Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
10.01.2020 14:59
to 15.01.2020 15:50
to 15.01.2020 15:50
2
Bidding period
with
15.01.2020 15:50
to 17.01.2020 15:50
to 17.01.2020 15:50
3
Auction
with
20.01.2020 14:00
to 20.01.2020 14:09
to 20.01.2020 14:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
24 000 MDL
Period of clarifications:
10 Jan 2020, 14:59 - 15 Jan 2020, 15:50
Submission of proposals:
15 Jan 2020, 15:50 - 17 Jan 2020, 15:50
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de acces şi actualizare a bazei de date a legislaţiei Republicii Moldova
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd.Dacia 49/6
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Jan 2020, 14:49
Date modified
14 Jan 2020, 14:23
Achizitii.md ID
21017705
MTender ID
CPV
72500000-0 - Servicii informatice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de acces şi actualizare a bazei de date a legislaţiei Republicii Moldova
Budget: 24000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
14 Jan 2020, 14:23
Question's name:
Documente obligatorie pentru depunere
Question:
Bună ziua!
Urmare a examinării Caietului de Sarcini, apar cîteva puncte ce necesită a fi abordate și, după caz, soluționate:
- din documentele menționate, ce necesită a fi plasat obligatoriu în SIA ,,RSAP” este Certificatul de atribuire a contului bancar. Dat fiind faptul ca Instituțiile Publice -obligatoriu utilizează doar conturi trezoreriale, în această ordine de idei, rugăm să se accepte scrisori de confirmare privind atribuirea contului trezorerial, parvenite din partea Ministerului Finante, Trezoreriei de Stat.
- un alt document menționat, ce necesită a fi plasat obligatoriu în SIA ,,RSAP” este Certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de bugetul public național. În conformitate cu art. 18 alin. (3) din Legea achizițiilor publice nr. 131/2015, Autoritatea contractantă extrage informația necesară pentru constatarea existenței sau inexistenței circumstanțelor descrise la alin. (1) și (2) din bazele de date disponibile ale autorităților publice sau ale părților terțe. Deci, informația privind lipsa sau existența restanțelor fața de bugetul public național, poate fi verificată acesînd pagina web: https://servicii.fisc.md/contribuabil.aspx.
Urmare celor menționate mai sus, rugăm înlăturarea cerinței de a prezenta Certificat privind lipsa sau existența restanțelor fața de bugetul public național.
Answer (14 Jan 2020, 15:50):
1) Se acceptă scrisoarea de confirmare privind atribuirea contului trezorerial, parvenit din partea Ministerului Finante, Trezoreriei de Stat.
2) Se acceptă neprezentarea certificatului privind lipsa sau existența restanțelor fața de bugetul public național.
Totodată mentionăm că la momentul examinării ofertei operator economic va fi verificat privind lipsa sau existența restanțelor fața de bugetul public național acesînd pagina web: https://servicii.fisc.md/contribuabil.aspx
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK