1
Enquiry period
with 08.11.2019 16:33
to 23.11.2019 11:00
2
Bidding period
with 23.11.2019 11:00
to 28.11.2019 11:00
3
Auction
with 29.11.2019 13:00
to 29.11.2019 14:42
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 999 720 MDL
Period of clarifications: 8 Nov 2019, 16:33 - 23 Nov 2019, 11:00
Submission of proposals: 23 Nov 2019, 11:00 - 28 Nov 2019, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Mobila(inclusiv mobila de birou),echipament de cantina,accesorii de mobilier

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5617, MOLDOVA, Rîşcani, or.Costeşti (r-l Rîşcani), Prieteniei 18
Web site
---
The contact person
Full name
Lilia Iachimciuc
Contact phone
069573775
Purchase data
Date created
8 Nov 2019, 16:33
Date modified
12 Nov 2019, 10:16
Achizitii.md ID
21014286
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
DUAE
Bidding Documents
Mobila(inclusiv mobila de birou),echipament de cantina,accesorii de mobilier
11.11.19 15:57
Documentatia Standart
Bidding Documents
Mobila(inclusiv mobila de birou),echipament de cantina,accesorii de mobilier
12.11.19 10:16
anunt de participare anunt de participare
Bidding Documents
Mobila(inclusiv mobila de birou),echipament de cantina,accesorii de mobilier
12.11.19 10:16
Date:
8 Nov 2019, 16:58
Question's name:
Termenul de livrare
Question:
Termenul de livrare de 15 zile este inacceptabil de redus pentru un volum atât de consistent de producere, solicitam respectuos extinderea până la 30 zile. mulțumim anticipat.
Answer (11 Nov 2019, 14:07):
In baza ordinelor emise de Ministerul Finantelor privind "termenii de prezentare a ordinelor de plata pentru institutiilor bugetare": termenul limita de prezentare a ordinelor de plata la Trezorerie este pina la 25.12.2019,nu putem extinde termenii de livrare pentru ca nu vom putea achita facturile.
Date:
8 Nov 2019, 17:01
Question's name:
Certificat ISO 9001:2015
Question:
Modificați va rog cerința, ca sa nu îngrădiți accesul altor operatori economici (puteți introduce sintagma - certificat ce atesta calitatea produselor). cazul în care OE va prezentat certificat de conformitate privind calitatea echipamentului (conform unor norme recunoscute international) - AC va fi OBLICATA sa îl accepte. propunem totuși sa ajustați cerința prin sintagme admisibile, decât sa va aflați în obligativitatea de accepta, oricum OE va fi eligibil, și legislația ne vine în ajutor: Legea 131 Articolul 22. Standarde de asigurare a calității: (1) În cazul în care autoritatea contractantă solicită prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că operatorul economic respectă anumite standarde de asigurare a calității, aceasta trebuie să se raporteze la sistemele de asigurare a calității, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, sau la standarde internaționale pertinente, emise de organisme acreditate.; (2) În conformitate cu principiul recunoașterii reciproce, autoritatea contractantă are obligația de a accepta certificatele echivalente emise de organismele stabilite în statele membre ale Uniunii Europene. În cazul în care operatorul economic nu deține un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractantă, aceasta din urmă are obligația de a accepta orice alte certificări prezentate de operatorul economic respectiv, în măsura în care acestea confirmă asigurarea unui nivel corespunzător al calității.
Answer (11 Nov 2019, 15:38):
Autoritatea contractantă nu modifică cerința din anunțul de participare la licitația deschisă privind solicitarea de la operatorii economici de a prezenta certificatul ISO 9001:2015, din motiv ca acest certificat garantează calitatea produselor pe care dorim să le achiziționăm și corespund standardelor de asigurare a calității. Operatorul economic este în drept, conform art. 23 al. (2) din legea 131 din 03.07.2015, actualizată la 22.03.2019, să prezinte certificatede calitate de care deține.
Date:
8 Nov 2019, 17:21
Question's name:
Lotul 5 - Standard inox AISI
Question:
Standardele AISI 201 și AISI 430 îngrădesc accesul companiilor produc mobilier din inox. Solicitam modificarea caietului de sarcini și alinierea tuturor poziții din lotul 5 la standard unic AISI 304 - care va pune fiecare ofertant în condiții egale în evaluare ofertei.
Answer (12 Nov 2019, 10:18):
Lotul 5 din anuntul de participare la licitatie deschisa a fost modificat
Date:
13 Nov 2019, 10:02
Question's name:
Lotul 5 - in legatura cu deplasarea Grupului de lucru la fata locului
Question:
Sintem dispusi in orice moment sa Va invitam la Sectia noastra de producere si confectionare a mobilierului din Inox din mun.Chisinau pentru a examina conditiile de fabricare si calitatea mobilierului din Inox conform Gosturilor indicate. Insa procedura de prezentarea mostrelor la solicitare timp de 24 ore la sediul LT Silvian Lucaci din or.Costesti este mult prea complicata. Solicitam emiterea acestei conditii din conditiile obligatorii! Va multumim anticipat!
Answer (20 Nov 2019, 14:38):
Monstrele vor fi solicitate de către autoritatea contractantă la momentrul când nu va fi claritate în specificațiile tehnice ale produselor propuse de ofertant. La solicitare ofertantul vor prezenta monstrele conform cerințelor din anunț.
Date:
19 Nov 2019, 13:35
Question's name:
Valabilitatea contractului
Question:
Solicitam ca valabilitatea contractului sa fie pina la 2020, este o practica aplicabila la contracte de achizitii in RM. Va rog sa va informati si sa primiti decizia fiindca nu este real pentru nici o companie comanda sa fie executata pina la finele anului 2019!
Answer (20 Nov 2019, 13:19):
Contractul de achiziții nu -l transferăm pentru anul 2020, deoarece finanțarea este disponibilă pentru anul 2019.
Date:
19 Nov 2019, 13:40
Question's name:
Certificat de conformitate (Organisrnul National de veriflcare Moldova Standart)
Question:
Modificați va rog cerința, ca sa nu îngrădiți accesul altor operatori economici (puteți introduce sintagma - certificat ce atesta calitatea produselor). cazul în care OE va prezentat certificat de conformitate privind calitatea echipamentului (conform unor norme recunoscute international) - AC va fi OBLICATA sa îl accepte. propunem totuși sa ajustați cerința prin sintagme admisibile, decât sa va aflați în obligativitatea de accepta, oricum OE va fi eligibil, și legislația ne vine în ajutor: Legea 131 Articolul 22. Standarde de asigurare a calității: (1) În cazul în care autoritatea contractantă solicită prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că operatorul economic respectă anumite standarde de asigurare a calității, aceasta trebuie să se raporteze la sistemele de asigurare a calității, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, sau la standarde internaționale pertinente, emise de organisme acreditate.; (2) În conformitate cu principiul recunoașterii reciproce, autoritatea contractantă are obligația de a accepta certificatele echivalente emise de organismele stabilite în statele membre ale Uniunii Europene. În cazul în care operatorul economic nu deține un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractantă, aceasta din urmă are obligația de a accepta orice alte certificări prezentate de operatorul economic respectiv, în măsura în care acestea confirmă asigurarea unui nivel corespunzător al calității.
Answer (20 Nov 2019, 13:15):
Autoritatea contractantă nu modifică cerința din anunțul de participare la licitația deschisă privind solicitarea de la operatorii economici de a prezenta certificatul ISO 9001:2015, din motiv ca acest certificat garantează calitatea produselor pe care dorim să le achiziționăm și corespund standardelor de asigurare a calității. Operatorul economic este în drept, conform art. 23 al. (2) din legea 131 din 03.07.2015, actualizată la 22.03.2019, să prezinte certificatede calitate de care deține.
Mobila(inclusiv mobila de birou),echipament de cantina,accesorii de mobilier
Date:
19 Nov 2019, 16:57
Question's name:
Schite
Question:
Buna ziua! Anexati va rog schite, fotografii pentru pozitia 2 - Scaun pentru calculator din lotul 2. Multumim anticipat.
Answer (20 Nov 2019, 14:53):
https://jysk.ro/birou/scaune-de-birou/gold/scaun-birou-tjele-negru https://jysk.ro/birou/scaune-de-birou/gold/scaun-birou-stakroge-maro https://jysk.ro/birou/scaune-de-birou/gold/scaun-birou-tamdrup-negru
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.