1
Enquiry period
with 24.09.2019 14:38
to 25.09.2019 15:00
2
Bidding period
with 25.09.2019 15:00
to 28.09.2019 15:00
3
Auction
30.09.2019 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 10 000 MDL
Period of clarifications: 24 Sep 2019, 14:38 - 25 Sep 2019, 15:00
Submission of proposals: 25 Sep 2019, 15:00 - 28 Sep 2019, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

produse igienice-sanitare și detergenți pentru anul 2019 pentru copii

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4801, MOLDOVA, Criuleni, or.Criuleni, str. Stefan cel Mare, 31
Web site
---
The contact person
Full name
Olga Minchin
Contact phone
024822029
Purchase data
Date created
24 Sep 2019, 14:38
Date modified
25 Sep 2019, 9:54
Achizitii.md ID
21012454
CPV
39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
25 Sep 2019, 09:54
Question's name:
Anuntul
Question:
Buna ziua,datorita anuntului Dumneavoastra de data trecuta cu cerinti extra de livrarea a mostrelor la sediu Dumneavoastra in decurs de o zi -nimeni nu a vrut sa perticipe.Cereti Descrierea tehnica formularul 4.1 cu denumirea concreta a produsului ,modelului si producartorului ca sa va puteti orienta ce produs va propun ori veniti Dumneavoastra in vizita la operatori economici si vedeti marfa.Altfel riscati sa ramineti iarasi fara oferte.O zi buna sa aveti.
Answer (25 Sep 2019, 12:18):
Buna ziua! Din experienta institutiei in domeniul procurarii produselor igienice-sanitare și detergenți, am constat ca la momentul livrarii produselor exista necorespundere semneficativa dintre specificatie si marfa. Prin urmare cerintele inaintate (formularul 4.1, 4.2 si mostre) vor asigura achizitionarea produselor conform cerintelor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.