1
Enquiry period
with 11.10.2019 17:02
to 28.10.2019 12:00
2
Bidding period
with 28.10.2019 12:00
to 31.10.2019 13:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 2 200 000 MDL
Period of clarifications: 11 Oct 2019, 17:02 - 28 Oct 2019, 12:00
Submission of proposals: 28 Oct 2019, 12:00 - 31 Oct 2019, 13:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de modificarea în softul aplicativ conform Listei componentelor aplicative din SII CNAS
Modificările in softul aplicativ:
a) Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţia din domeniul respective;
b) Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniul respective;
c) Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-procese;
d) Documentarea (conform cerinţelor Ordinului MTIC nr. 78 din 01.06.2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006) şi instruirea pentru noile funcţionalităţilor, modificărilor implementate;
e) consultanţă în formă de răspunsuri scrise la întrebările cu privire softul aplicativ, și în formă de prezentările în oficiu CNAS cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ;
f) Modificările privind problemele apărute în cadrul implementării şi exploatării produselor software:
i. Perfecţionarea controlului la introducerea datelor;
ii. Controale suplimentare la introducerea datelor, necesitatea cărora a fost depistată în cadrul implementării şi exploatării produselor software;
iii. Perfecţionarea algoritmilor de prelucrare a informaţiei după introducerea acesteia;
iv. Adăugarea unor noi elemente în tabelele de introducere a datelor pentru facilitarea lucrului utilizatorului, necesitatea cărora a apărut în cadrul implementării şi exploatării produselor software;
g) Îmbunătăţirea formelor de raportare:
i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare;
ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte;
iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor;
iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor.

Nivelul serviciilor:

1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu
• platformă de ORACLE - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, Java Eclipse, tehnologiile Web Services
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mare.

Efortul preconizat pentru modificări într-un an constituie 48 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Semnare și respectarea: acordului privind asigurarea securităţii datelor şi utilizarea accesului de la distanţă la resursele informaţionale CNAS Anexa nr. 7 din contractul model din Documentația standard
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Full name
Chiţan Cristina
Contact phone
+37322257752
Purchase data
Date created
Date modified
23 Oct 2019, 16:15
Estimated value (without VAT)
2 200 000 MDL
Achizitii.md ID
21013218
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău str. Gh. Tudor, 3
Contract period
1 Nov 2019 02:00 - 30 Nov 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Achiziţionarea serviciilor pentru modificările în softul aplicativ a Sistemului Informațional CNAS pentru anii 2019-2020 CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.

Normalized price: 1 800 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: conform deciziei ANSC
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

BASS Systems

Normalized price: 1 814 400 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications