1
Enquiry period
with 25.09.2019 12:20
to 04.10.2019 13:00
2
Bidding period
with 04.10.2019 13:00
to 07.10.2019 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 982 200 MDL
Period of clarifications: 25 Sep 2019, 12:20 - 4 Oct 2019, 13:00
Submission of proposals: 4 Oct 2019, 13:00 - 7 Oct 2019, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Periferice și piese de schimb pentru calculatoare de birou

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Croitor
Contact phone
+37369378408
Purchase data
Date created
24 Sep 2019, 15:12
Date modified
25 Sep 2019, 12:38
Achizitii.md ID
21012465
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare
Technical Specifications
anunț de participare
25.09.19 12:20
LOT 4–Monitoare, televizoare
Date:
25 Sep 2019, 12:38
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Buna ziua ! Caietul de sarcini prezentat si pozitiile in sistem nu coincid. Va rugam sa modificati caietul de sarcini.
Answer (25 Sep 2019, 17:05):
Buna ziua, A existat o eroare tehnică în sistem ceea ce a adus la situația creată. S-a remediat această eroare și s-a actualizat informația privind loturile în corespundere cu informația prezentată în anunțul de participare, iar pe această cale ne cerem scuze pentru incovenientul creat. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.