Public procurement
21012753
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățământ preuniversitare subordonate DETS Botanica pentru perioada 01.01.2020-31.12.2020
1
Enquiry period
with 02.10.2019 10:03
to 04.11.2019 10:00
to 04.11.2019 10:00
2
Bidding period
with 04.11.2019 10:00
to 11.11.2019 10:00
to 11.11.2019 10:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
13 829 907,15 MDL
Period of clarifications:
2 Oct 2019, 10:03 - 4 Nov 2019, 10:00
Submission of proposals:
4 Nov 2019, 10:00 - 11 Nov 2019, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
conform anunțului.
Condiții obligatorii pentru operatorii economici participanți la licitația publică pentru executarea contractului.
1. Normele financiare pentru alimentația unui elev/zi din instituțiile de învățământ primar și secundar, au fost stabilite în temeiul Legii nr. 10 din 03.02.2009, privind supravegherea de stat a sănătății publice, HG nr. 722 din 18.07.2018 pentru aprobarea Instrucțiunii privind organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățământ general, Deciziei Consiliului municipal Chișinău nr. 9/4 din 19.12.2018, ordinul DGETS nr. 947 din 29.08.2019 – după cum urmează : 13,65 lei –dejun cald;
23,00 lei – elevii grupelor cu program prelungit ( dejun + prânz).
2. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical și tehnologul angagat și salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislața în vigoare.
3. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității produselor alimentare achiziţionate.
4. Respectarea obligațiunilor funcționale ale angajaţilor blocurilor alimentare, în conformitate cu ligislația în vigoare.
5. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
6. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar.
7. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătire a produselor alimentare. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
8. Asigurarea condițiilor optime pentru funcționarea cantinelor în conformitate cu cerințele sanitaro – igienice în vigoare, cu păstrarea și explotarea utilajului, mobilierului din cantine, conform prevederilor regulamentare.
9. Transportarea produselor alimentare (bucatelor) se va organiza în modul, care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. La transportarea produselor ce necesită perioadă de timp - 1 ore și mai mult, se utilizează transport izotermic dotat cu aparataj frigorific. Mijloacele de transport sunt însoțite de pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic). (în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.)
10. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.) din cont propriu.
Asigurarea cu detergenți și dezinfectanți ii revine automat operatorului economic
11. La sfârșitul anului 2020 operatorul economic în baza procesului verbal predă administrației instituției utilajul și inventarul din blocul alimentar și depozitele în stare de lucru.
- Autoritatea contractantă nu duce responsabilitatea de deteriorarea veselei sau a altor bunuri investite în sistemul alimentar. În caz de insuficiența bunurilor necesare procesului alimentar, operatorul economic asigură suplinirea lor.
La asigurarea cantinei cu veselă/tăcâmuri se va ține cont strict de HG nr. 956 din 23.08.2004.
Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor:
1 Prezentarea ofertei privind costul zilei de alimentație per/copil în zi
Normele financiare stabilite pentru alimentația unui elev/zi din instituțiile de învățământ primar și secundar, au fost stabilit în temeiul Legii nr. 10 din 03.02.2009,privind supravegherea de stat a sănătății publice, HG nr. 722 din 18.07.2018 pentru aprobarea Instrucțiunii privind organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățământ general, Deciziei Consiliului municipal Chișinău nr. 9/4 din 19.12.2018, ordinul DGETS nr. 947 din 29.08.2019 – după cum urmează : 13,65 lei –dejun cald;
23,00 lei – elevii grupelor cu program prelungit. (Dejun+prânz)
Preț per/copil- 40 pct
2 Prezentarea meniului – model variat care ar conține diverse asortimemte de carne, pește, legume, fructe, pateserii etc. (pulpă de bovină dezosată, refrigerată, piept de pui, fileu de pește de mare congelat etc.) pentru 10 zile coordonat cu Centrului de Sănătate Publică Chișinău, cu indicarea valorii energetice a raţiei alimentare și costului per/zi.
maximum 2800 kilocalorii pentru dejun, dejun + prânz - 25 pct.
mai puțin de 2700 kilocalorii pentru dejun, dejun + prânz - 10 pct.
( nu mai puțin DE 1390 kilocalorii pentru dejun, dejun + prânz )
3 Operatorul economic confirmă prezența în state de personal:
- un tehnolog,
- lucrător medical,
- personalul de specialitate de la blocul alimentar,
- personalul auxiliar,
(cu prezenarea listei lucrătorilor și documentele confirmative ( diplome, certificate, etc)) cu indicarea anilor de activitate pentru fiecare domeniu de activitate al fiecărei persoane.
(Operatorul economic va pune la dispoziția autorității contractante personal calificat în domeniul alimentației, conform normelor pentru anumit număr de copii din instituție conform HG nr. 956 din 23.08.2004.)
Cu experiență mai mult de 3 ani la personalul de specialitate -15 pct.
Cu experiență mai puțin de 3 ani la personalul de specialitate - 10 pct.
4 Experiență a operatorului economic în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor nu mai puțin de 5 ani de zile ( argumemtat prin contractracte de servicii similare)
Experiența de 5 ani sau mai mult de 5 ani- 10 pct.
Experiența mai puțin de 5 ani – 5 pct.
5 Asigurarea cantinei cu ustensilele necesare, reeșind din numărul de copii. Numărul tacâmurilor va corespunde normelor de asigurare per/copil, dar nu mai puţin de 2 seturi pentru un loc în sala de mese. Nu se admite veselă emailată cu emailul ştirbit. Vesela din aluminiu şi duraluminiu se va folosi numai la prepararea bucatelor şi păstrarea lor pentru un timp scurt. Nu se admite folosirea veselei cu fisuri şi cu margini sparte (grupul de lucru se va deplasa la fața locului (la depozit) pentru verificarea veselei propuse spre utilizare de către operatorul economic).
Ustensile:
60% noi - plus - 40% folosite - __10__ pct.
50% noi-50% folosite – 5 pct.
Condiții obligatorii pentru operatorii economici participanți la licitația publică pentru executarea contractului.
1. Normele financiare pentru alimentația unui elev/zi din instituțiile de învățământ primar și secundar, au fost stabilite în temeiul Legii nr. 10 din 03.02.2009, privind supravegherea de stat a sănătății publice, HG nr. 722 din 18.07.2018 pentru aprobarea Instrucțiunii privind organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățământ general, Deciziei Consiliului municipal Chișinău nr. 9/4 din 19.12.2018, ordinul DGETS nr. 947 din 29.08.2019 – după cum urmează : 13,65 lei –dejun cald;
23,00 lei – elevii grupelor cu program prelungit ( dejun + prânz).
2. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical și tehnologul angagat și salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislața în vigoare.
3. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității produselor alimentare achiziţionate.
4. Respectarea obligațiunilor funcționale ale angajaţilor blocurilor alimentare, în conformitate cu ligislația în vigoare.
5. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
6. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar.
7. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătire a produselor alimentare. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
8. Asigurarea condițiilor optime pentru funcționarea cantinelor în conformitate cu cerințele sanitaro – igienice în vigoare, cu păstrarea și explotarea utilajului, mobilierului din cantine, conform prevederilor regulamentare.
9. Transportarea produselor alimentare (bucatelor) se va organiza în modul, care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. La transportarea produselor ce necesită perioadă de timp - 1 ore și mai mult, se utilizează transport izotermic dotat cu aparataj frigorific. Mijloacele de transport sunt însoțite de pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic). (în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.)
10. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.) din cont propriu.
Asigurarea cu detergenți și dezinfectanți ii revine automat operatorului economic
11. La sfârșitul anului 2020 operatorul economic în baza procesului verbal predă administrației instituției utilajul și inventarul din blocul alimentar și depozitele în stare de lucru.
- Autoritatea contractantă nu duce responsabilitatea de deteriorarea veselei sau a altor bunuri investite în sistemul alimentar. În caz de insuficiența bunurilor necesare procesului alimentar, operatorul economic asigură suplinirea lor.
La asigurarea cantinei cu veselă/tăcâmuri se va ține cont strict de HG nr. 956 din 23.08.2004.
Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor:
1 Prezentarea ofertei privind costul zilei de alimentație per/copil în zi
Normele financiare stabilite pentru alimentația unui elev/zi din instituțiile de învățământ primar și secundar, au fost stabilit în temeiul Legii nr. 10 din 03.02.2009,privind supravegherea de stat a sănătății publice, HG nr. 722 din 18.07.2018 pentru aprobarea Instrucțiunii privind organizarea alimentației copiilor și elevilor în instituțiile de învățământ general, Deciziei Consiliului municipal Chișinău nr. 9/4 din 19.12.2018, ordinul DGETS nr. 947 din 29.08.2019 – după cum urmează : 13,65 lei –dejun cald;
23,00 lei – elevii grupelor cu program prelungit. (Dejun+prânz)
Preț per/copil- 40 pct
2 Prezentarea meniului – model variat care ar conține diverse asortimemte de carne, pește, legume, fructe, pateserii etc. (pulpă de bovină dezosată, refrigerată, piept de pui, fileu de pește de mare congelat etc.) pentru 10 zile coordonat cu Centrului de Sănătate Publică Chișinău, cu indicarea valorii energetice a raţiei alimentare și costului per/zi.
maximum 2800 kilocalorii pentru dejun, dejun + prânz - 25 pct.
mai puțin de 2700 kilocalorii pentru dejun, dejun + prânz - 10 pct.
( nu mai puțin DE 1390 kilocalorii pentru dejun, dejun + prânz )
3 Operatorul economic confirmă prezența în state de personal:
- un tehnolog,
- lucrător medical,
- personalul de specialitate de la blocul alimentar,
- personalul auxiliar,
(cu prezenarea listei lucrătorilor și documentele confirmative ( diplome, certificate, etc)) cu indicarea anilor de activitate pentru fiecare domeniu de activitate al fiecărei persoane.
(Operatorul economic va pune la dispoziția autorității contractante personal calificat în domeniul alimentației, conform normelor pentru anumit număr de copii din instituție conform HG nr. 956 din 23.08.2004.)
Cu experiență mai mult de 3 ani la personalul de specialitate -15 pct.
Cu experiență mai puțin de 3 ani la personalul de specialitate - 10 pct.
4 Experiență a operatorului economic în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor nu mai puțin de 5 ani de zile ( argumemtat prin contractracte de servicii similare)
Experiența de 5 ani sau mai mult de 5 ani- 10 pct.
Experiența mai puțin de 5 ani – 5 pct.
5 Asigurarea cantinei cu ustensilele necesare, reeșind din numărul de copii. Numărul tacâmurilor va corespunde normelor de asigurare per/copil, dar nu mai puţin de 2 seturi pentru un loc în sala de mese. Nu se admite veselă emailată cu emailul ştirbit. Vesela din aluminiu şi duraluminiu se va folosi numai la prepararea bucatelor şi păstrarea lor pentru un timp scurt. Nu se admite folosirea veselei cu fisuri şi cu margini sparte (grupul de lucru se va deplasa la fața locului (la depozit) pentru verificarea veselei propuse spre utilizare de către operatorul economic).
Ustensile:
60% noi - plus - 40% folosite - __10__ pct.
50% noi-50% folosite – 5 pct.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Oct 2019, 9:46
Date modified
24 Oct 2019, 10:52
Estimated value (without VAT)
13 829 907,15 MDL
Achizitii.md ID
21012753
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
1 Jan 2020 10:04 - 30 Dec 2020 10:04
List of positions
1)
Title
Servicii alimentare pentru alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățământ preuniversitare subordonate DETS Botanica pentru perioada 01.01.2020-31.12.2020.
CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 16.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.docx
Documents history
-
anunț de participare.docx
ID: d23757eb-7b70-4bc5-9fad-a5328b89ddf9
Bidding Documents
-
anunț de participare.docx
ID: d23757eb-7b70-4bc5-9fad-a5328b89ddf9
Bidding Documents
Bidding Documents
24.10.19 10:47
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Societatea privata pe actiuni PONTEM
Normalized price:
11 647 642,75 MDL
Status:
Cancelled
The bid is irregular
18.12.19 15:29
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
scrisoare de înștiințare 01-19-674 din 15.11.2019.pdf
ID: f151fe6e-ca50-4d25-a0f3-88e7070de99d
Award Notification
18.12.19 15:29
Documents provided with the proposal
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:33
Opening date:
11.11.19 10:00
meniu model 10 zile, cl.ix-xii, tip sportiv.semnat.pdf
meniu model 10 zile, cl.ix-xii, tip sportiv.semnat.pdf
