1
Enquiry period
with 27.09.2019 14:50
to 07.10.2019 12:00
2
Bidding period
with 07.10.2019 12:00
to 21.10.2019 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 090 000 MDL
Period of clarifications: 27 Sep 2019, 14:50 - 7 Oct 2019, 12:00
Submission of proposals: 7 Oct 2019, 12:00 - 21 Oct 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
27 Sep 2019, 14:50
Estimated value (without VAT)
1 090 000 MDL
Achizitii.md ID
21012636
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
1 Nov 2019 02:00 - 3 Aug 2020 03:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de proiectare pentru actualizarea proiectului reparația drumului R26 Bender – Căuşeni – Cimişlia, km 23,70-46,55 CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE R26 actualizare
Bidding Documents
DUAE
27.09.19 14:50
Documente licitatie proiectare R26 km 23.7-46.55
Bidding Documents
Documentația de atribuire
27.09.19 14:50
Anunt de participare proiectare R26 km 23.7-46.55
tenderNotice
Anunț
27.09.19 14:50

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Universcons

Normalized price: 791 475 MDL
Status: Cancelled
Reason: Oferta se respinge din motiv că nu este semnată ectronic conform cerințelor documentelor de licitație
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Universinj

Normalized price: 1 087 080 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.”Administrația de Stat a Drumurilor” Nr. ocds-b3wdp1-MD-1569584413705-EV-1569585022191 din 01.11.2019 ce țin de evaluarea rezultatelor licitației publice Nr. ocds-b3wdp1-MD-1569584413705-EV-1569585022191 din 21.10.2019 în vederea achiziționării lucrărilor de proiectare pentru actualizarea proiectului reparația drumului R26 Bender – Căuşeni – Cimişlia, km 23,70-46,55 vă comunicăm următoarele: Conform ofertelor depuse la procedura de achiziție, grupul de lucru a solicitat clarificări de la operatorul economic S.R.L.”Universcons” referitor la formarea prețului ofertei din considerente că oferta este anormal de scăzută, mai puțin de 85%, din valoarea lucrărilor calculată de autoritatea contractantă în modul stabilit. Ca răspuns la solicitare, autoritatea contractantă a primit un demers de clarificare în termenul stabilit. În urma evaluării ofertei operatorului economic S.R.L.”Universcons” grupul de lucru a constatat că documentele prezentate nu sunt semnate electronic, contrar prevederilor cerințelor documentelor de licitație punct 30, din care considerente oferta dată se respinge ca fiind neconformă. Următorul operator economic care a prezentat cel mai mic preț este S.R.L”Universinj” cu oferta în valoare de 1 087 080 (un milion optzeci și șapte mii optzeci lei) fără TVA. În urma evaluării documentelor prezentate în ofertă s-a constatat că s-au prezentat toate actele solicitate prin documentele de licitație, DUAE și s-a constituit garanția pentru ofertă, respectiv întrunind toate cerințele de calificare. Ținînd cont că procedura de achiziție este repetată, grupul de lucru va adjudeca ca cîștigătoare oferta operatorului economic S.R.L”Universinj”, care a propus cel mai mic preț în valoare de 1 087 080 (un milion optzeci și șapte mii optzeci lei) fără TVA. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul cîștigător numai după împlinirea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 și va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL Simbo-Proiect

Normalized price: 1 141 978 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

Astral-Proiect

Normalized price: 1 199 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications