Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
08.10.2019 08:50
to 18.10.2019 09:00
to 18.10.2019 09:00
2
Bidding period
with
18.10.2019 09:00
to 08.11.2019 09:00
to 08.11.2019 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 316 876 MDL
Period of clarifications:
8 Oct 2019, 8:50 - 18 Oct 2019, 9:00
Submission of proposals:
18 Oct 2019, 9:00 - 8 Nov 2019, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Produse alimentare 2020
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Oct 2019, 8:50
Date modified
9 Oct 2019, 10:59
Achizitii.md ID
21012988
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 4 - Pâine din făină de grâu calitatea I în amestec cu făină de secară, mun. Bălți
Budget: 8865.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Pește congelat fără cap și măruntaie ˝HEC˝ calitatea 1
Budget: 390550.0 MDL
Active
Lot nr. 13 - Fructe uscate semințoase de calitatea I în asortiment (mere și pere)
Budget: 48618.0 MDL
Active
Lot nr. 18 - Peltea în asortiment din extrase de pomușoare și fructe
Budget: 77834.0 MDL
Active
Lot nr. 23 - Pâine din făină de grâu calitatea I, mun. Chişinău
Budget: 316920.0 MDL
Active
Lot nr. 24 - Pâine din făină de grâu calitatea I în amestec cu făină de secară, mun. Chişinău
Budget: 277690.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
lista unităților militare a inspectoratului general de carabinieri al mai.docx
Bidding Documents
9.10.19 10:59
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK