1
Enquiry period
with 22.10.2019 11:32
to 04.11.2019 11:30
2
Bidding period
with 04.11.2019 11:30
to 13.11.2019 11:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 227 370 MDL
Period of clarifications: 22 Oct 2019, 11:32 - 4 Nov 2019, 11:30
Submission of proposals: 4 Nov 2019, 11:30 - 13 Nov 2019, 11:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Construcția Oficiului Medicilor de Familie din s. Recea, r-nul Strășeni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Calmîş
Contact phone
0237-2-36-30
Purchase data
Date created
22 Oct 2019, 11:32
Date modified
2 Nov 2019, 11:18
Achizitii.md ID
21013521
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
omf recea 2-1-6 eii f1.docx
Bidding Documents
22.10.19 11:32
omf recea 2-1-5 sip f1.docx
Bidding Documents
22.10.19 11:32
omf recea 2-1-7 ts f1.docx
Bidding Documents
22.10.19 11:32
omf recea 7-1-1 pg f1.docx
Bidding Documents
22.10.19 11:32
omf recea 4-1-1 aee f1.docx
Bidding Documents
22.10.19 11:32
omf recea 2-1-4 agi f1.docx
Bidding Documents
22.10.19 11:32
omf recea 2-1-2 rac f1.docx
Bidding Documents
22.10.19 11:32
omf recea 6-1-1 reac f1.docx
Bidding Documents
22.10.19 11:32
omf recea 2-1-3 iv f1.docx
Bidding Documents
22.10.19 11:32
omf recea 2-1-1 cba f1.docx
Bidding Documents
22.10.19 11:32
omf recea 6-2-1 age f1.docx
Bidding Documents
22.10.19 11:32
caiet de sarcini pentru lucrari, omf din s. recea-1.docx, modificat.docx
Bidding Documents
2.11.19 11:18
documentatia_standard_lucrari..docx
Bidding Documents
2.11.19 11:18
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
2.11.19 11:18
duae la lucrări.docx
Bidding Documents
2.11.19 11:18
Date:
25 Oct 2019, 15:14
Question's name:
cod Iban
Question:
cod IBAN pt garantie bancara, indica-ti va rog
Answer (25 Oct 2019, 22:06):
Autoritătea contractantă ca cerință obligatorie solicită Garanţie bancară emisă de către instituția financiară unde se deservește ofertantul în valoare de de 2.0 % din suma ofertei fără TVA, Formularul 3.2, cu terminul de valabilitate - 90 (zile).
Date:
28 Oct 2019, 08:10
Question's name:
cod Iban
Question:
fara cod IBAN al autoritatii contractante baca nu emite garantia bancara!!!!! indica-ti cod IBAN va rog!
Answer (28 Oct 2019, 13:38):
MD46TRPCDD518410A00841AA
Date:
28 Oct 2019, 08:11
Question's name:
cod Iban
Question:
INTREBA-TI VICTORIABANK, SI O SA VEDE-TI CA EI SOLICITA COD IBAN!!!
Answer (28 Oct 2019, 13:38):
MD46TRPCDD518410A00841AA
Date:
28 Oct 2019, 09:06
Question's name:
Buna ziua
Question:
În caiet de sarcini 2-1-1 poz.79-80 valoarea coeficientului este greșită. Verificați și corectați vă rog.
Answer (28 Oct 2019, 15:06):
Lista cu cantități ale lucrărilor № 2-1-1, pentru construcția Oficiului Medicilor de familie din s.Recea a fost elaborată în baza desenelor de execuție, elaborate de către firma specializată și licențiată în servicii de proiectare, ulterior expertizată de către experții atestați conform legislație în vigoare. Ofertanții trebuie să prezinte oferta sa conform documentației de atribuire publicată în SIA ,,RSAP” (MTender), conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Date:
28 Oct 2019, 14:14
Question's name:
Buna ziua
Question:
În caiet de sarcini 2-1-3 poz.62-65 nu este clar valoarea coeficientului.
Answer (28 Oct 2019, 15:07):
Lista cu cantități ale lucrărilor № 2-1-1, pentru construcția Oficiului Medicilor de familie din s.Recea a fost elaborată în baza desenelor de execuție, elaborate de către firma specializată și licențiată în servicii de proiectare, ulterior expertizată de către experții atestați conform legislație în vigoare. Ofertanții trebuie să prezinte oferta sa conform documentației de atribuire publicată în SIA ,,RSAP” (MTender), conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Date:
28 Oct 2019, 14:25
Question's name:
Buna ziua
Question:
În caiet de sarcini 2-1-3 poz.73 - 5 buc., dar poz.80-81 3+3=6 buc. Corectați vă rog.
Answer (28 Oct 2019, 15:07):
Lista cu cantități ale lucrărilor № 2-1-1, pentru construcția Oficiului Medicilor de familie din s.Recea a fost elaborată în baza desenelor de execuție, elaborate de către firma specializată și licențiată în servicii de proiectare, ulterior expertizată de către experții atestați conform legislație în vigoare. Ofertanții trebuie să prezinte oferta sa conform documentației de atribuire publicată în SIA ,,RSAP” (MTender), conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Date:
31 Oct 2019, 08:12
Question's name:
banca
Question:
denumirea bancii beneficiarului?
Answer (31 Oct 2019, 18:51):
Banca: Ministerul Finanțelor, Trezoreria de Stat Adresa poştală a băncii: mun. Chișinău, str. A. Puşkin, 44; Cod:TREZMD2X
Date:
1 Nov 2019, 09:59
Question's name:
Buna ziua
Question:
Pentru ce este necesar prezentarea certificatelor de calitate pentru covor PVC și laminat, dacă ele nu sunt incluse în caiet de sarcini ?
Answer (2 Nov 2019, 11:15):
Documentele procedurii au fost modificate, sau exclus unele poziții la punctul 8 (Asigurarea standardelor calității), recomandăm s-ă examinați
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.