ID: 0896a3fb-3775-4332-bc8c-194af6c46663
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:57
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:34
Opening date:
11.11.19 10:00
meniu model 10 zile, cl.i-iv, tip sportiv.semnat.pdf
meniu model 10 zile, cl.i-iv, tip sportiv.semnat.pdf
ID: 22f62e23-e379-4e71-84cb-a275ca8d1733
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:56
Opening date:
11.11.19 10:00
certificat pontemx.semnat.pdf
certificat pontemx.semnat.pdf
ID: 256747a9-5f0e-4b28-ba0e-ac5232a88b13
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:35
Opening date:
11.11.19 10:00
meniu model 10 zile, cl.ix-xii, tip sportiv.semnat.pdf
meniu model 10 zile, cl.ix-xii, tip sportiv.semnat.pdf
ID: 26ecf40d-1696-4b49-a3b1-4b5475bb5aa8
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:36
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:53
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:53
Opening date:
11.11.19 10:00
meniu model 10 zile, cl.v-viii, tip sportiv.semnat.pdf
meniu model 10 zile, cl.v-viii, tip sportiv.semnat.pdf
ID: 318d6cc2-6ce8-4a7e-a082-03f965b67e1d
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:36
Opening date:
11.11.19 10:00
meniu model 10 zile, cl.v-viii, tip sportiv.semnat.pdf
meniu model 10 zile, cl.v-viii, tip sportiv.semnat.pdf
ID: 406c3c00-f6ec-48c8-94ea-f90c479769ae
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:57
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:35
Opening date:
11.11.19 10:00
informatie pontemx.semnat.pdf
informatie pontemx.semnat.pdf
ID: 49666467-2a33-43d0-9570-0040967ddb13
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:33
Opening date:
11.11.19 10:00
meniu model 10 zile, cl.v-ix.semnat.pdf
meniu model 10 zile, cl.v-ix.semnat.pdf
ID: 4d0bc942-bb86-4471-ac2f-1012bb386761
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:56
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:35
Opening date:
11.11.19 10:00
meniu model 10 zile, cl.i-iv.semnat.pdf
meniu model 10 zile, cl.i-iv.semnat.pdf
ID: 4e9594a1-5cec-4109-9cbd-a7237fe734c3
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:36
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:31
Opening date:
11.11.19 10:00
meniu model 10 zile, cl.i-iv.semnat.pdf
meniu model 10 zile, cl.i-iv.semnat.pdf
ID: 54d63314-2b3a-4c88-8470-174a902512e2
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:55
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:53
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:53
Opening date:
11.11.19 10:00
autorizatie pontemx.semnat.pdf
autorizatie pontemx.semnat.pdf
ID: 5e3d49d7-9072-4a5c-be40-c21a7278462d
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:54
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:34
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:55
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:54
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:34
Opening date:
11.11.19 10:00
autorizatie pontemx.semnat.pdf
autorizatie pontemx.semnat.pdf
ID: 7dfe6c97-2085-45af-9184-5420545f060a
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:34
Opening date:
11.11.19 10:00
meniu model 10 zile, cl.i-iv, tip sportiv.semnat.pdf
meniu model 10 zile, cl.i-iv, tip sportiv.semnat.pdf
ID: 86fc4c67-e30f-44b7-a825-3aa43a3e0fdc
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:36
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:53
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 09:15
Opening date:
11.11.19 10:00
specificatie pret-tehnica.semnat.pdf
specificatie pret-tehnica.semnat.pdf
ID: 8ebe5802-ea35-4e41-9b61-35c63286d5e2
Financial proposal
Date of download:
11.11.19 08:37
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:33
Opening date:
11.11.19 10:00
certificat pontemx.semnat.pdf
certificat pontemx.semnat.pdf
ID: 8f406ae7-e87b-4934-bbf9-fbc674563aee
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:55
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:53
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:53
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:53
Opening date:
11.11.19 10:00
specificatie pret-tehnica.semnat.pdf
specificatie pret-tehnica.semnat.pdf
ID: b130c62f-e40b-4697-8f3c-b67c922af996
Financial proposal
Date of download:
11.11.19 08:58
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:55
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:33
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:54
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:54
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:32
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:33
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:32
Opening date:
11.11.19 10:00
meniu model 10 zile, cl.v-ix.semnat.pdf
meniu model 10 zile, cl.v-ix.semnat.pdf
ID: f324de44-7af9-4d3b-9439-17c1cf55a3d4
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:36
Opening date:
11.11.19 10:00
meniu model 10 zile, cl.v-ix.semnat.pdf
meniu model 10 zile, cl.v-ix.semnat.pdf
ID: f56d86ab-c15e-467f-955f-2a4ed2cea2ff
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:57
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:34
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
11.11.19 08:31
Opening date:
11.11.19 10:00
2
Participant(s) name(s):
ISAP"Bucuria-el
Normalized price:
13 829 907,15 MDL
Status:
Winner
corespunderea cerințelor caietului de sarcini. corespunderea criteriului de evaluare
18.12.19 15:31
Reason: corespunderea cerințelor caietului de sarcini. corespunderea criteriului de evaluare
Qualification documents
scrisoare de înștiințare 01-19-674 din 15.11.2019.pdf
scrisoare de înștiințare 01-19-674 din 15.11.2019.pdf
ID: 1c056296-680d-49d0-92f6-3e52901dc638
Winning Bid
18.12.19 15:31
Documents provided with the proposal
autorizație sanitar veterinar botanica_compressed (1).semnat.pdf
autorizație sanitar veterinar botanica_compressed (1).semnat.pdf
ID: 1435c28a-6223-4455-9b58-3961fe25a916
Eligibility documents
Date of download:
7.11.19 14:03
Opening date:
11.11.19 10:00
scrisoare de garanție botanica.semnat.pdf
scrisoare de garanție botanica.semnat.pdf
ID: 1491b6bd-45e7-4d85-b261-4bedd717fb9e
Documents of submission
Date of download:
7.11.19 14:01
Opening date:
11.11.19 10:00
Documents of submission
Date of download:
7.11.19 14:10
Opening date:
11.11.19 10:00
Documents of submission
Date of download:
7.11.19 14:12
Opening date:
11.11.19 10:00
contracte similare.semnat.pdf
contracte similare.semnat.pdf
ID: 4332bf06-7dc2-4b8e-8ec7-28f146c6037d
Qualification documents
Date of download:
7.11.19 14:06
Opening date:
11.11.19 10:00
Documents of submission
Date of download:
7.11.19 14:09
Opening date:
11.11.19 10:00
declarația ustensile.semnat.pdf
declarația ustensile.semnat.pdf
ID: 4809e874-8652-4454-a493-9bc4f5d3bae0
Qualification documents
Date of download:
7.11.19 14:05
Opening date:
11.11.19 10:00
certificat de înregistrare.semnat.pdf
certificat de înregistrare.semnat.pdf
ID: 4abd6112-879c-4563-b6bb-d9bdf068f799
Eligibility documents
Date of download:
7.11.19 14:03
Opening date:
11.11.19 10:00
informații despre furnizor.semnat.pdf
informații despre furnizor.semnat.pdf
ID: 4f2dd0d8-26d7-499d-b8a5-dce2e24bbc7c
Documents of submission
Date of download:
7.11.19 14:02
Opening date:
11.11.19 10:00
duae dets botanica.semnat.pdf
duae dets botanica.semnat.pdf
ID: 66d56334-9f35-44d7-885c-7ec298bb7e40
Documents of submission
Date of download:
7.11.19 13:59
Opening date:
11.11.19 10:00
declarația personal.semnat.pdf
declarația personal.semnat.pdf
ID: 66f41e58-7b43-46bc-ace3-a23e1ce4acb2
Qualification documents
Date of download:
7.11.19 14:06
Opening date:
11.11.19 10:00
certificat de scutire tva.semnat.pdf
certificat de scutire tva.semnat.pdf
ID: 747ab3e7-ae97-4d20-baba-b6f807459b73
Documents of submission
Date of download:
7.11.19 14:14
Opening date:
11.11.19 10:00
conduita eticăf3.4.semnat.pdf
conduita eticăf3.4.semnat.pdf
ID: 8f916bf8-ef13-4d63-8500-99f57b6a64ee
Documents of submission
Date of download:
7.11.19 14:11
Opening date:
11.11.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
7.11.19 14:09
Opening date:
11.11.19 10:00
Documents of submission
Date of download:
7.11.19 14:00
Opening date:
11.11.19 10:00
certificat inspectorat fisc,bank.semnat.pdf
certificat inspectorat fisc,bank.semnat.pdf
ID: f0b61b5e-4128-4320-a825-5171aeb2af23
Eligibility documents
Date of download:
7.11.19 14:07
Opening date:
11.11.19 10:00
certificate de înr.ansa_compressed (1).semnat.pdf
certificate de înr.ansa_compressed (1).semnat.pdf
ID: f29501b6-a0d7-4f23-bf3b-e59915f572aa
Eligibility documents
Date of download:
7.11.19 14:05
Opening date:
11.11.19 10:00
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK