Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 590 205 MDL
Period of clarifications: 10 Jan 2020, 10:40 - 16 Jan 2020, 14:00
Submission of proposals: 16 Jan 2020, 14:00 - 22 Jan 2020, 14:00
Auction start date: 23 Jan 2020, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de pază fizică (repetat)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Sorocean
Contact phone
022406935
Purchase data
Date created
10 Jan 2020, 9:47
Date modified
21 May 2020, 11:38
Estimated value (without VAT)
590 205 MDL
The minimum downward of the price
5 902,05 MDL
Achizitii.md ID
21017678
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Contract period
1 Feb 2020 09:58 - 30 Dec 2020 09:58
List of positions
1)
Title
Achiziţii de servicii pază fizică şi protecţie complexă, intervenţie rapidă pentru obiectele Companiei din perimetrele Casa Radio din str.Mioriţa1 şi Complexul TV din şos. Hânceşti 64. Participanții la achiziție pot fi: agenți economici cu un număr de angajați la întreprindere nu mai mic de 200 de unități, care au o activitate în domeniu de cel puțin 5 ani, dispun de cel puțin 10 unități de transport cu un efectiv de nu mai puțin de 5 echipaje mobile în mun. Chișinău, cu un număr de nu mai puțin de 4 gardieni antrenați la un post de pază reieșind din normele orelor de lucru conform Codului Muncii. Participanții vor prezenta: copia certificatului de înregistrare, copia licenţei pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2020), extrasele din ordinul de angajare în serviciu a gardienilor planificați pentru efectuarea serviciului de pază la obiectele Companiei, copia ultimului act de control efectuat de către MAI, vor prezenta minium 4 scrisori de recomandare. (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă). 1.1. Pază şi protecţie Serviciul pază asigură: a) paza proprietăţii contra accesului neautorizat sau a ocupării abuzive a teritoriilor si obiectelor Companiei. b) paza proprietății contra furturi, distrugeri, incendii, precum şi altor acţiuni producătoare de pagube materiale; c) controlul primirii sau expedierii bunurilor materiale ale Companiei la intrare-ieșire de la obiectele Casa Radio şi Televiziunea inclusiv şi verificarea tuturor unităţilor de transport (salon,compartiment bagaje); d) evidenţa accesului autorizat al angajaților, vizitatorilor și a unităților de transport la intrare-ieșire la obiectele Casa Radio şi Televiziunea. 1.2. Obligaţiile de bază ale prestatorului de servicii pază - să asigure paza obiectivelor companiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână - să deţină autorizaţie legală (licenţă) pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2020). - să aibă în dotare nu mai puțin de 5 unități de transport pentru executarea intervențiilor operative în mun. Chișinău, (confirmare); - să asigure paza obiectului cu personal de specialitate atestat şi autorizat conform prevederilor legale, cu vârsta între 30 și 55 ani, apt din punct de vedere al stării sănătății, cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale şi cazier juridic, echipat în uniformă tip, dotat cu lanternă și mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice – (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă); - să păzească obiectul, bunurile primite la pază şi să asigure integritatea lor. - să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condiţiilor contractuale; - să colaboreze cu Compania în ce privește optimizarea (elaborarea) şi avizarea planurilor de pază; - să supravegheze permanent obiectul păzit, să cunoască punctele vulnerabile din perimetrul obiectului pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Companiei; - să asigure regimul de trecere la turnichete cu cartelele de acces sau permise autorizate, - să verifice primirea şi scoaterea bunurilor materiale pe teritoriul şi de pe teritoriul obiectului păzit, să verifice unitățile de transport, permisul de scoatere a bunurilor despre ce să efectueze înscrieri în registru; - să informeze conducerea despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate; - în caz de avarii produse la rețelele electrice, termice, de apă și canalizare, la izbucnirea incendiului sau în orice alte situații excepționale care sunt de natură să producă pagube, să apeleze la serviciul 112 și să întreprindă măsuri pentru limitarea consecințelor, să informeze imediat responsabilii din Companie. - sa someze şi după situație să rețină persoanele cu un comportament neadecvat care au pătruns neautorizat la obiectul păzit, sau cele aflate în stare de ebrietate despre ce să informeze serviciul 112. - să monitorizeze în timp real semnalele sistemelor tehnice de securitate existente la postul de pază. - să accepte cazul de forță majoră (ca împrejurare constrângătoare) în cazul întârzierii cu plata serviciilor din lipsa finanțării serviciului de către Ministerul de Finanţe 1.3 Posturile de pază şi amplasarea lor Postul nr.1: post fix - intrarea centrală prin turnichet la TV, punctul de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei. Între orele 20.00-08.00 este antrenat și la control-acces intrare/ieșire transport la obiectul păzit. Postul nr.2: post fix/mobil, - intrarea/ieșire transport TV, regim de asigurare trecere a transportului 24 / 24 ore, la intervale de 40-60 minute pe parcursul turei fiind înlocuit de gardianul postului nr.1 asigură patrularea edificiilor pe perimetrul teritoriului TV, asigură funcția de şef de tură, coordonează şi controlează activitatea celorlalte două posturi. Postul nr.3: post fix - intrarea în Casa Radio, punct de trecere şi control, regim de asigurare acces persoane 24 / 24 ore, prin turnichet cu cardul de acces sau permise temporare eliberate de administrația Companiei. 2.Monitorizare şi intervenţie rapidă - agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru monitorizarea serviciului de pază. - gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate de la distanţă sau la faţa locului, prin mijloace de comunicaţii, prin intermediul grupului de intervenţie. - dispeceratul la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă (sunet la telefon) după situație va alerta şi direcționat cel mai apropiat echipaj de intervenţie. Timpul de intervenţie va fi de maximum 5 minute. CPV: 79700000-1 - Investigation and security services
Quantity: 11.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Premium Security Grup

Normalized price: 590 205 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Detașamentul de Paza Paramilitara

Normalized price: 761 013 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: The bid is unacceptable
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications