Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
22.11.2019 16:25
to 01.12.2019 17:39
to 01.12.2019 17:39
2
Bidding period
with
01.12.2019 17:39
to 06.12.2019 17:39
to 06.12.2019 17:39
3
Auction
with
09.12.2019 14:00
to 09.12.2019 14:27
to 09.12.2019 14:27
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
390 000 MDL
Period of clarifications:
22 Nov 2019, 16:25 - 1 Dec 2019, 17:39
Submission of proposals:
1 Dec 2019, 17:39 - 6 Dec 2019, 17:39
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de curățenie
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Nov 2019, 16:25
Date modified
29 Nov 2019, 17:39
Achizitii.md ID
21014997
MTender ID
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
documentatia standard.doc
Documents history
-
documentatia standard.doc
ID: 3a6894b4-e17e-443c-a5bb-eea554d03cab
Bidding Documents
-
documentatia standard.doc
ID: 3a6894b4-e17e-443c-a5bb-eea554d03cab
Bidding Documents
Bidding Documents
29.11.19 17:39
anunt de participare curatenie2.pdf
anunt de participare curatenie2.pdf
Documents history
-
anunt de participare curatenie2.pdf
anunt de participare curatenie2.pdf
ID: 948ab406-7397-463b-a2af-a10a09806d92
tenderNotice
-
anunt de participare curatenie.semnat.pdf
anunt de participare curatenie.semnat.pdf
ID: 948ab406-7397-463b-a2af-a10a09806d92
tenderNotice
tenderNotice
29.11.19 17:39
Date:
29 Nov 2019, 14:20
Question's name:
În conformitate cu art 35 al legii nr. 131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice, solicităm următoarele clarificări:
Question:
1. În tabelul din pct.8, specificația tehnică - subpunctul 1. al anuțului de participare, ați solicitat obligația asigurării unui număr concret de persoane (personal tehnic)
- Vă reamintim că în conformitate cu legislația în vigoare ce reglementează domeniul achizițiilor publice, autoritatea contractanta nu are dreptul de a cere/obliga asigurarea unui anumit număr de persoane care vor fi implicate în prestarea serviciilor. Astfel vă rugăm să modificați în specificația tehnică cerința cu privire la numar perosnalului tehnic (perosnal de serviciu)
2. În tabelul din pct.8, specificația tehnică - subpunctul 1.4., al anuțului de participare este prevăzut: ,,Menținerea teritoriului adiacent’’ – fără a fi indicată suprafața.
– Vă rugăm să indicați suprafața teritoriului adiacent
3. La fel, în tabelul din pct.8, specificația tehnică - subpunctul 1.4. al anuțului de participare este prevăzut:
- ,,deszăpezirea (încărcarea și evacuarea zăpezii)’’, însă nu ați indicat tipul lucrărilor (efectuare manuală sau mecanică). Astfel, solicităm să indicați tipul efectuării lucrărilor de deszăpezire și daca aveți spațiu disponibil pentru depozitarea zăpezii.
- ,,presurarea materialului antiderapant pe căile de acces’’, însă nu a-ți indicat denumirea materialului antiderapant. Astfel, vă rugăm să indicați tipul/denumirea material antiderapant și din contul cui va fi asigurată cantitatea necesară.
- ,,văruirea bordurelor și pomilor, amenajarea clumbelor’’. Astfel, vă rugăm să indicați din contul cui vor fi asigurate materialele necesare.
4. Referitor la subpunctul 1.5. tabelul din pct.8 ,,specificația tehnică’’ a anuțului de participare, care prevede:
,,Curățenia generală de două ori pe an, ce presupune spălarea geamurilor, spălarea covoarelor, ștergerea prafului de pe lustre etc’’
- Vă rugăm să indicați numărul de ferestre și suprafața acestora (în m2) pe de o parte, care necesită a fi spălate de 2 ori pe an.
- Concretizați care este numărul de covoare și care sunt mărimile acestora.
- La fel, vă rugăm să indicați la ce înălțime sunt instalate lustrele și câte sunt.
,,Asigurarea cu dispensere pentru săpun-spumă, suporturi pentru șervețele și hârtie igienică în folosință pe lungă durată de valabilitate a contractului’’
- Vă rugăm să indicați care este numărul grupurilor sanitare.
- La fel, indicați câte dispensere pentru săpun-spumă sunt necesare și câte suporturi pentru șervețele și hârtie sunt necesare.
- Totodată, vă informăm că expresia “etc.” poate fi interpretată în mod diferit atât de către autoritatea contractantă cât și de ofertant. Astfel, vă rugăm să indicați concret lista lucrărilor și a produselor chimice, consumabile necesare.
5. Referitor la subpunctul 2. tabelul din pct.8 ,,specificația tehnică’’ a anuțului de participare, care prevede: ,,Deservirea și întreținerea clădirii’’
– Vă rugăm să indicați din contul cui se vor repara sistemele de apă, canalizare, încălzire, mobilier, uși, geamuri, lacătele, se vor elimina probleme ce țin de funcționarea stației interne de telefonie, și a liniei electrice.
Answer (29 Nov 2019, 17:46):
Vă mulțumim pentru întrebările acordate. Au fost făcute modificări în anunțul de participare.
3. Cu referire la deszapezire, tipul lucrărilor este la discreția prestatorului, dar căile de acces vor fi curățate în timp optim, avem spațiu disponibil pentru depozitare.
Numărul zonelor sanitare 14.
5. Materialele utilizate din contul beneficiarului, serviciile și instrumentele necesare din contul prestatorului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK