Select the type of procedure
Commercial procurement
21013521
1
Enquiry period
with
22.10.2019 11:32
to 04.11.2019 11:30
to 04.11.2019 11:30
2
Bidding period
with
04.11.2019 11:30
to 13.11.2019 11:30
to 13.11.2019 11:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 227 370 MDL
Period of clarifications:
22 Oct 2019, 11:32 - 4 Nov 2019, 11:30
Submission of proposals:
4 Nov 2019, 11:30 - 13 Nov 2019, 11:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Construcția Oficiului Medicilor de Familie din s. Recea, r-nul Strășeni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Oct 2019, 11:32
Date modified
2 Nov 2019, 11:18
Achizitii.md ID
21013521
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Construcția Oficiului Medicilor de Familie din s. Recea, r-nul Strășeni
Budget: 3227370.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini pentru lucrari, omf din s. recea-1.docx, modificat.docx
Documents history
-
caiet de sarcini pentru lucrari, omf din s. recea-1.docx, modificat.docx
ID: 5890e843-d669-4c4b-9286-a2a8b312fc34
Bidding Documents
-
caiet de sarcini pentru lucrari, omf din s. recea.docx
ID: 5890e843-d669-4c4b-9286-a2a8b312fc34
Bidding Documents
Bidding Documents
2.11.19 11:18
documentatia_standard_lucrari..docx
Documents history
-
documentatia_standard_lucrari..docx
ID: be77b6d4-e0d6-4c75-af8a-2bdd50cda748
Bidding Documents
-
documentatia_standard_lucrari..docx
ID: be77b6d4-e0d6-4c75-af8a-2bdd50cda748
Bidding Documents
Bidding Documents
2.11.19 11:18
anunt_de_participare.docx
Documents history
-
anunt_de_participare.docx
ID: cd60bb71-bf51-42c8-a5e1-66e11c9d8236
tenderNotice
-
anunt_de_participare.docx
ID: cd60bb71-bf51-42c8-a5e1-66e11c9d8236
tenderNotice
tenderNotice
2.11.19 11:18
duae la lucrări.docx
Documents history
-
duae la lucrări.docx
ID: f9a07e93-fd80-491c-8cc5-dfc8cbcf8881
Bidding Documents
-
duae la lucrări.docx
ID: f9a07e93-fd80-491c-8cc5-dfc8cbcf8881
Bidding Documents
Bidding Documents
2.11.19 11:18
Date:
25 Oct 2019, 15:14
Question's name:
cod Iban
Question:
cod IBAN pt garantie bancara, indica-ti va rog
Answer (25 Oct 2019, 22:06):
Autoritătea contractantă ca cerință obligatorie solicită Garanţie bancară emisă de către instituția financiară unde se deservește ofertantul în valoare de de 2.0 % din suma ofertei fără TVA, Formularul 3.2, cu terminul de valabilitate - 90 (zile).
Date:
28 Oct 2019, 08:10
Question's name:
cod Iban
Question:
fara cod IBAN al autoritatii contractante baca nu emite garantia bancara!!!!! indica-ti cod IBAN va rog!
Answer (28 Oct 2019, 13:38):
MD46TRPCDD518410A00841AA
Date:
28 Oct 2019, 08:11
Question's name:
cod Iban
Question:
INTREBA-TI VICTORIABANK, SI O SA VEDE-TI CA EI SOLICITA COD IBAN!!!
Answer (28 Oct 2019, 13:38):
MD46TRPCDD518410A00841AA
Date:
28 Oct 2019, 09:06
Question's name:
Buna ziua
Question:
În caiet de sarcini 2-1-1 poz.79-80 valoarea coeficientului este greșită. Verificați și corectați vă rog.
Answer (28 Oct 2019, 15:06):
Lista cu cantități ale lucrărilor № 2-1-1, pentru construcția Oficiului Medicilor de familie din s.Recea a fost elaborată în baza desenelor de execuție, elaborate de către firma specializată și licențiată în servicii de proiectare, ulterior expertizată de către experții atestați conform legislație în vigoare. Ofertanții trebuie să prezinte oferta sa conform documentației de atribuire publicată în SIA ,,RSAP” (MTender), conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Date:
28 Oct 2019, 14:14
Question's name:
Buna ziua
Question:
În caiet de sarcini 2-1-3 poz.62-65 nu este clar valoarea coeficientului.
Answer (28 Oct 2019, 15:07):
Lista cu cantități ale lucrărilor № 2-1-1, pentru construcția Oficiului Medicilor de familie din s.Recea a fost elaborată în baza desenelor de execuție, elaborate de către firma specializată și licențiată în servicii de proiectare, ulterior expertizată de către experții atestați conform legislație în vigoare. Ofertanții trebuie să prezinte oferta sa conform documentației de atribuire publicată în SIA ,,RSAP” (MTender), conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Date:
28 Oct 2019, 14:25
Question's name:
Buna ziua
Question:
În caiet de sarcini 2-1-3 poz.73 - 5 buc., dar poz.80-81 3+3=6 buc. Corectați vă rog.
Answer (28 Oct 2019, 15:07):
Lista cu cantități ale lucrărilor № 2-1-1, pentru construcția Oficiului Medicilor de familie din s.Recea a fost elaborată în baza desenelor de execuție, elaborate de către firma specializată și licențiată în servicii de proiectare, ulterior expertizată de către experții atestați conform legislație în vigoare. Ofertanții trebuie să prezinte oferta sa conform documentației de atribuire publicată în SIA ,,RSAP” (MTender), conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Date:
31 Oct 2019, 08:12
Question's name:
banca
Question:
denumirea bancii beneficiarului?
Answer (31 Oct 2019, 18:51):
Banca: Ministerul Finanțelor, Trezoreria de Stat
Adresa poştală a băncii: mun. Chișinău, str. A. Puşkin, 44;
Cod:TREZMD2X
Date:
1 Nov 2019, 09:59
Question's name:
Buna ziua
Question:
Pentru ce este necesar prezentarea certificatelor de calitate pentru covor PVC și laminat, dacă ele nu sunt incluse în caiet de sarcini ?
Answer (2 Nov 2019, 11:15):
Documentele procedurii au fost modificate, sau exclus unele poziții la punctul 8 (Asigurarea standardelor calității), recomandăm s-ă examinați
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK