Select the type of procedure
Commercial procurement
21017825
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
4 500 000 MDL
Period of clarifications:
13 Jan 2020, 16:11 - 7 Feb 2020, 10:00
Submission of proposals:
7 Feb 2020, 10:00 - 18 Feb 2020, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de întreținere a drumurilor locale din raionul Cimișlia pentru anul 2020
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art.71 alin.(1) lit g).
Argumentare: pe parcursul analizei procedurii de atribuire se constată erori, autoritatea contractantă Consiliul Raional Cimișlia aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art.7.
Argumentare: pe parcursul analizei procedurii de atribuire se constată erori, autoritatea contractantă Consiliul Raional Cimișlia aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art.7.
Date of cancellation
22 Jan 2020, 17:14
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bul Stefan cel Mare, 12
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Jan 2020, 16:11
Date modified
22 Jan 2020, 17:14
Achizitii.md ID
21017825
MTender ID
CPV
45233140-2 - Lucrări de drumuri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de întreținere a drumurilor locale din raionul Cimișlia pentru anul 2020
Budget: 4500000.0 MDL
Cancelled
Date:
20 Jan 2020, 09:10
Question's name:
Caiet de Sarcini F1
Question:
Bună ziua
Rugăm anexarea Caietului de Sarcini F1 conform softului WinCmeta
în documentul „standart servicii”, la prezentarea volumelor lippsesc simboluri de norme
Answer (20 Jan 2020, 10:57):
La crearea procedurii de achizitie (anunțul de participare) de tip Licitație deschisă pentru achiziție de servicii, autoritatea contractantă în conformitate cu Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de servicii (Ordinul MF nr. 174 din 05.10.2018) are obligația să încarce în sistemul electronic de achiziții Mttender:
Lista serviciilor ce constituie obiectul de achiziție cu descrierea acestora:
1. specificații tehnice ( F4.1);
2.specificații de preț) (F4.2), în format redactabil conform modelului din Documentația standard.
Date:
20 Jan 2020, 17:35
Question's name:
Caiet de Sarcini formular F1
Question:
Bună ziua
Rog anexarea Caietului de Sarcini pentru formarea ofertei la achiziția comercială Nr 21017825 de la pagena web achiziții.md
Ordinul MF nr. 174 din 05.10.2018 - acest ordin prevede Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de servicii
Licitația dată presupune cod CPV - 45233141-9 pentru acest cod descrierea obiectului contractului de aciziții este următoarea „Lucrări de întreţinere a drumurilor”
În urma aceestora observații Anexa la Ordinul MF nr. 174 din 05.10.2018 nu este valabilă pentru aceasta achiziție comercială
Conform Legei Nr 131. din 03.07.2015 privind achiziții publice
documentaţie de atribuire – document care cuprinde cerinţele, criteriile, regulile şi alte informaţii necesare pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă şi explicită cu privire la cerinţele sau elementele achiziţiei, obiectul contractului şi modul de desfăşurare a procedurii de atribuire, inclusiv specificaţiile tehnice ori documentul descriptiv, condiţiile contractuale propuse, formatele de prezentare a documentelor de către ofertanţi/candidaţi, informaţiile privind obligaţiile generale aplicabile;
Rog prezentarea Caietului de Sarcini în format electronic într-un format clar citibil
Date:
20 Jan 2020, 17:57
Question's name:
Caiet de Sarcini formular F1
Question:
Rog Prezentarea Caietului de Sarcini formularul F1
Conform ORDIN Nr. 176 din 05-10-2018, punctul 25. Oferta Tehnică 25.1 Ofertantul are obligația de a demonstra conformitatea propunerii de executare a lucrării cu cerințele prevăzute în caietul de sarcini și lista cu cantitățile de lucrări. În acest scop oferta tehnică va conține:
a) graficul de executare a lucrării;
b) documentația de deviz (formularele 3, 5, 7 corespunzător CPL.01.01-2012), conform Formularului de deviz nr.1 – lista cu cantitățile de lucrări.
Menționez conform furmularului de deviz nr.1 - lista cu cantități
Mulțumesc anticipat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK