Select the type of procedure
Commercial procurement
21017373
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
577 917 MDL
Period of clarifications:
31 Dec 2019, 12:43 - 9 Jan 2020, 12:00
Submission of proposals:
9 Jan 2020, 12:00 - 13 Jan 2020, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Confom anunțului de participare
Information about the cancellation
The reason of cancellation
se anuleaza procedura privind achiziționarea echipamentului de unitati principale a sistemului de conferințe ca urmare a nealocării finanțării de către Consiliul Europei
Date of cancellation
7 Feb 2020, 9:03
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
31 Dec 2019, 12:43
Date modified
7 Feb 2020, 9:03
Achizitii.md ID
21017373
MTender ID
CPV
32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Achiziționarea echipamentului de unități principale a sistemului de conferințe
Budget: 577917.0 MDL
Cancelled
Date:
3 Jan 2020, 10:46
Question's name:
termen de livrare
Question:
Buna ziua! Vă rog să concretizați teremen de livrare. În anunț de participare punct 11 este indicat : ”Termenii și condițiile de livrare solicitați: Livrarea bunului, prezentarea facturii fiscale și semnarea actului de predare-primire vor fi pînă la data de 24 ianuarie 2020, ora: 14:00.” Iar în tabel eate indicat: ”24Termen de livrare Set 1 - Până la 30 zile lucrătoare”. Vă mulțumim pentru răspunsul D-ră promt!
Answer (3 Jan 2020, 14:36):
va aducem la cunoștința ,că referitor la livrarea bunurilor termenul de livrare va fi pină la 24 februarie 2020
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK