Select the type of procedure
Commercial procurement
21017749
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
12 233 976,29 MDL
Period of clarifications:
11 Jan 2020, 14:12 - 23 Jan 2020, 17:46
Submission of proposals:
23 Jan 2020, 17:46 - 2 Feb 2020, 17:46
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de curățenie pentru 10 luni (01.03.2020 - 31.12.2020) ale anului 2020 (repetat)
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Conform deciziei
Date of cancellation
30 Mar 2020, 9:15
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Jan 2020, 14:12
Date modified
30 Mar 2020, 9:15
Achizitii.md ID
21017749
MTender ID
CPV
90910000-9 - Servicii de curăţenie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de curățenie pentru 10 luni (01.03.2020 - 31.12.2020) ale anului 2020 (repetat)
Budget: 12233976.29 MDL
Cancelled
Date:
15 Jan 2020, 11:31
Question's name:
Punctul 6 . din criteriile de calificare , ceia ce priveste experienta
Question:
Minim 3 ani de experienta specifica in prestarea serviciilor similare - va rugam careva clarificari in privinta termenului de executare a contractului este obligariu ca contractul executat sa fie pentru o perioada de 3 ani sau oricare contract executat din ultimii 3 ani.
Answer (20 Jan 2020, 09:44):
Conform cerintei expuse, se solicita minimum 3 ani de experienta în prestarea serviciilor și respectiv se confirmă prin prezentarea tuturor contractelor realizate în intervalul minim solicitat!
Date:
20 Jan 2020, 16:44
Question's name:
Specificatia de pret
Question:
Precizați unitatea de măsură pentru p 4.2 Specificatia de pret luna sau metru patrat?
Answer (21 Jan 2020, 14:32):
Unitatea de măsură pentru p 4.2 este în (м2), conform anexei.
Date:
21 Jan 2020, 09:44
Question's name:
intrebarea
Question:
În pct.13 a ,,Specificațiilor tehnice și cerințe obligatorii’’ din Anexă este indicat că - ,, Beneficiarul î-și rezervă dreptul de a modifica programul de lucru în caz de necesitate’’.
- Vă rugăm clarificați următoarele :
1. Dacă va fi modificat programul de lucru... orele suplimentare vor fi achitate de Beneficiar?
2. Dacă va fi modificat programul de lucru... În preaviz de câte zile, Beneficiarul va informa Prestatorul despre modificare ?
În pct.14 a ,,Specificațiilor tehnice și cerințe obligatorii’’ din Anexă este indicat că - ,, În perioada când se desfășoară reparația în clădirile beneficiarului se efectuează strângerea și evacuarea gunoiului, curățarea podelelor’’.
- Vă rugăm clarificați următoarele :
1. Cât de des planificați să efectuați lucrări de reparație.
2. În ce perioadă a anului 2020 planificați efectuarea lucrărilor de reparație.
Answer (21 Jan 2020, 17:46):
La pct. 13. Modificările programului de lucru se vor efectua în limita orelor de lucru (fără ore suplimentare). Beneficiarul va anunţa Prestatorul despre modificări în preaviz de 3 zile lucrătoare
La pct. 14. Lucrările de reparaţie se planifică pe parcursul lunilor martie-decembrie 2020. Se vor efectua lucrări de reparaţii curente până la 3-4 obiecte pe lună (încăperi din incinta oficiilor existente), care nu necesită evacuarea volumului mare de gunoi.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK