1
Enquiry period
with 11.10.2019 14:57
to 22.10.2019 12:00
2
Bidding period
with 22.10.2019 12:00
to 25.10.2019 13:00
3
Auction
with 28.10.2019 13:55
to 28.10.2019 14:05
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 58 000 MDL
Period of clarifications: 11 Oct 2019, 14:57 - 22 Oct 2019, 12:00
Submission of proposals: 22 Oct 2019, 12:00 - 25 Oct 2019, 13:00
Auction start date: 28 Oct 2019, 13:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801

• Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 4.(Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets))
• Display Panou informativ cu sunet - 2 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 4
• Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 8 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului.
• Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse
• (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ” 8 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 8), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 4).
• Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.)
• Garanția 12 luni din data instalării
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Full name
Chiţan Cristina
Contact phone
+37322257752
Purchase data
Date created
Date modified
11 Oct 2019, 14:57
Estimated value (without VAT)
58 000 MDL
The minimum downward of the price
550 MDL
Achizitii.md ID
21013198
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Ungheni str. Gheorghe Meniuc,8
Contract period
27 Oct 2019 02:00 - 27 Nov 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Lotul №4 Rând electronic CTAS Ungheni. CPV: 31700000-3 - Electronic, electromechanical and electrotechnical supplies
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Documentatia_standard_cop rînd electronic.semnat
Bidding Documents
Documentația Standard
11.10.19 14:57
ANUNT DE PARTICIPARE rind electronic-converted.semnat
tenderNotice
Anunț de participare
11.10.19 14:57
DUAE RIND ELECTRONIC 2019.semnat
Evaluation Criteria
DUAE
11.10.19 14:57

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

QMS LIMITED

Normalized price: 49 900 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Master Systems

Normalized price: 52 800 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications