1
Enquiry period
with 24.10.2019 14:10
to 07.11.2019 15:53
2
Bidding period
with 07.11.2019 15:53
to 14.11.2019 15:53
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 402 608,34 MDL
Period of clarifications: 24 Oct 2019, 14:10 - 7 Nov 2019, 15:53
Submission of proposals: 7 Nov 2019, 15:53 - 14 Nov 2019, 15:53

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a acoperișului șarpant la blocul principal și galeria IP Gimnaziul Hăsnășenii Mari,r-nul Drochia

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5217, MOLDOVA, Drochia, s.Hăsnăşenii Mari, s.Hăsnășenii Mari,raionul Drochia
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Varmari
Contact phone
025278272, 060784086
Purchase data
Date created
24 Oct 2019, 14:10
Date modified
28 Oct 2019, 10:56
Achizitii.md ID
21013678
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
caiet de sarcini.docx
24.10.19 14:10
documentatia_standard_lucrari.docx
Bidding Documents
documentatia_standard_lucrari.docx
24.10.19 14:10
anunt de participare reparatie acoperis.docx
tenderNotice
anunt de participare reparatie acoperis.docx
24.10.19 14:10
duae.doc
Bidding Documents
duae.doc
24.10.19 14:10
Date:
28 Oct 2019, 10:56
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
care este norma de consum de rasinoase la asteriala?
Answer (1 Nov 2019, 12:23):
Nu este o normă.
Date:
1 Nov 2019, 17:40
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
Punem cu cota 0(zero) carcas nu va fi la acest acoperis ???? Normele se indica dupa proiectul acoperisului
Answer (5 Nov 2019, 15:53):
Lucrările se vor executa conform caietului de sarcini.
Date:
6 Nov 2019, 08:21
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
In caietul de sarcini, in cazul raspunsului d-stra se presupune ca lemnul il achizitionati voi, sau deja il aveti pe stoc! Asa este? Sa nu apara intrebari pe parcursul executarii! Dispuneti de proiect de executie? Daca da, cum putem face cunostinta cu el?
Answer (6 Nov 2019, 14:21):
Proiectul de execuție se gțsește găsește la autoritatea contractantă,IP Gimnaziul Hăsnășenii Mari.Puteți face cunoștință oricînd.
Date:
6 Nov 2019, 19:25
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Ținînd cont de discuțiile aprinse de mai sus. și anticipînd o eventuală contestare. O să sărim în ajutor autărității contractante! Astfel știind că conform cerințelor caietului de sarcini acoperișul va fi învelit cu tablă profilată LK-30 și cunoscînd că norma aproximativă de scîndură pentru astereală este de cca. 0,007m3 per m2 de șipca și cca. 0,0015 m3 de contrașipca. Astfel, pentru a nu tergiversa mersul procedurii iar toți operatorii economici să fie evaluați în condiții egale, propunem ca autoritatea contractantă să indice norma aproximativă de consum pentru simbolul de normă CE30B atît pentru Blocul principal cit și pentru Galerie, în proporție de 0,0085m3 per m2. În cazul în care această normă nu va fi suficientă sau va fi mai mare decît de facto necesar, toți operatorii economici cunosc ce au de facut în așa situații. În cayul in care Autoritatea Contractanta va accepta si va indica norma de consum de 0,0085m3/m2 pentru simbolul CE30B. Solicităm ca adaugator printr-o simpla scrisoare sa fie adaugata la lista de documente alaturi de invitatie si caiet de sarcini, fiind valabilîă pentru toti operatorii economici. Astfel vă veti asigura de un motiv suplimentar pentru a depune contestatii.
Answer (7 Nov 2019, 14:55):
Stimate operator economic,vă informăm că suntem de-acord, ca simbolul de normă CE30B să fie în proporție de 0,0085m3/m2. Vă mulțumim pentru cooperare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.