Status Cancelled
Estimated value without VAT 300 000 MDL
Period of clarifications: 17 Dec 2019, 9:47 - 22 Dec 2019, 0:00
Submission of proposals: 22 Dec 2019, 0:00 - 30 Dec 2019, 0:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de deservire a tehnicii de calcul. Deservirea tehnică se efectuează la sediul Curţii de Apel Chişinău,
pe adresa: m.Chişinău, str. Teilor,4
Information about the cancellation
The reason of cancellation
De 15 zile procedura sta blocata.
Date of cancellation
14 Jan 2020, 8:18
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 4
Web site
---
The contact person
Full name
Cuculescu Vasile
Contact phone
+37322409105
Purchase data
Date created
17 Dec 2019, 9:47
Date modified
14 Jan 2020, 8:18
Achizitii.md ID
21016209
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Cancelled
Date:
19 Dec 2019, 09:25
Question's name:
Clarificari la anuntul de participare:
Question:
cu referire anuntul de participarea cerinta: “în cazul în care Beneficiarul solicită efectuarea deservirii tehnică a tehnicii de calcul, se face printr- un apel telefonic, iar Prestatorul se obligă să iniţieze deservirea în cel mult 2 ore de la primirea solicitării, indifferent de locul apariţiei defecţiunii. “ in acelasi timp la punctul 1 avem urmatoarea formulare “ Deservirea tehnică se efectuează la sediul Curţii de Apel Chişinău, pe adresa: m.Chişinău, str. Teilor,4 “ va rugam sa clarificati!
Answer (19 Dec 2019, 10:45):
Deservirea tehnică se efectuează la sediul Curţii de Apel Chişinău, pe adresa: m.Chişinău, str. Teilor,4 “
Date:
19 Dec 2019, 09:28
Question's name:
Clarificari la anuntul de participare 01:
Question:
Cu referire la aceasi intrebare " deservirii tehnică a tehnicii de calcul, se face printr- un apel telefonic, iar Prestatorul se obligă să iniţieze deservirea în cel mult 2 ore de la primirea solicitării, indifferent de locul apariţiei defecţiunii. " va rugam sa confirmati daca se accepta transferarea pe ziua imediat urmatoare/tip lucratoare?
Answer (19 Dec 2019, 10:46):
nu se acceptă
Date:
19 Dec 2019, 09:29
Question's name:
Clarificari la anuntul de participare 02:
Question:
Care este lista programelor existente pentru care se cere support si instruire ? Va rugam sa prezentati lista SW existente cu stipularea versiunilor si dovada licentei de la producator.
Answer (19 Dec 2019, 11:39):
Suport de instruire pe utilizarea tehnicei de calcul
Date:
19 Dec 2019, 09:31
Question's name:
Clarificari la anuntul de participare 03:
Question:
Va rugam sa indicati care este starea curenta a tehnicii de calcul (in ce an s-a procurat fiecare unitate de echipament specificata in Lotul 1) ? Va rugam sa completati documentatia de atribuire cu lista echipamentului cu indicarea (Modelului, configuratiei, temenul de garantie, gradul de uzura).
Answer (19 Dec 2019, 11:22):
Starea curenta este de la buna la excelent.
Date:
19 Dec 2019, 09:33
Question's name:
Clarificari la anuntul de participare 04:
Question:
Pentru Pozitia nr. 4 din lotul 1, care este modelul scanerelor (dispun acestea de ADF "https://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_document_feeder")?
Answer (19 Dec 2019, 11:50):
Canon 6020, Canon LiDE , Epson DS-1630, HP LaserLet P2055D, Samsung ML 2570
Date:
19 Dec 2019, 09:35
Question's name:
Clarificari la anuntul de participare 05:
Question:
La pozitia copiatoare sunt specificate modelele dintre care unu este "Canon2018" - un astfel de copiator nu exista in portofoliul CANON. Va rugam sa specificati modelul exact.
Answer (19 Dec 2019, 11:15):
Canon 2530i, 2520,5845
Date:
19 Dec 2019, 12:41
Question's name:
Ответ (19 дек 2019, 10:46): nu se acceptă
Question:
Stimate autoritate contractanta, adica vreti prin raspunsul dat sa confirmati ca interventia este necesara de efectuat timp de 2 ore chiar si in cazul in care aceasta vine in zilelelibere sau chiar si pe parcursul noptii?
Answer (20 Dec 2019, 08:22):
Curtea de Apel Chișinău lucrează de luni pînă vineri de la orele 8.30-18.00, noaptea, sîmbăta, duminica nu lucrează.Dar dacă in zilele de lucru pîna la orele 18.00 ați primit apel ca trebuie de intervenit atunci intervenția trebuie sa fie cel mult timp de 2 ore.(acestea sunt cerintele noastre).
Date:
19 Dec 2019, 12:43
Question's name:
Ответ (19 дек 2019, 11:22): Starea curenta este de la buna la excelent.
Question:
Va rugam sa completati documentatia de atribuire cu lista echipamentului cu indicarea (Modelului, configuratiei, temenul de garantie, gradul de uzura). acesta este necesar pentru a putea evalua starea curenta a echipamentului in procesul de estimare a costurilor. In caz contrar asta ar presupune ca un potential va fi favorizat, deoarece ceilalti nu cunosc starea reala a tehnicii si gradul de uzura!
Answer (20 Dec 2019, 16:22):
La solicitarea Dumneavoastră se anexaza discifrarea ecipamentului, la documentația de atribuire.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.