1
Enquiry period
with 16.10.2019 16:42
to 28.10.2019 15:00
2
Bidding period
with 28.10.2019 15:00
to 21.11.2019 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 7 833 333 MDL
Period of clarifications: 16 Oct 2019, 16:42 - 28 Oct 2019, 15:00
Submission of proposals: 28 Oct 2019, 15:00 - 21 Nov 2019, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Produse alimentare și apă potabilă pentru anul 2020

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
The contact person
Full name
Corina Cebuc
Contact phone
022-55-96-46
Purchase data
Date created
16 Oct 2019, 16:42
Date modified
17 Oct 2019, 10:08
Achizitii.md ID
21013342
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lotul 5/Lactate
Budget: 2784190.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lotul 23/Ceai/Cafea
Budget: 50000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lotul 8/Făină
Budget: 49000.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Lotul 20/Peltea
Budget: 30000.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Lotul 19/Ulei
Budget: 80000.0 MDL
Active
Lot nr. 7 - Lotul 16/Crupe
Budget: 50000.0 MDL
Active
Lot nr. 8 - Lotul 10/Iaurt
Budget: 32000.0 MDL
Active
Lot nr. 12 - Lotul 29/Fructe
Budget: 100800.0 MDL
Active
Lot nr. 13 - Lotul 21/Magiun
Budget: 22000.0 MDL
Active
Lot nr. 14 - Lotul 22/Sucuri
Budget: 170000.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
Lot nr. 17 - Lotul 27/Legume
Budget: 170000.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
Lot nr. 19 - Lotul 6/Ouă
Budget: 90000.0 MDL
Active
Lot nr. 24 - Lotul 12/Zahăr
Budget: 144000.0 MDL
Active
Date:
17 Oct 2019, 08:18
Question's name:
solicitare
Question:
In contextul instabilitatii economice este absurd a solicita termen de 12 luni. Ambele parti la contract se supun riscurilor majore. Va sugeram sa revedeti managementul achizitiilor publice. Intelegem ca pentru dstra este mai usor a organiza una procedura pe tot anul, dar apoi incepe persecutarea operatorilor economici.
Answer (17 Oct 2019, 08:38):
Vă mulțumim pentru sugestie, dar Vă rugăm să CITIȚI cu ATENȚIE cerințele invitației de partcipare, unde veți vedea termenii de valabilitate a contractelor.
Date:
17 Oct 2019, 09:22
Question's name:
CLARIFICARE
Question:
Nu inteleg supararea dstra. Extras din anunt "Pentru loturile cu legume și fructe, contractul va fi valabil pînă la 31 martie 2020. Pentru poziția ouă contractul va fi valabil pînă la 30 iunie. Pentru restul pozițiilor contractul va fi valabil pînă la 31 decembrie 2020". Celelelalte loturi sunt mai putin sensibile?
Answer (17 Oct 2019, 09:41):
Aceasta este decizia grupului de lucru, iar inițierea procedurii a fost efectuată în strictă conformitate cu legea 131/15 privind achizițiile publice.
Date:
17 Oct 2019, 09:46
Question's name:
solicitare
Question:
Toate trimiterile la norma legala sunt un paravan. Realitatile economice ale tarii noastre sunt altele. Noi ne dorim o conlucrare frumoasa. Stiti vorba inteleptului: кому нельзя советовать, тому нельзя помочь.
Answer (17 Oct 2019, 10:09):
Ne pare rău, dar noi nu dispunem de timp pentru polemici.
Date:
17 Oct 2019, 10:39
Question's name:
solicitare
Question:
Si noua ne pare rau si nu avem timp, dar avem intentia de a face ca procesul de achizitii publice de la perfectarea caietului de sarcini pana la executarea contractului sa fie unul aducator de beneficii ambelor parti.
Answer (17 Oct 2019, 11:12):
Nu a fost formulată nicio întrebare.
Date:
17 Oct 2019, 14:12
Question's name:
Documente
Question:
La momentul depuneri sunt obligatori documentele Duae,F4.1,F4.2,F3.2,de ce solicitati atitea documente din start?
Answer (17 Oct 2019, 14:35):
Pentru că acestea sunt cerințele stabilite de grupul de lucru. Deoarece timpul ne presează, nu putem face modificări.
Date:
17 Oct 2019, 15:43
Question's name:
Clarificare
Question:
Prea multe trimiteri faceti la grupul de lucru,Aici timpul nu are nici o atributie ba din contra va va usura munca solicitind celelalte doc de la potentiali cistigatori,(legea achizitii art 20)dati un ex.dupa care motive,temii sau dedus grupul de lucru luindi decizia de a plasa atitea doc.
Answer (17 Oct 2019, 16:27):
Articolul 17. din Legea 131/15, alin.(1) Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziţie publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autorităţile competente stabilite de autoritatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziţie publică. În funcţie de obiectul achiziției publice, în sensul art. 1, şi de tipul procedurii alese conform art. 46 alin. (1), autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum şi documentele-suport, prevăzute de legislaţia în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Așa că da, doar grupul de lucru stabilește criteriile de calificare și doar la el și la Legislație putem face trimitere.
Date:
18 Oct 2019, 14:56
Question's name:
Clarificare
Question:
Ce fel de colere trebuie sa prezinte ofertantii la produse alimentare?
Answer (18 Oct 2019, 15:28):
Operatorul economic desemnat cîștigător pentru livrarea apei, la necesitatea instituției, va pune la dispoziție și coolere. Acestea vor fi folosite pe perioada de valabilitate a contractului, la expirarea contractului - vor fi întoarse operatorului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.