1
Enquiry period
with 07.11.2019 11:40
to 17.11.2019 08:00
2
Bidding period
with 17.11.2019 08:00
to 29.11.2019 08:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 67 500 MDL
Period of clarifications: 7 Nov 2019, 11:40 - 17 Nov 2019, 8:00
Submission of proposals: 17 Nov 2019, 8:00 - 29 Nov 2019, 8:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

CPU cu grafica integrată: ≥ 4C/4T Frecvenţa de bază ≥ 1.6Ghz, frecvenţa dinamică atinsă ≥ 3.4Ghz, 6MB cache.
Memory: 8Gb, DDR4.
Display: 15.6" min. full HD (1920 x 1080).
Hard drive: SSD ≥500GB
DVD-RW
Sound Card: Integrated.
Network: LAN 10/100/1000 Mbps; Wireless; Bluetooth;
Porturi integrate: 2xUSB, 1 x RJ45; 1 x HDMI; Ieșire audio. Accesorii: Geantă, Mouse Wireless,covoraş pentru Mouse
Garanţie: min. 36 luni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
The contact person
Full name
Hîncu Tatiana
Contact phone
069999291
Purchase data
Date created
7 Nov 2019, 7:51
Date modified
9 Nov 2019, 13:43
Estimated value (without VAT)
67 500 MDL
Achizitii.md ID
21014179
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Contract period
1 Dec 2019 08:00 - 30 Dec 2019 08:00
List of positions
1)
Title
Laptop CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 6.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae tehnica de calcul cerintele ac.doc
Bidding Documents
7.11.19 11:40
documentatia_standard_bunuri (2).semnat.pdf documentatia_standard_bunuri (2).semnat.pdf
Bidding Documents
9.11.19 13:43
documentatia_standard_bunuri (2).docx
Technical Specifications
9.11.19 13:43

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

TRIOMAC SRL

Normalized price: 55 800 MDL
Status: Winner
Reason: Conform art. 31 alin.1, al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, cu privire la informarea și atribuirea contractului de achiziții publice, grupul de lucru pentru achiziţii al Procuraturii Republicii Moldova, Vă comunică că, oferta companiei pe care o administraţi la procedura „licitaţie deschisă” MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1573119007928 privind achiziţionarea Tehnicii de calcul, aparate multifuncţionale şi laptopuri pentru necesităţile Procuraturii Republicii Moldova, din 07 noiembrie 2019 a fost desemnată câştigătoare pentru Lotul 3 (Laptopuri). Totodată, vă aducem la cunoștință că au fost desemnate câștigătoare oferta companiei ”Accent Electronic” SA pentru lotul 1 (computer de birou), ”BTS Pro” SRL pentru lotul 2 (aparate multifuncționale) și FPC ”Aproservice-X” SRL pentru lotul 4 (aparate multifuncționale color A3/A4). În acest context solicităm prezența dvs. la data de 17 decembrie 2019 pentru încheierea contractului.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 61 950 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications