+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

Status Cancelled
Estimated value without VAT 395 000 MDL
Period of clarifications: 9 Oct 2019, 9:05 - 19 Oct 2019, 9:00
Submission of proposals: 19 Oct 2019, 9:00 - 22 Oct 2019, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Echipament informatic și accesorii de birou
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Не верно составлена процедура закупки
Date of cancellation
15 Oct 2019, 17:12
Information about customer
Title
Centrul de Excelenta in Servicii si Prelucrarea Alimentelor
Fiscal code/IDNO
1008602004380
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal 111
Web site
---
The contact person
Full name
Sosna Liudmila
Contact phone
023171556
Fax
---
Purchase data
Date created
9 Oct 2019, 9:05
Date modified
15 Oct 2019, 17:12
Achizitii.md ID
21013055
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Evaluation criteria
The lowest cost
Funding sources
List of lots
Cancelled
Date:
9 Oct 2019, 09:51
Question's name:
Solicitare de divizare a pozitiilor in citeva loturi
Question:
Buna ziua. Rugam sa divizati pozitiile in citeva loturi. Ati indicat intr-un singur lot: calculatoare, projectoare, ecrane, imprimante, table interactive, tonere si servicii de instalare !, de deservire ! etc.... Aceasta contravine Legii 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice. In acest mod limitati si restrictionati partiiciparea la concurs a diferitor agenti economici. In cazul in care nu veti face modificarea, ne rezervam dreptul de a contesta documentatia de atribuire a acestui concurs de achizitie la ANSC
Answer (9 Oct 2019, 15:29):
Utilajul, livrarea, instalarea și întreținerea utilajului pe perioada garanției și postgaranției au fost incluse într-un singur lot, deoarece operatorul economic, care va câștiga concursul, trebuie să livreze, să instaleze utilajul și să întrețină pe toată perioada garanției și postgaranției.
Date:
9 Oct 2019, 11:14
Question's name:
cartus 725
Question:
Buna ziua, cartusul dat permite doar unu-i singur brand sa participe la pozitia cu imprimante, va rog sa modificati specificatiile pentru a permite si altor producatori sa participe.
Answer (9 Oct 2019, 15:30):
Buna ziua. Noi am modificat specificațiile.
Date:
9 Oct 2019, 11:25
Question's name:
Solicitare
Question:
Solicitare de divizare a pozitiilor in citeva loturi
Answer (9 Oct 2019, 15:29):
Utilajul, livrarea, instalarea și întreținerea utilajului pe perioada garanției și postgaranției au fost incluse într-un singur lot, deoarece operatorul economic, care va câștiga concursul, trebuie să livreze, să instaleze utilajul și să întrețină pe toată perioada garanției și postgaranției.
Date:
14 Oct 2019, 12:50
Question's name:
specificat 12 luni pentru montarea și instalarea
Question:
Buna ziua, în anunțul de participare publicat s-au specificat 12 luni pentru montarea și instalarea proiectoarelor și electrical Screens. Vă rugăm să ne clarificați cum intenționați să montați proiectoare și electrical Screens și ce ați avut in vedere?
Answer (14 Oct 2019, 14:27):
Bună ziua. În legătură cu faptul că în blocurile de studii și sălile de clasă sunt efectuate lucrările de reparație capitală, montarea și instalarea proiectoarelor și ecranelor electrical Screens este imposibilă. Prin urmare, montarea și instalarea proiectoarelor și electrical Screens va fi efectuată după finalizarea lucrărilor de reparație capitală în sălile de studii.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".