnav,13
Contract period
1 Mar 2020 02:00 - 31 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
Sistem imagistic SPECT/CT: Optima NM/CT 640. CPV: 50400000-9 - Repair and maintenance services of medical and precision equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentatia standard metenanta
Technical Specifications
obligatoriu
16.01.20 12:57
DUAE metenanta
Technical Specifications
obligatoriu
16.01.20 12:57
anunt de participare servicii metenanta
Technical Specifications
obligatoriu
16.01.20 12:57

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Intermed Service

Normalized price: 175 500 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerintelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications