Public procurement
21013328
Sstemul informational de evidență contabilă 1C, versiunea 8.3, pentru instituțiile medico-sanitare publice(inclusive instalare, menținerea și instruirea personalului)
1
Enquiry period
with 01.11.2019 15:58
to 05.11.2019 00:00
to 05.11.2019 00:00
2
Bidding period
with 05.11.2019 00:00
to 07.11.2019 10:30
to 07.11.2019 10:30
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
115 000 MDL
Period of clarifications:
1 Nov 2019, 15:58 - 5 Nov 2019, 0:00
Submission of proposals:
5 Nov 2019, 0:00 - 7 Nov 2019, 10:30
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
I. Complet pentru 28 utilizatori (inslusiv instalarea, administrarea și configurarea nomenclatoarelor) care include:
- Instalarea platformei 1C, versiunea 8.3;
- Crearea bazei informaționale și încărcarea versiunii;
-Licența activitate pentru server și 28 locuri de munca;
- Aplicarea codului de activare și configurarea bazei de date, crearea utilizatorilor și a regulilor de securitate a bazei;
- Completarea constantelor și a nomenclatoarelor de bază;
- Acordarea ajutorului utilizatorilor privind utilizarea sistemului.
II. Administrarea serverului bazei de date 1C
- Administrarea serverului 1C
- Administrarea licențelor 1C
- Administrarea utilizatorilor și drepturile acestora inclusiv în 1C
- Consultarea utilizatorilor privind accesul la server
- Asigurarea securității informatice
- Vizita săptămânală obligatorie a consultantului în instituție
III.Servicii de mentenață a sistemului informațional de evidență contabilă 1 C, versiunea 8.3 pe parcursul anului 2019.
- Oferirea de consultații – linia fierbinte privind acest sistem
- Soluționarea tuturor problemelor apărute în sistem în procesul prelucrării și introducerii datelor
- Recepționarea sarcinilor, analiza și efectuarea modificărilor în sistem legate de activitatea cotidiană, luând în considerare modificările Biroului Național de Statistică, Serviciul Fiscal de Stat și alte acte legislative, normative;
IV.Implimentarea Sistemului informațional de evidență contabilă -1C-, versiunea 8.3 în cazul apariției noilor locuri de muncă.
- Serviciul unic pentru implimentarea sistemului în subdiviziunile care nu utilizează la moment sistemul.
V. Transferarea datelor din Software-ul vechi.
VI.Angajamente de nedivulgare a operațiunilor economice, crearea arhivei anuale pe suport magnetic.
Specificații tehnice conform caietului de sarcini
- Instalarea platformei 1C, versiunea 8.3;
- Crearea bazei informaționale și încărcarea versiunii;
-Licența activitate pentru server și 28 locuri de munca;
- Aplicarea codului de activare și configurarea bazei de date, crearea utilizatorilor și a regulilor de securitate a bazei;
- Completarea constantelor și a nomenclatoarelor de bază;
- Acordarea ajutorului utilizatorilor privind utilizarea sistemului.
II. Administrarea serverului bazei de date 1C
- Administrarea serverului 1C
- Administrarea licențelor 1C
- Administrarea utilizatorilor și drepturile acestora inclusiv în 1C
- Consultarea utilizatorilor privind accesul la server
- Asigurarea securității informatice
- Vizita săptămânală obligatorie a consultantului în instituție
III.Servicii de mentenață a sistemului informațional de evidență contabilă 1 C, versiunea 8.3 pe parcursul anului 2019.
- Oferirea de consultații – linia fierbinte privind acest sistem
- Soluționarea tuturor problemelor apărute în sistem în procesul prelucrării și introducerii datelor
- Recepționarea sarcinilor, analiza și efectuarea modificărilor în sistem legate de activitatea cotidiană, luând în considerare modificările Biroului Național de Statistică, Serviciul Fiscal de Stat și alte acte legislative, normative;
IV.Implimentarea Sistemului informațional de evidență contabilă -1C-, versiunea 8.3 în cazul apariției noilor locuri de muncă.
- Serviciul unic pentru implimentarea sistemului în subdiviziunile care nu utilizează la moment sistemul.
V. Transferarea datelor din Software-ul vechi.
VI.Angajamente de nedivulgare a operațiunilor economice, crearea arhivei anuale pe suport magnetic.
Specificații tehnice conform caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
16 Oct 2019, 15:01
Date modified
1 Nov 2019, 15:58
Estimated value (without VAT)
115 000 MDL
Achizitii.md ID
21013328
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Contract period
11 Nov 2019 15:58 - 30 Dec 2019 15:58
List of positions
1)
Title
Sstemul informational de evidență contabilă 1C, versiunea 8.3, pentru instituțiile medico-sanitare publice(inclusive instalare, menținerea și instruirea personalului)
CPV: 48900000-7 - Miscellaneous software package and computer systems
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
"Modern Sistem" SRL
Normalized price:
97 750 MDL
Status:
Winner
Oferta corespunde cerintelor solicitate in documentatia de atribuire.
28.11.19 09:17
Reason: Oferta corespunde cerintelor solicitate in documentatia de atribuire.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
modernsistem_extras.semnat.pdf
modernsistem_extras.semnat.pdf
ID: 418d4090-aae1-4f3e-ad4a-913f4a0e6585
Documents of submission
Date of download:
6.11.19 17:49
Opening date:
7.11.19 10:30
modernsistem_certificat dreptului de autor_2.semnat.pdf
modernsistem_certificat dreptului de autor_2.semnat.pdf
ID: 7238a93f-e50d-4dff-9a73-be8eb4c51de0
Documents of submission
Date of download:
6.11.19 17:49
Opening date:
7.11.19 10:30
formularul ofertei.semnat.pdf
formularul ofertei.semnat.pdf
ID: ba5be4e8-19d5-4054-baea-4df9e1c59439
Documents of submission
Date of download:
6.11.19 17:49
Opening date:
7.11.19 10:30
certificat de atribuire a contului bancar №407 154 din 16.10.2019.semnat.pdf
certificat de atribuire a contului bancar №407 154 din 16.10.2019.semnat.pdf
ID: cf10f28b-9250-45ee-b7e1-3e0812714563
Documents of submission
Date of download:
6.11.19 17:55
Opening date:
7.11.19 10:30
orhei spitalul evidentacontabila_1c8_med_.semnat.pdf
orhei spitalul evidentacontabila_1c8_med_.semnat.pdf
ID: ec32321b-b705-4414-964f-3f4dfed96385
Financial proposal
Date of download:
6.11.19 17:49
Opening date:
7.11.19 10:30
modernsistem_certificat dreptului de autor_1.semnat.pdf
modernsistem_certificat dreptului de autor_1.semnat.pdf
ID: fb0c5b5d-5e69-4d6a-b902-4a2142e25204
Documents of submission
Date of download:
6.11.19 17:49
Opening date:
7.11.19 10:30
2
Participant(s) name(s):
DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.
Normalized price:
200 000 MDL
Status:
Awaiting
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK