Public procurement
21018018
Lot5 Echipament radiologic Discovery XR656.
1
Enquiry period
with 16.01.2020 12:57
to 26.01.2020 13:00
to 26.01.2020 13:00
2
Bidding period
with 26.01.2020 13:00
to 06.02.2020 13:00
to 06.02.2020 13:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
46 000 MDL
Period of clarifications:
16 Jan 2020, 12:57 - 26 Jan 2020, 13:00
Submission of proposals:
26 Jan 2020, 13:00 - 6 Feb 2020, 13:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lista serviciilor:
Numărul de servicii necesare periodice: 2 (una la 6 luni).
Numărul de intervenții la solicitarea beneficiarul în afara de cele periodice: maxim 2.
CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE
evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare;
evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare;
verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.).
OPERAȚIUNI GENERALE:
curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt executate de către operator, tehnician);
controlul și eventual o noua reglare a aparatului;
înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le recomandă a fi înlocuite periodic.
OPERAȚIUNI MECANICE:
verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare;
eliminarea jocurilor la părțile mecanice;
curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare.
OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ:
verificarea tensiunilor de alimentare;
verificarea conexiunilor electrice;
verificarea cablurilor de masă;
curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente;
verificarea funcționării motoarelor;
verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc;
verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul).
DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR.
LOCUL DE PRESTARE:
service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea contractanta.
TERMEN DE EXECUȚIE:
timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării.
GRAFIC DE PRESTARE:
reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini și graficul prestabilit.
CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR:
recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și dacă echipamentul medical este funcțional;
raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții prestatorului și cei ai beneficiarului;
emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în apropierea limitelor specificate admise
Numărul de servicii necesare periodice: 2 (una la 6 luni).
Numărul de intervenții la solicitarea beneficiarul în afara de cele periodice: maxim 2.
CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE
evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare;
evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare;
verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.).
OPERAȚIUNI GENERALE:
curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt executate de către operator, tehnician);
controlul și eventual o noua reglare a aparatului;
înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le recomandă a fi înlocuite periodic.
OPERAȚIUNI MECANICE:
verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare;
eliminarea jocurilor la părțile mecanice;
curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare.
OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ:
verificarea tensiunilor de alimentare;
verificarea conexiunilor electrice;
verificarea cablurilor de masă;
curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente;
verificarea funcționării motoarelor;
verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc;
verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul).
DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR.
LOCUL DE PRESTARE:
service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea contractanta.
TERMEN DE EXECUȚIE:
timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării.
GRAFIC DE PRESTARE:
reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini și graficul prestabilit.
CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR:
recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și dacă echipamentul medical este funcțional;
raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții prestatorului și cei ai beneficiarului;
emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în apropierea limitelor specificate admise
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. C. Virnav 13
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
16 Jan 2020, 12:57
Estimated value (without VAT)
46 000 MDL
Achizitii.md ID
21018018
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or. Сhişnău, str. C.Vîrnav,13
Contract period
1 Mar 2020 02:00 - 31 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
Echipament radiologic Discovery XR656.
CPV: 50400000-9 - Repair and maintenance services of medical and precision equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Intermed Service
Normalized price:
46 000 MDL
Status:
Winner
Corespunde cerintelor
02.09.20 17:05
Reason: Corespunde cerintelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
formulare ofertant_date companie.semnat.pdf
formulare ofertant_date companie.semnat.pdf
ID: 2ab52ca9-3085-405f-bb85-07cab40ea829
Documents of submission
Date of download:
5.02.20 12:02
Opening date:
6.02.20 13:00
lista fondatorilor_certif training.semnat.pdf
lista fondatorilor_certif training.semnat.pdf
ID: 50575f46-37cc-4a99-b4cc-2d1dc22b8cdc
Financial proposal
Date of download:
5.02.20 12:01
Opening date:
6.02.20 13:00
certificat training.semnat.pdf
certificat training.semnat.pdf
ID: 64a22ca1-4480-473a-b286-4a09e865b460
Documents of submission
Date of download:
5.02.20 12:02
Opening date:
6.02.20 13:00
Documents of submission
Date of download:
5.02.20 12:02
Opening date:
6.02.20 13:00
Financial proposal
Date of download:
5.02.20 12:00
Opening date:
6.02.20 13:00
licenta_raport_alte acte solicitate.semnat.pdf
licenta_raport_alte acte solicitate.semnat.pdf
ID: e3facbd9-1a1d-4ede-a45f-6f39d8b6ccfd
Documents of submission
Date of download:
5.02.20 12:01
Opening date:
6.02.20 13:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK