Select the type of procedure
Commercial procurement
21013221
1
Enquiry period
with
13.10.2019 12:25
to 08.11.2019 11:00
to 08.11.2019 11:00
2
Bidding period
with
08.11.2019 11:00
to 18.11.2019 17:00
to 18.11.2019 17:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
13 130 200 MDL
Period of clarifications:
13 Oct 2019, 12:25 - 8 Nov 2019, 11:00
Submission of proposals:
8 Nov 2019, 11:00 - 18 Nov 2019, 17:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Produse alimentare pentru instituțiile de educație timpurie din subordinea DETS Buiucani, pentru prima jumătate a anului 2020
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Oct 2019, 12:25
Date modified
17 Oct 2019, 14:57
Achizitii.md ID
21013221
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 18 - Struguri proaspeţi autohtoni
Budget: 110000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 19 - Pîine din amestec din făină de grîu de calitatea II și făină de secară semialbă producător autohton
Budget: 154000.0 MDL
Active
Lot nr. 20 - Carne de vită, dezosată, refrigerată (de animale tinere)
Budget: 990000.0 MDL
Active
Lot nr. 29 - Brînză de vaci, stare prospătă, 5% grăsime producător autohton
Budget: 555000.0 MDL
Active
Lot nr. 61 - Pîine fortificată din făină de grîu de calitate superiaoră producător autohton
Budget: 291000.0 MDL
Active
Lot nr. 63 - Brînză cu cheag tare, grăsimea 45% producător autohton
Budget: 184000.0 MDL
Active
Lot nr. 71 - Fileu din piept de pui, refrigerat producător autohton
Budget: 572000.0 MDL
Active
Lot nr. 73 - Pui refrigerat cu fierbere rapidă producător autohton
Budget: 522000.0 MDL
Active
Carne de vită, dezosată, refrigerată (de animale tinere)
Date:
15 Oct 2019, 11:22
Question's name:
"în caserole 2 kg, în atmosferă controlată ATC"
Question:
Buna ziua.
De ce in caserole? se adauga un costa mai mare la produs, plus e si consum de plastic, doar nu pastrati carnea timp de 2 saptamani.
Va rog sa excludeti "caserola", si/sau adaugati "in vacuum". Asa veti achita mai putin pentru ambalaj, veti reduce consumul de plastic fara a pierde din termenul de valabilitate a produsului.
Answer (15 Oct 2019, 12:46):
Buna ziua, DETS Buiucani a luat cunostință cu solicitarea dumneavoastră, astfel, Vă comunicăm că atît caserolele cît si ambalajul vacuum sunt din plastic, prin urmare nu se reduce consumul din plastic oricât nu ne-am dori acest lucru, dar, nu toți agenții economici dețin utilaje de învacumare, astfel, se restrînge dreptul unor operatori economici de a participa la procedura respectivă, cu referire la ambalarea în caserole este un proces mai simplu și accesibil.
Date:
16 Oct 2019, 13:40
Question's name:
în caserole 2 kg, în atmosferă controlată ATC
Question:
Buna, adaugati va rog si tip de ambalaj in vacuum (VID), vor participa mai multi furnizori. Multumesc!
Answer (17 Oct 2019, 14:41):
Buna ziua, DETS Buiucani a luat cunostință cu solicitarea dumneavoastră, în urma convocării grupului de lucru si analizării solicitării dvoastră, s-a luat decizia de a se rectifica cerințele autorității contractante prin includerea si a ambalajului de tip vacuum.
Date:
17 Oct 2019, 12:55
Question's name:
Documente
Question:
De ce solicitati atitea documente la momentul depuneri daca obligatori sunt DUAE,F4.1,F4.2:F3,2,
Answer (17 Oct 2019, 14:43):
Este dreptul autorității contractante de a solicita anumit documente confirmative/obligatorii, în deosebi ca merge vorba de alimentatia a peste 5000 de copii pe o perioadă de 6 luni.
Date:
17 Oct 2019, 15:36
Question's name:
Clarificare
Question:
Dar acici nu are nici o atributie momentul depuneri ,dupa depunere se cer celelalte doc,(legea achizitii 131 art 20) de la potetialii cistigatori .cee ce nui corect fata de agenti economici sa depuna o sumedenie de doc
Answer (17 Oct 2019, 16:55):
Multumim frumos de indiciu, autoritatea contractanta cunoaste ce este DUAE, cu toate acestea, daca aveti intentia de a participa la procedura respectiva rugam respectuos sa prezentati actele indicate in documentatia de atribuire. Rugam sa nu confundați solicitarea anumitor clarificari la momentul evaluarii proedurii cu prezentarea actelor, întrucât și pe platforma electronica se specifică că ”Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire”. O zi frumoasa.
Date:
24 Oct 2019, 11:07
Question's name:
Termenul de valabilitate a contractului: 31 decembrie 2020?
Question:
De ce termenul de livrare este Ianuarie-iunie 2020, dar Termenul de valabilitate a contractului: 31 decembrie 2020?
Answer (25 Oct 2019, 11:05):
Buna ziua, livrarea produselor este preconizata pentru ianuarie-iunie 2020, dar, în urma consumării produselor, poate aparea necesitatea de a încheia acorduri bilaterale de majorare a contractelor ulterior lunii iunie, prin urmare contractul va fi valabil pina la 31 decembrie 2020.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK