Select the type of procedure
Commercial procurement
21013451
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
867 416,66 MDL
Period of clarifications:
18 Oct 2019, 16:33 - 28 Oct 2019, 13:00
Submission of proposals:
28 Oct 2019, 13:00 - 8 Nov 2019, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de extindere a funcționalităților și menținere a soluției pentru eficientizarea procesului de licențiere, autorizare și notificare bazată pe platforma Microsoft Dynamics CRM
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Oct 2019, 16:33
Date modified
2 Dec 2019, 13:09
Achizitii.md ID
21013451
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Extinderea funcționalităților soluției pentru eficientizarea procesului de licențiere, autorizare şi notificare
Budget: 630833.33 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 2 - Menținerea și suportul tehnic a soluției pentru eficientizarea procesului de licențiere, autorizare și notificare bazată pe platforma Microsoft Dynamics CRM
Budget: 210750.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 3 - Menținerea și suportul standard a licențelor GoGet365 Portal
Budget: 25833.33 MDL
Purchase has not taken place
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK