1
Enquiry period
with 13.12.2019 09:27
to 18.12.2019 09:00
2
Bidding period
with 18.12.2019 09:00
to 23.12.2019 10:00
3
Auction
24.12.2019 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 300 000 MDL
Period of clarifications: 13 Dec 2019, 9:27 - 18 Dec 2019, 9:00
Submission of proposals: 18 Dec 2019, 9:00 - 23 Dec 2019, 10:00
Auction start date: 24 Dec 2019, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Tipuri de categorii de deșeuri rezultate din activitatea medicală a instituției:
1.Deșeuri periculoase - pungi și ambalaje pentru sânge, mănuși medicale,halate de unică folosință, tampoane și pansamente utilizate.
2.Deșeuri tăietor-înțepătoare: ace și seringi de unică folosință, lamele, sticlă de laborator, scarificatoare, sisteme de infuzii/transfuzii, linii intravenoase, catetere.
3.Ridicarea deșeurilor se va efectua conform programului după cum urmează din subdiviziunile CNTS cu locațiile:
a) Chișinău, str. Academiei,11, - săptămânal în zilele de marți și vineri,
b) Bălți, str. Decebal 113, - săptămânal în zilele de marți și vineri,
c) Cahul, str. A. Mateevici 103/2 – săptămânal în ziua de vineri.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Gheorghita
Contact phone
079557265
E-mail
Purchase data
Date created
13 Dec 2019, 9:22
Date modified
13 Dec 2019, 12:14
Estimated value (without VAT)
300 000 MDL
The minimum downward of the price
1 200 MDL
Achizitii.md ID
21016278
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Contract period
1 Jan 2020 09:27 - 30 Dec 2020 09:27
List of positions
1)
Title
Servicii de colectare,tratare, transportare și eliminare finală a deșeurilor solide și lichide rezultate din activitatea medicală CPV: 90500000-2 - Refuse and waste related services
Quantity: 18000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ecostat

Normalized price: 288 000 MDL
Status: Winner
Reason: Cel mai bun preț, singurul participant
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications