1
Enquiry period
with 04.10.2019 10:41
to 10.10.2019 10:57
2
Bidding period
with 10.10.2019 10:57
to 12.10.2019 10:57
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 160 000 MDL
Period of clarifications: 4 Oct 2019, 10:41 - 10 Oct 2019, 10:57
Submission of proposals: 10 Oct 2019, 10:57 - 12 Oct 2019, 10:57
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de proiectare a Centralei termice cu gaze naturale a Școlii Profesionale nr.2 mun. Cahul
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Eugeniu Abașev
Contact phone
(022)27-74-76
Purchase data
Date created
4 Oct 2019, 10:28
Date modified
8 Oct 2019, 9:28
Estimated value (without VAT)
160 000 MDL
Achizitii.md ID
21012831
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Contract period
31 Oct 2019 10:39 - 20 Dec 2019 10:39
List of positions
1)
Title
Servicii de proiectare a Centralei termice cu gaze naturale a Școlii Profesionale nr.2 mun. Cahul CPV: 71220000-6 - Architectural design services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Diarse Tehnic

Normalized price: 120 000 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerințelor solicitate.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

IPS Iprocom

Normalized price: 145 576 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Servicii de proiectare a Centralei termice cu gaze naturale a Școlii Profesionale nr.2 mun. Cahul
Date:
8 Oct 2019, 09:28
Question's name:
solicitare clarificari
Question:
Buna ziua! Citeva intrebari de clarificare: 1. Termenul de executare - in descriere e inclus Durata contractului 31 oct 2019 10:39 - 20 dec 2019 10:39, deci 50 de zile calendaristice, in anuntul de participare anexat se indica termenul de 75 zile calendaristice. Care e totusi termenul? 2. Avind in vedere ca oricare ar fi raspunsul la pct.1, termenul de executare este destul de restrins, urmeaza urmatoarea intrebare - Beneficiarul a obtinut deja documentele incipiente pentru initierea lucrarilor de proiectare, care sunt incluse in obligatiunile lui? Ma refer la Certificatul de Urbanism, avizele din partea Agentiei Ecologice (de Mediu), Centrului de Sanatate Publica, Directia supraveghere tehnica (pompierii), Arhitector orasenesc, Directia Cadastru, conditiile tehnice din partea Cahul-Gaz, Apa-Canal Cahul, Uneon Fenosa, gestionarul retelelor termice? Daca nu, imi pare rau, dar obtinerea lor ar putea dura tot termenul preconizat pentru serviciile de proiectare, si fara de ele nu se permite conform legislatiei de a elabora documentatia de proiect. 3. Centrala termica este preconizata a fi amplasata in incapere existenta? Sau este necesar proiectarea unei cladiri (anexe) noi? Da e vorba de cladire noua, aici se mai adauga intrebari cu cadastru, formare de bunuri... Va multumesc anticipat pentru clarificarile Dvs!
Answer (9 Oct 2019, 10:57):
1. Termenul de executare va fi până la 20 decembrie 2019. 2. Documentele necesare pentru inițierea serviciilor de proiectare în în proces de pregătire de către Beneficiar. 3. Este necesar de proiectat o clădire nouă, una deja există. Totodată, vă încurajăm să vedeți obiectul înainte de a propune oferta. https://sp2cahul.md/contacte aici găsiți contactele
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications