1
Enquiry period
with 14.11.2019 17:33
to 20.11.2019 16:00
2
Bidding period
with 20.11.2019 16:00
to 02.12.2019 10:00
3
Auction
with 03.12.2019 12:55
to 03.12.2019 13:05
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 64 000 MDL
Period of clarifications: 14 Nov 2019, 17:33 - 20 Nov 2019, 16:00
Submission of proposals: 20 Nov 2019, 16:00 - 2 Dec 2019, 10:00
Auction start date: 3 Dec 2019, 12:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Print, Copy and Scan, Print Speed: Up to 18 ppm (A4), Print Quality: Up to 1200 x 600 dpi, Print Resolution: 600 x 400 dpi, First Print Out Time: 7.8 secs, Memory: 64 MB, Control Panel: 1 digit LED, Cablu USB.
Suplimentar: câte 2 cartușe incluse în set și în preț pentru fiecare unitate
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Banulescu Bodoni, 61
Web site
---
The contact person
Full name
Ion Covalenco
Contact phone
+37322402852
Purchase data
Date created
Date modified
16 Nov 2019, 10:32
Estimated value (without VAT)
64 000 MDL
The minimum downward of the price
600 MDL
Achizitii.md ID
21014517
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, ASEM
Contract period
4 Dec 2019 02:00 - 20 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Imprimante multifuncționale CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Specificatii-ASEM
Technical Specifications
Specificatii tehnicce ASEM
14.11.19 17:33
Anunt_de_participare_ASEM
tenderNotice
Anunț de participare
16.11.19 10:32
Anunt_de_participare_ASEM_Noiembrie-2019
tenderNotice
Invitație de participare
16.11.19 10:32
Documentatia_Standard_ASEM_Noiembrie-2019
Bidding Documents
Documentația standard
16.11.19 10:32
DUAE_ASEM_Noiembrie-2019
Bidding Documents
DUAE
16.11.19 10:32

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

NeoComputer Grup

Normalized price: 26 819,91 MDL
Status: Winner
Reason: Cel mai mic preț
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 39 675 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lot4. Imprimante multifuncționale
Date:
19 Nov 2019, 11:52
Question's name:
Suplimentar: câte 2 cartușe incluse în set și în preț pentru fiecare unitate
Question:
Buna ziua! Dvs. solicitati ”Suplimentar: câte 2 cartușe incluse în set și în preț pentru fiecare unitate”, in complectul de start a MFU intra 1 cartus. Preciazati Dvs. solicitati 2 cartuse suplimentare, ca in total Mfu sa fie livrat cu 3 cartuse sau 1 cartus suplimentar si MFU va fi livrata cu 2 cartuse? Precizati va rog, cartuse suplimntare trebuie sa fie ”Originale” - produse de producatorul MFU sau poate fie ”Compatibile” - produse de alt producator. Multumim.
Answer (19 Nov 2019, 13:03):
Numărul cartușelor pentru fiecare imprimantă trebuie să fie egal cu 3: unul de bază și 2 adiționale. Cartușele adiționale pot fi și compatibile. Prețul pentru fiecare imprimantă trebuie să includă și prețul celor 2 cartușe adiționale. Cu alte cuvinte, prețul cartușelor suplimentare nu trebuie indicate separat.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications