1
Enquiry period
with 01.11.2019 15:58
to 05.11.2019 00:00
2
Bidding period
with 05.11.2019 00:00
to 07.11.2019 10:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 115 000 MDL
Period of clarifications: 1 Nov 2019, 15:58 - 5 Nov 2019, 0:00
Submission of proposals: 5 Nov 2019, 0:00 - 7 Nov 2019, 10:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

I. Complet pentru 28 utilizatori (inslusiv instalarea, administrarea și configurarea nomenclatoarelor) care include:
- Instalarea platformei 1C, versiunea 8.3;
- Crearea bazei informaționale și încărcarea versiunii;
-Licența activitate pentru server și 28 locuri de munca;
- Aplicarea codului de activare și configurarea bazei de date, crearea utilizatorilor și a regulilor de securitate a bazei;
- Completarea constantelor și a nomenclatoarelor de bază;
- Acordarea ajutorului utilizatorilor privind utilizarea sistemului.
II. Administrarea serverului bazei de date 1C
- Administrarea serverului 1C
- Administrarea licențelor 1C
- Administrarea utilizatorilor și drepturile acestora inclusiv în 1C
- Consultarea utilizatorilor privind accesul la server
- Asigurarea securității informatice
- Vizita săptămânală obligatorie a consultantului în instituție
III.Servicii de mentenață a sistemului informațional de evidență contabilă 1 C, versiunea 8.3 pe parcursul anului 2019.
- Oferirea de consultații – linia fierbinte privind acest sistem
- Soluționarea tuturor problemelor apărute în sistem în procesul prelucrării și introducerii datelor
- Recepționarea sarcinilor, analiza și efectuarea modificărilor în sistem legate de activitatea cotidiană, luând în considerare modificările Biroului Național de Statistică, Serviciul Fiscal de Stat și alte acte legislative, normative;
IV.Implimentarea Sistemului informațional de evidență contabilă -1C-, versiunea 8.3 în cazul apariției noilor locuri de muncă.
- Serviciul unic pentru implimentarea sistemului în subdiviziunile care nu utilizează la moment sistemul.
V. Transferarea datelor din Software-ul vechi.
VI.Angajamente de nedivulgare a operațiunilor economice, crearea arhivei anuale pe suport magnetic.

Specificații tehnice conform caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Web site
---
The contact person
Full name
Fronea Angela
Contact phone
078830509
Purchase data
Date created
16 Oct 2019, 15:01
Date modified
1 Nov 2019, 15:58
Estimated value (without VAT)
115 000 MDL
Achizitii.md ID
21013328
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Contract period
11 Nov 2019 15:58 - 30 Dec 2019 15:58
List of positions
1)
Title
Sstemul informational de evidență contabilă 1C, versiunea 8.3, pentru instituțiile medico-sanitare publice(inclusive instalare, menținerea și instruirea personalului) CPV: 48900000-7 - Miscellaneous software package and computer systems
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare Anunt de participare
tenderNotice
1.11.19 15:58
Caiet de sarcini Caiet de sarcini
Bidding Documents
1.11.19 15:58
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"Modern Sistem" SRL

Normalized price: 97 750 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta corespunde cerintelor solicitate in documentatia de atribuire.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.

Normalized price: 200 000 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications