Select the type of procedure
Commercial procurement
21016010
1
Enquiry period
with
10.12.2019 15:03
to 01.01.2020 09:58
to 01.01.2020 09:58
2
Bidding period
with
01.01.2020 09:58
to 12.01.2020 09:58
to 12.01.2020 09:58
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 963 415 MDL
Period of clarifications:
10 Dec 2019, 15:03 - 1 Jan 2020, 9:58
Submission of proposals:
1 Jan 2020, 9:58 - 12 Jan 2020, 9:58
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
1. Lucrari de reabilitare a retelelor de alimentare cu apa
2. Lucrari pentru amplasare a statiei de epurare si canalizare
3. Lucrari de constructie a blucului sanitar
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6827, MOLDOVA, Ialoveni, s.Suruceni, Mănăstirea Sfantul Mare Mucenic Gheorghe
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Dec 2019, 15:03
Date modified
11 Dec 2019, 11:34
Achizitii.md ID
21016010
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrari pentru amplasarea statiei de epurare si canalizare
Budget: 744328.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lucrari de reabilitare a retelelor de alimentare cu apa
Budget: 442705.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
10 Dec 2019, 15:24
Question's name:
Valabilitatea Contracului
Question:
Buna ziua,
Pentru evitarea unor neînțelegeri, corectati in anunt data valabilitatii contractului 31.12.2019, ofertei 30 zile si termenul de execuție 90 zile.
Answer (11 Dec 2019, 09:40):
Buna ziua, programa nu-mi permite ca valabilitatea contractului sa treaca de 31.12.2019
Lucrari de constructie a blocului sanitar
Date:
10 Dec 2019, 15:53
Question's name:
CS
Question:
Buna ziua! La lotul nr.1 lipseste caietul de sarcini.
Answer (16 Dec 2019, 13:19):
Executat
Date:
11 Dec 2019, 10:11
Question's name:
Caietul de sarcini lot. nr.1
Question:
Caietul de sarcini atasat nu reflecta lucrarile de constructie a blocului sanitar. Rugam sa faceti modificari
Answer (11 Dec 2019, 10:31):
Multumesc, deja s-au facut!
Date:
11 Dec 2019, 11:14
Question's name:
Termenul de publicare/depunere
Question:
Redactati termenul de publicare/depunere a ofertei in conformitate cu Legea 131/2015,minim 12 zile pentru Cererea ofertelor de preturi (Lucrari)
Answer (16 Dec 2019, 13:19):
Executat
Date:
17 Dec 2019, 16:25
Question's name:
Cifra de afaceri
Question:
Conform cerintelor din anuntul de participare cifra medie de afaceri solicitata este de 6 mln lei. Va rugam sa corectati suma conform criteriilor impuse de Legea 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, art. 20 1' pentru fiecare lot in parte.
Answer (20 Dec 2019, 11:04):
Mersi
Date:
21 Dec 2019, 12:16
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Termenul de valabilitate a contractului?
Answer (23 Dec 2019, 10:58):
Eu nustiu cit de corect va fi, dar contractul vrem sa-l facem din anul 2020 si va fi valabil pina la 31.12.2020. Era necesar sa intiem procedura acum.
Date:
21 Dec 2019, 12:18
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Poate le publicati totusi toate intr-un lot, va fi mai corect
Answer (23 Dec 2019, 11:02):
Este vrio problema?
Date:
23 Dec 2019, 11:06
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Unele companii pot sa participe numai la un lot sau doua, insa obiectivul este unul, si poate sa fie la acest obiectiv 2 sau 3 contracte cu diferite firme in dependenta cine si cum va cistica dupa lot
Answer (30 Dec 2019, 09:58):
De acord, dar ar fi mai bine daca o firma va participa la toate loturile
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK