1
Enquiry period
with 07.11.2019 14:56
to 19.11.2019 12:00
2
Bidding period
with 19.11.2019 12:00
to 26.11.2019 13:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 350 000 MDL
Period of clarifications: 7 Nov 2019, 14:56 - 19 Nov 2019, 12:00
Submission of proposals: 19 Nov 2019, 12:00 - 26 Nov 2019, 13:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Volumul 800 – 1000 ml, cartuș cu pompă, minim 2700 maxim 3000 de doze. Pretul va fi indicat la litru. Pentru dispensere aflate în dotare. Document obligatoriu: Certificat de conformitate sau Aviz sanitar (vor fi prezentate inclusiv cu anexele corespunzătoare în care operatorul va evidenția sau marca numărul lotului pentru care a fost oferit). Notă* : Dispenserile sunt instalate în sălile de operații și saloanele pacienților. Orice lucrări de instalare/dezinstalare v-a afecta regimul sanitar epidemiologic întrucât accesul este restricționat, iar orice lucrări impune necesitatea de evacuare a tuturor pacienților, ceea ce nu poate fi asigurat de spital. Astfel, instituția este disponibilă să asigure pentru analiză dispenserile aflate în dotare.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Full name
Dorina Mamaliga
Contact phone
022403697
Purchase data
Date created
1 Nov 2019, 10:59
Date modified
14 Nov 2019, 16:25
Estimated value (without VAT)
350 000 MDL
Achizitii.md ID
21013990
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Contract period
1 Jan 2020 02:00 - 30 Dec 2020 02:00
List of positions
1)
Title
7) Săpun-spumă pentru mâini - Volumul 800 – 1000 ml, cartuș cu pompă, minim 2700 maxim 3000 de doze. Pretul va fi indicat la litru. Compatibil cu dispenserele aflate în dotare. Document obligatoriu: Certificat de conformitate- va fi prezentat inclusiv cu anexele corespunzătoare în care operatorul va evidenția sau marca numărul lotului pentru care a fost oferit. Notă* : Dispenserile sunt instalate în sălile de operații și saloanele pacienților. Orice lucrări de instalare/dezinstalare v-a afecta regimul sanitar epidemiologic întrucât accesul este restricționat, iar orice lucrări impune necesitatea de evacuare a tuturor pacienților, ceea ce nu poate fi asigurat de spital. Astfel, instituția este disponibilă să asigure pentru analiză dispenserile aflate în dotare. CPV: 39830000-9 - Cleaning products
Quantity: 2000.0
Unit of measurement: Litru; decimetru cub
Documents of the procurement procedure
duae .doc
Eligibility Criteria
duae
7.11.19 14:56
documentatia_standard_bunuri.docx
Bidding Documents
documentatia_standard
7.11.19 14:56
documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf
Bidding Documents
documentatia_standard
7.11.19 14:56
duae .semnat.pdf duae .semnat.pdf
Eligibility Criteria
duae
7.11.19 14:56
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunt_de_participare
7.11.19 14:56

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ITALTEH

Normalized price: 165 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

TORECO SRL

Normalized price: 240 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL Endo-Chirurgie

Normalized price: 380 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications