Select the type of procedure
Commercial procurement
21014201
Achiziţionarea serviciilor de elaborare a studiului de fezabilitate, de evaluare a impactului asupra mediului şi de elaborare a documentaţiei tehnice de proiect în vederea creării Modulului de instruire în domeniul comunicaţiilor, din cadrul Centrului Republican de Instruire a IGSU filiala din s. Răzeni, Republica Moldova
1
Enquiry period
with
07.11.2019 12:18
to 17.11.2019 10:00
to 17.11.2019 10:00
2
Bidding period
with
17.11.2019 10:00
to 22.11.2019 10:00
to 22.11.2019 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 230 000 MDL
Period of clarifications:
7 Nov 2019, 12:18 - 17 Nov 2019, 10:00
Submission of proposals:
17 Nov 2019, 10:00 - 22 Nov 2019, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Conform caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Nov 2019, 12:18
Date modified
14 Nov 2019, 8:23
Achizitii.md ID
21014201
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Active
Documents of the procurement procedure
anunţ de participare.pdf
anunţ de participare.pdf
Documents history
-
anunţ de participare.pdf
anunţ de participare.pdf
ID: d5c43ea0-46a5-40fe-a052-897bb167f9f8
Bidding Documents
-
anunt participare rezeni.pdf
anunt participare rezeni.pdf
ID: d5c43ea0-46a5-40fe-a052-897bb167f9f8
Bidding Documents
Bidding Documents
Anunt
7.11.19 13:42
dstandard servicii.docx
Documents history
-
dstandard servicii.docx
ID: c5c84bc5-a870-4d4a-960c-8cc6d5499bfe
Bidding Documents
-
dstandard servicii
ID: c5c84bc5-a870-4d4a-960c-8cc6d5499bfe
Bidding Documents
Bidding Documents
DS
14.11.19 08:23
Date:
13 Nov 2019, 00:31
Question's name:
Termen de prestare a serviciilor
Question:
În conformitate cu pct. 9 din caietul de sarcini (vezi pag. 13), termenul-limită de predare a primului livrabil este „23 decembrie 2019”, însă specificația de preț din documentația standard (vezi pag. 29) prevede că termenul de prestare va fi cuprins între „31.12.2019 – 10.02.2020”. Rugăm să clarificați neconcordanța depistată.
Answer (14 Nov 2019, 08:26):
Buna ziua, au fost operate modificările respective.
Date:
14 Nov 2019, 14:46
Question's name:
Termen de prestare a serviciilor (continuare)
Question:
Sintagma „termen de elaborare și livrare” (e.g. livrabilul nr. 1 - 23 decembrie 2019) indicată în tabelul de la pct. 9 din caietul de sarcini (vezi pag. 13), reprezintă data la care trebuie de început sau finalizat?
Answer (15 Nov 2019, 08:36):
Buna ziua, 23 decembrie reprezintă data de finalizare şi prezentare (studiul de fizabilitate); Impactul asupra mediului de prezentat la 08.01.2020; proiectul de execuţie de prezentat la 31.01.2020 inclusiv şi verificat.
Date:
15 Nov 2019, 10:32
Question's name:
Termen de prestare a serviciilor (continuare)
Question:
Atunci este ilogic că specificația de preț din documentația standard (vezi pag. 29) prevede că termenul de prestare va fi cuprins între „23.12.2019 – 31.01.2020”, or ați dat clar de înțeles că 23.12.2019 este termenul-limită de predare, deci data de începere nu poate coincide cu cea de finalizare.
Answer (15 Nov 2019, 16:58):
Buna ziua, 23 decembrie reprezintă data de finalizare şi prezentare (studiul de fizabilitate); Impactul asupra mediului de prezentat la 08.01.2020; proiectul de execuţie de prezentat la 31.01.2020 inclusiv şi verificat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK