Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
17.12.2019 15:37
to 22.12.2019 10:00
to 22.12.2019 10:00
2
Bidding period
with
22.12.2019 10:00
to 24.12.2019 10:00
to 24.12.2019 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
83 333,33 MDL
Period of clarifications:
17 Dec 2019, 15:37 - 22 Dec 2019, 10:00
Submission of proposals:
22 Dec 2019, 10:00 - 24 Dec 2019, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Telefonie Mobila
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Dec 2019, 15:31
Date modified
19 Dec 2019, 11:34
Achizitii.md ID
21016563
MTender ID
CPV
64200000-8 - Servicii de telecomunicaţii
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
serviciu telefonie mobila 2020.semnat.pdf
serviciu telefonie mobila 2020.semnat.pdf
Documents history
-
serviciu telefonie mobila 2020.semnat.pdf
serviciu telefonie mobila 2020.semnat.pdf
ID: fad9440a-6db2-48cd-9b72-2860a0fe6fe8
Bidding Documents
-
serviciu telefonie mobila 2020.semnat.pdf
serviciu telefonie mobila 2020.semnat.pdf
ID: fad9440a-6db2-48cd-9b72-2860a0fe6fe8
Bidding Documents
-
serviciul telefonie mobila 2020.semnat.pdf
serviciul telefonie mobila 2020.semnat.pdf
ID: fad9440a-6db2-48cd-9b72-2860a0fe6fe8
Bidding Documents
-
serviciul telefonie mobila 2020.semnat.pdf
serviciul telefonie mobila 2020.semnat.pdf
ID: fad9440a-6db2-48cd-9b72-2860a0fe6fe8
Bidding Documents
Bidding Documents
Telefonie Mobila
19.12.19 11:34
Date:
17 Dec 2019, 21:01
Question's name:
clarificari
Question:
In puctul 12 al anuntului al.6 solicitati (Certificat de conformitate) va rog sa concretizati pentru care produse ?
Deoarece conform anuntului achizitia este desfasurata dor pentru servicii ?
Answer (18 Dec 2019, 13:11):
Am reperfectat anuntul de participare. Va multumim pentru intelegere
Date:
17 Dec 2019, 21:11
Question's name:
clarificari
Question:
In puctul 12 al anuntului al. 1,4,5,6 sunt solicitate extrase/certificare care sunt eliberate de autoritatile imputernicite in original doar pe support de hirtie in acest caz nu poate fi intrunica cerinta Dvs. de a furniza informatia in Original comfirmata prin semnatura electronica (tinind cont ca semnatura electronica se aplica doar pe fisiere electronice originale sau copii)?
Answer (18 Dec 2019, 13:11):
Am reperfectat anuntul de participare. Va multumim pentru intelegere
Date:
18 Dec 2019, 13:21
Question's name:
solicitare
Question:
Solicitam publicarea anuntului in format .doc/.docx pentru completarea corespunzatoare a formularelor 4.1 si 4.2.
Sau solicitam respectuos publicarea formularelor 4.1,4.2 precompletate de Dvs.
Answer (18 Dec 2019, 13:31):
Reeșind din faptul că procedura dată este reglementată în temeiul Hotărîrii Guvernului nr. 665 din 27.05.2017, Cu privire la aprobarea Regulamentului achiziţiilor publice de valoare mică, nu necesită a fi atașată documentația standart unde sunt prevăzute aceste formulare (F4.1 și F4.2) Cerințele tehnice solicitate sunt indicate în anunț. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Date:
19 Dec 2019, 10:50
Question's name:
pretentii
Question:
In puctul 12 al anuntului, se solicita de a furniza informatii care vor fi semnate electronic, dar este prezenta si solicitarea - aplicarea semnaturii si stampilii ofertantului.
Tinind cont ca licitatia este electronica va rog sa modificati anuntul ca actele sa fie semnate doar prin semnatura electronica.
Answer (19 Dec 2019, 10:59):
În punctul 12 al anuntului se cere de a prezenta documentele cu aplicarea semnaturii și stampilei
sau aplicarea semnaturii electronice peste ele, pentru toate documentele din tabel. Este la discretia Dumneavoastra. Ambele cerinte vor fi luate in consideratie ca valide.
Date:
19 Dec 2019, 11:00
Question's name:
clarificare
Question:
Ofertele vor fi depuse dor electronic (cu respectarea cerintelor SIA RSAP)?
Sau se solicita si prezentarea in original a ofertei semnate si stampilate in original la sediul autoritatii ?
Answer (19 Dec 2019, 11:42):
Solicitam prezentarea ofertelor doar in varianta electronica
Date:
19 Dec 2019, 15:47
Question's name:
Carificare
Question:
Rugam sa fie prezentate detalii referitor la solicitarea din anunțul de participare ce ține de prezentarea certificatului de conformitate (Punctul 12 a anuntului de participare, grila cu descriere cifra 6.). Astfel, va rugam sa precizati obiectul certificatului de conformitate (specificati daca acesta se refera doar la certificarea echipamentului /dipozitivelor mobile).
Answer (19 Dec 2019, 16:00):
Atrageti o atentie mai minutioasa la anuntul de participare.
Anuntul de particiapre a fost modificat, puteti observa aceasta cu usurinta in rubrica Datele achizitiei, Data ultimilor modificări, cit si anuntul de participare nemjlocit, pentru a formula oferta corespunzator cerintelor solicitate conform ultimului anunt de participare plasat pe site la data de 19 dec 2019, 11:34. Va multumim..
Date:
21 Dec 2019, 18:05
Question's name:
Clarificare
Question:
Rugam clarificare la pt 31 din tabel
Answer (21 Dec 2019, 22:16):
Punctul 31 din tabel presupune expedierea traditional a unui mesaj din numele Ministrului Apararii, Conducerii Armatei, cu scop de felicitare, cu priejul Anului Nou, Sarbatorilor de paste, Ziua Armatei, etc, sau un mesaj de notificare, in caz de urgenta, pentru numerele din CUG armatei.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK