Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
02.12.2019 16:42
to 11.12.2019 10:09
to 11.12.2019 10:09
2
Bidding period
with
11.12.2019 10:09
to 14.12.2019 10:09
to 14.12.2019 10:09
3
Auction
with
16.12.2019 08:00
to 16.12.2019 14:38
to 16.12.2019 14:38
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
165 534 MDL
Period of clarifications:
2 Dec 2019, 16:42 - 11 Dec 2019, 10:09
Submission of proposals:
11 Dec 2019, 10:09 - 14 Dec 2019, 10:09
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reactivi și consumabile pentru laboratorul morfopatologic
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Dec 2019, 16:42
Date modified
9 Dec 2019, 9:58
Achizitii.md ID
21015530
MTender ID
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 3 - Lot 24//Lame de microscopie superfrost, margine galbenă
Budget: 3500.0 MDL
Active
Active
Lot nr. 22 - Lot 27//Mediu de montare specială a lamelelor Glas TM
Budget: 2590.0 MDL
Active
Lot nr. 23 - Lot 14//REACTIV COLORARE, ECHIVALENT PAPANICOLAOU EA50
Budget: 1450.0 MDL
Active
Lot nr. 26 - Lot 25//Lame de microscopie 2superfrost, margine șlefuită
Budget: 1000.0 MDL
Active
Lot nr. 28 - Lot 3//REACTIVUL DEGRESARE ȘI CLARIFIERE A MOSTREI
Budget: 23625.0 MDL
Active
Lot nr. 33 - Lot 23//Lame de microscopie superfrost, margine albastră
Budget: 9334.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
1documentatia_standard_cop.docx
Documents history
-
1documentatia_standard_cop.docx
ID: 1b0d12d7-92a7-428a-824a-03e3537a7fc6
Bidding Documents
-
1documentatia_standard_cop.docx
ID: 1b0d12d7-92a7-428a-824a-03e3537a7fc6
Bidding Documents
Bidding Documents
2.12.19 16:48
anunt_bunuri.doc
Documents history
-
anunt_bunuri.doc
ID: ca872878-6f5e-4988-9522-8cffc1613c52
Bidding Documents
-
anunt_bunuri.doc
ID: ca872878-6f5e-4988-9522-8cffc1613c52
Bidding Documents
Bidding Documents
2.12.19 16:48
Lot 7//EOZINA G OR Y SOLUTIE APOASA 1%
Date:
9 Dec 2019, 09:58
Question's name:
Ambalaj
Question:
"Ambalajul: livrat destinatorului în recepienți de 2,5 litre " - va rugam sa ne confiramti daca se accepta ambalaj original de la producator de 1L?
Answer (9 Dec 2019, 10:08):
Se vor respecta cerințele documentației standard și a invitației de participare.
Date:
9 Dec 2019, 09:59
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Anunt se ce re in Doc standard nu se cere.
Confirmati va rog!
Answer (9 Dec 2019, 10:09):
Nici în anunț și nici în documentația standar nu se cere. Și acestea au fost cerințele din start.
Date:
9 Dec 2019, 10:17
Question's name:
Garanția de ofertă de 1%
Question:
Rugam frumos sa consultati documentele procedurii pe care le-ati publicat Dvs:
In anuntul de participare la punctul 4 se solicita: "Garanția de ofertă de 1%"- "Scrisoare de la banză sau virament în contul instituției - Obligatoriu."
Answer (9 Dec 2019, 10:42):
Și noi vă rugăm să le consultați mai atent, pentru că la pct.4 în anunțul de participare sunt datele de contact.
Iar dacă vă referiți la pct. 4 din tabelul cu cerințe ”scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici, pct.15 din anunț”, păi acolo avem următoarea cerință: ”Certificat de conformitate sau echivalentul care să confirme proviniența bunurilor, semnat și ștampilat de către operatorul economic, obligatoriu.”
Date:
9 Dec 2019, 10:52
Question's name:
Documentele incarcate pe platforma
Question:
Intradevar in versinea anuntului care este la moment pe platforma a fost elimintata solicitarea Garantiei pentru oferta.
Recomandam pe viitor cand efectuati rectificari in documentatie sa nu eliminati fisierele precedente si sa le redenumiti pentru a pastra trasabilittea modificarilor. O zi frumoasa in continuare!
Answer (9 Dec 2019, 11:01):
Noi nu putem să eliminăm fișierele, sistemul le înlocuiește automat, iar dvs., puteți vedea modificările la procedură dacă accesați ID-ul procedurii pe MTender. Și noi vă recomandăm să verificați acest lucru (dacă au fost efectuate modificări la procedură), înainte de a plasa întrebări, mai ales în ultimul minut de clarificări. Vă mulțumim!
Date:
9 Dec 2019, 11:41
Question's name:
Clarifiare pentru viitor
Question:
Draga Autoritate contractanta. Pe viitor ca sa nu se intimple ca in ultimul moment apar intrebari si clarificari, rugam frumos sa ne informati despre modificarile efectuate prin orice metoda dispobila. Platforma nu ne informeaza despre modicari. De fapt Mtender nu ar trebui sa permita inlocuirea documentelor dar numai adaugarea. Rugam respectuos pe viitor cand faceti modificari nu inlocuiti documentul dar indicati in denumire fisierelor data si/sau versiune modificarii pentru a putea respecta consecutivitatea rectificarilor si optimizarii duratei procedurilor. Va multumim!
P.S. De fapt noi folosim instumentul clarificarilor conform destinatiei si perioadelor dedicate.
Answer (9 Dec 2019, 15:36):
Dragă operator economic, conform art.35 din Legea 131 dreptul de a solicita clarificări s-a consumat demult. Rămîne la discreția autorității contractante dacă le ia în calcul sau nu. Reiterăm, așa funcționează sistemul și nu Autoritatea contractantă decide să înlocuiască sau să adauge documete. Totodată, sistemul ne obligă să răspundem la constatările dvs. (în caz contrar procedura de achiziție este suspendată), care nu au legătură cu obiectul achiziției. Dar acestea sunt la momentul de față regulele de utilizare a sistemului, pe care trebuie să le respectăm. Plus, toate modificările au fost anunțate prin intermediul portalului MTender, iar dacă platforma nu vă anunță despre modificări - vă rugăm să cereți suportul acesteia.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK