Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
08.10.2019 15:15
to 18.10.2019 10:00
to 18.10.2019 10:00
2
Bidding period
with
18.10.2019 10:00
to 28.10.2019 10:00
to 28.10.2019 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
389 867 MDL
Period of clarifications:
8 Oct 2019, 15:15 - 18 Oct 2019, 10:00
Submission of proposals:
18 Oct 2019, 10:00 - 28 Oct 2019, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea produselor alimentare pentru semestrul II, 2019
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Mitropolit Varlaam 63
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Oct 2019, 15:15
Date modified
11 Oct 2019, 9:24
Achizitii.md ID
21013027
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 9 - Pîine din amestec de făină de grîu calitatea I și făină de secară,0,5kg t/amb
Budget: 14340.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
11 Oct 2019, 09:24
Question's name:
Garantia bancara 1%?
Question:
Transfer la cont, atasați vă rog rechizitele pentru transfer
Answer (11 Oct 2019, 11:10):
Datele bancare:
Beneficiarul plăţii: Î.M „PIAȚA CENTRALĂ”
Denumirea Băncii: B.C.”Moldindconbank” S.A.
Codul fiscal: 1003600056726
Contul de decontare: MD32ML000000022512091783
Contul bancar: MOLDMD2X309
Date:
17 Oct 2019, 10:24
Question's name:
graficul de livrare
Question:
cum sa intelegem" 5/saptamina,de luni -vineri",corect a cincea zii din saptamina sau in fiecare zii?
Answer (17 Oct 2019, 10:32):
Livrare 5/saptamina, luni-vineri - in fiecare zi.
Date:
17 Oct 2019, 10:39
Question's name:
Costuri
Question:
Ati luat in calcu costurile de livrare in fiecare zii si considerati ca este economic avantajos.sunteti gata sa platiti costuri mai mari pentru placerea de a livra cite citeva kg in fiecare zii produse care au termen de pastrare mare.de ex.:zahar ,cr de griu ...
Answer (17 Oct 2019, 12:00):
S-a solicitat livrarea direct la instituții deoarece Întrteprinderea nu dispune de transport specializat
Date:
17 Oct 2019, 10:42
Question's name:
punct de livrare
Question:
Buna ziua ,punctul de descarcare sunt dotate cu rampa sau au un loc separat pentru descarcarea marfii la institutile date
Answer (17 Oct 2019, 13:04):
Puntele de descărcare nu au rampă, marfa se descarcă la intrarea în cantină
Date:
17 Oct 2019, 12:32
Question's name:
costuri
Question:
Ati spuns ca livrarea e in fiecare zii ,aveti in jur la 20 de institutii ,repet intrebarea :ati luat in calcul aceste costuri, de a livra in fiecare zii pentru fiecare institutie in parte?
Answer (17 Oct 2019, 13:18):
Da
Date:
17 Oct 2019, 13:09
Question's name:
Clarificare
Question:
Intrarea in cantina unde se afla la intrarea in instituti?cum are loc descarcare?
Answer (17 Oct 2019, 13:19):
Marfa se descarcă la intrarea în cantină
Date:
17 Oct 2019, 14:06
Question's name:
Clarificare
Question:
Unde anume se afla aceasta intrare in cantina in dos aparte a cladirei ? sau prin intrare centrala a cladirei(institutiei) unde intra copii ,profesori ...dati va rog niste raspunsuri mai concrete,caci vb de livrare a marfurilor in instituti in care sunt copii,acesta este un detaliu foarte important
Answer (18 Oct 2019, 08:51):
Toate intrările în cantine sunt separate de intrările principale ale instituțiilor
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK