Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 3 500 000 MDL
Period of clarifications: 25 Nov 2019, 17:13 - 8 Dec 2019, 17:07
Submission of proposals: 8 Dec 2019, 17:07 - 20 Dec 2019, 18:07

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Linie automatizată pentru procesarea, fișicarea și ambalarea monedelor metalice, inclusiv consumabile pentru procesarea, fișicarea și ambalarea monedelor metalice.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Samoila
Contact phone
022822237
Purchase data
Date created
25 Nov 2019, 17:13
Date modified
21 Apr 2020, 10:08
Achizitii.md ID
21015090
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Linia automatizată pentru procesarea, fișicarea și ambalarea monedelor metalice, inclusiv consumabile pentru procesarea, fișicarea și ambalarea monedelor metalice
Date:
26 Nov 2019, 13:06
Question's name:
Solicitare clarificari
Question:
Buna ziua, 1. Avand in vedere discrepantele referitoare la termenul de livrare respectiv a) 19.12.2019 - 30.12.2019 - din cadrul anuntului publicat e-licitatie b). 30 de zile lucratoare de la semnarea contractului - din cadrul Documentatiei de atribuire - va rugam sa precizati care este termenul de livrare - poate fi modificat termenul de livrare la 90 de zile? 2. Va rugam sa precizati daca se pot modifica conditiile de livrare din DDP (este imposibil ca o persoana juridica din Romania sa livreze astfel, doar o persoana juridica din Moldova poate) in DAP. Multumim
Answer (26 Nov 2019, 15:06):
Bună ziua. În conformitate cu întrebările adresate, BNM vă comunică următoarele: 1. Termenul de livrare 19.12-30.12.2019 este termenul oferit de platforma, care nu permite autorității să depășească anul bugetar. De aceea, se stabilește termen maxim de livrare permis de platformă. Acesta ulterior fiind modificat în urma posibilității oferite de platformă. În ceea ce privește termenul de livrare din cadrul documentației de atribuire, vă comunicăm că BNM a actualizat documentația de atribuire și anunțului de participare, indicând un termen de 45 de zile lucrătoare. 2. Conform documentației de atribuire, pct.3.4 termenii comerciali aplicați vor fi: DDP Inconterms 2010, iar locul livrării bunurilor este: bd.Grigore Vieru 1, Banca Națională a Moldovei stabiliți de către membrii grupului de lucru pentru achiziții. Vă mulțumim!
Date:
5 Dec 2019, 13:37
Question's name:
3. Cerinte tehnice si functionale Punctul 3.10 : Dotarea cu echipament special pentru verificarea greutatii ...
Question:
La punctul 3.10 fraza:"Dotarea cu echipament special pentru verificarea greutatii fisicurilor cu functie automata de citire a greutatii fișicurilor fara implicarea operatorului in proces. Fisicurile neconforme limitelor de greutate prestabilite vor fi inlaturate /directionate spre o cutie de stocare" - Rog sa concretizati, daca fisicurile inlaturate /directionate spre o cutie de stocare - se subînțelege inlaturarea automatizata fara implicarea unui operator; sau manuala cu implicarea unui operator?
Answer (6 Dec 2019, 08:26):
La punctul 3.10 fraza: Dotarea cu echipament special pentru verificarea greutatii fisicurilor cu functie automata de citire a greutatii fișicurilor fara implicarea operatorului in proces. Fisicurile neconforme limitelor de greutate prestabilite vor fi inlaturate /directionate spre o cutie de stocare; Astfel lucrul manual al operatorului constă în înlăturarea fișicurilor neconforme din cutea de stiocare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.